ik vind het rose juist wel heel mooi!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef texelonia het volgende:
Smaken verschillen
Zweefvliegje, hij is zo uitgebracht. Ik zal nog wel een foto van de andere kant maken. Of als je toch naar de draagmeet komtneem ik hem mee. Helaas is het wel een korte maat 5... Als ik heel netjes en strak knoop kan ik hopelijk net een FWCC, maar voor een Kangaru is ie weer wat lang denk ik. Dus ik weet nog niet of ik er vriendjes mee ga worden...
[ afbeelding ]
Ja en heel veel mensen willen die enorm graag en jij gaat hem verven hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
whiiii mijn ultramarin is binnen, wat leuk dat dat een tricolor is, wist ik helemaal niet
maargoed, hij gaat toch in de verf
is dat zo?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en heel veel mensen willen die enorm graag en jij gaat hem verven haha
dusty rosequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:29 schreef oeke het volgende:
Jammer Pvoess, dat visjes zijn uitverkocht. Maar er komt vast nog een lading net als met Millefiori.![]()
Voor Pfau twijfel ik nog over sage green,
[ afbeelding ]
of Teal blue,
[ afbeelding ]
of dusty rose,
[ afbeelding ]
of oxblood red,
[ afbeelding ]
Ik denk de eerste.
dit heb ik dus ook. Over mijn jas knopen lijkt me echt niets, veel te dik en warm.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:51 schreef oeke het volgende:
Ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen van de winter. Een poncho lijkt me ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |