Hekserij/negerij het is allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef -SG- het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen toch altijd in dat soort landen? Heel raar.
Foto 1 is vertoond in de Telegraaf en beide foto's stonden in Bild.dequote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef SoldMayor het volgende:
Nou foto 2 kwam toch ergens anders vandaan?
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef marcel-o het volgende:
Zimbabwe, dat leg toch in Afrika?
Berbers wonen daar ook
Ik lees geen Zuid-Amerikaanse krantenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:18 schreef Dagonet het volgende:
Als je dit serieus meent, ga dan alsjeblieft naar TRU, maar zorg dan wel eerst dat je sources kloppen, die foto komt uit een Zuid Amerikaans dorpje.
Kinderen slaan Gollem dood
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:15 schreef Cassier het volgende:
Zelf denk ik dat de natuur vreemde
sprongen kan maken en in principe niks onmogelijk is , wellicht dat het genetisch materiaal van een mens
en geit toch niet zoveel van elkaar verschillen ?
Bild is zo´n beetje de Telegraaf in het kwardraat, doorgefokt met de Party, de Story en een scheut TRU.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:18 schreef Cassier het volgende:
[..]
Foto 1 is vertoond in de Telegraaf en beide foto's stonden in Bild.de
Ah, je tweede foto hoort bij de kop over het bericht over het zuid-amerikaanse dorpje en heeft niets te maken met dit bericht. Die kan je dus uit de OP halen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef Cassier het volgende:
[..]
Ik lees geen Afrikaanse kranten![]()
Hoezo kloppen de sources niet dan ? Check ze maar !
Ja inderdaad, het lijkt in de verste verte niet op een mensquote:
Ja dat klopt inderdaad , sorry en thxquote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, je tweede foto hoort bij de kop over het bericht over het zuid-amerikaanse dorpje en heeft niets te maken met dit bericht. Die kan je dus uit de OP halen.
http://www.bild.de/BILD/n(...)-afrika-geboren.html
Dit zijn de twee andere foto's uit het artikel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, hilarisch, snel iets met een geit, bedenk wat met een moslim. Humor joh! Gaan ze lachen. Kneus.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef raptorix het volgende:
Is Meki niet 9 maanden terug op vakantie geweest daar?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Haha, hilarisch, snel iets met een geit, bedenk wat met een moslim. Humor joh! Gaan ze lachen. Kneus.
quote:Ik denk dat de gouverneur het helaas bij het juiste eind heeft. Bestialiteit is te ziek voor woorden en daarom wordt het al in de Tora (de eerste vijf boeken van Bijbel) door God streng verboden! Dus die arme geit is niet vervloekt, maar de zieke mens die dit schepsel heeft verkracht, is gevallen voor zijn kwade neiging. Daarom is deze actie demonisch te noemen, niet omdat de geit vervloekt is of wat dan ook. Ik vind het heel erg voor dit arme dier! Bah!!!
Het opnemen voor Mekiquote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Haha, hilarisch, snel iets met een geit, bedenk wat met een moslim. Humor joh! Gaan ze lachen. Kneus.
quote:
Een bok in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
WTF!!!quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef trovey het volgende:
1e is gewoon een misvormde geitenfoetus (als het hele bericht tenminste niet totaal verzonnen is) en het wezen op de tweede foto is voor mij nog steeds een zeer ongelukkig dier, namelijk een waarschijnlijk door een ziekte of afwijking kale luiaard die op een zeer rottige manier aan zijn eind is gekomen
.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Dragorius het volgende:
Een vergroeiing van een geitenfoetus een mens noemen....
ben blij dat je het ons ff vertelt. al die onzekerheid anders... poeh heequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:36 schreef Buschetta het volgende:
Heb het nog is bekeken....
dit is duidelijk echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |