Ik ben zeer tevreden over het kind gedeelte. Er is echt veel ruimte voor het bipsje en het hangt er mooi in.
Tussen moeder en kind zit dus een rits voor het aandoen kan die open en heb je dus een heel groot gat

En dan kan je hem later dichtdoen. Zowel aan de voorkant als bij de achterkant sluit die mooi aan. Een sjaal is voor beide niet echt nodig. Voor een minibaby kan het gat kleiner gemaakt worden

.
Aan beide zijkanten kunnen de ritsen ook helemaal open dan is het in principe dus heel makkelijk aan doen.
Ik kan aan 1 kant beter dicht doen ( dat is gewoon mijn bouw) dus ik doe die kant alleen open en gaat prima.
Ik vond hem lekker warm nergens last van. De dame zweet snel dus voor haar is die met een lekker vestje (en nu gewoon nog zonder! )echt perfect. De meeste jassen zijn daarom al veel te warm voor haar.
Ik had het ook prima warm en denk dat ik er wel de winter mee door kan komen zeker als ik er zelf een lekkere dikke trui onder heb

Zo niet kan ik er altijd mijn gewone jas overheen doen en open laten
De regen ging prima. Ik heb er geen last van gehad en zij ook niet. Hij was ook niet doorweekt ofzo
De armgaten zijn niet dicht maar open. Maar als je draagt is het wel zo dat ze gewoon gesloten zijn.
Hier moet ze echt moeite doen om haar handje er uit te doen. Maar als die er uit is kan ze wel heerlijk duimen dingen aanwijzen etc.
De onderkant kan je aansnoeren zodat er geen tocht van onder zal komen