abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:08:54 #251
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73533920
Noah

Tex, met een 5 kan je wel mooi afwerken met een Tibetan. Komt je piselli/pink extra goed uit!
ik moet meer denken aan petit-fourtjes dan aan Doe Maar, komt denk ik ook door het motief
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73535001
Oooh wat leuk! Noah is echt een leuk kereltje
pi_73535274
Noah Wat zal hij morgen een lekker zachte doek hebben.

Mrien, wat een mooie leendrager. En lekker zo'n warme jas. Ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen van de winter. Een poncho lijkt me ook mooi.

KD, heb je die drager gekocht? Ik vind hem mooi!

En Macka heeft ook al zo'n toffe sling uit Vietnam. Heel leuk stofje.

Ik heb vanavond Pfau proberen te ontkleuren, maar ik hoop maar dat het gelukt is. Hij zit nu in de wasmachine en ik ben stiknerveus.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73541968
whiiii mijn ultramarin is binnen, wat leuk dat dat een tricolor is, wist ik helemaal niet

maargoed, hij gaat toch in de verf
pi_73542140
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 17:13 schreef texelonia het volgende:
Smaken verschillen

Zweefvliegje, hij is zo uitgebracht. Ik zal nog wel een foto van de andere kant maken. Of als je toch naar de draagmeet komt neem ik hem mee. Helaas is het wel een korte maat 5... Als ik heel netjes en strak knoop kan ik hopelijk net een FWCC, maar voor een Kangaru is ie weer wat lang denk ik. Dus ik weet nog niet of ik er vriendjes mee ga worden...

[ afbeelding ]
ik vind het rose juist wel heel mooi!

KD, wat een leuk ding met die blommen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73543209
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
whiiii mijn ultramarin is binnen, wat leuk dat dat een tricolor is, wist ik helemaal niet

maargoed, hij gaat toch in de verf
Ja en heel veel mensen willen die enorm graag en jij gaat hem verven haha
pi_73543321
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 11:46 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja en heel veel mensen willen die enorm graag en jij gaat hem verven haha
is dat zo?

t is toch een 'gewone'didy?
pi_73543368
niet als je een oude hebt wat je volgens mij hebt maar ik zou hem ook verven ik heb niets met die kleur
pi_73543460
oh geen idee ik zie dat t een tricolor is, en hij geen middenmarkering heeft
pi_73543544
Als het echt een tricolor is dan zou ik hem zeker niet verven, daar zijn best wel een paar mensen naar op zoek en dan kan je met het geld dat hij opbrengt een doek kopen die makkelijker antraciet te verven is
pi_73543761
hmm..

ja ik zie turquoise, lichtblauw en donkerblauw
pi_73543910

ff op hoog contrast
pi_73544670
Visjes uitverkocht.. ik was er eindelijk uit dat ik hem wilde hebben
pi_73545073
Even tussendoor, ik moet het even vertellen.

Een vriendin is pas bevallen (ks) en die heeft nu een baby (joh) en ze mag de maxicosi niet dragen, dus ze kon niet met de baby op stap. De doek (tricot achtig) die ze had, kreeg ze niet goed om. Toen kwam ik langs voor een consult en nu gaat het wel. Zo leuk, kan ze lekker het huis uit met baby erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73546464
Wat fijn Yppy!

Mijn Pfau is zo mooi geworden! Oei, ik was zo bang dat ik er bleekvlekken op had gemaakt en dat hij niet effen zou worden, maar hij is helemaal perfect! Hij hangt te drogen.
Een tijdje zo geplukt gebruiken en in december gaat hij in een verfbadje....

He KD, mijn ultramarijn is ook een tricolor! En ook voor weinig gekocht. Wat bizar dat wist ik niet tot jij het hier meldde. Leuk om te weten.
Maar ik vind hem zelf heel mooi, misschien wel zonde om hem te verven.
Nouja als het je kleur net is, dan kan het natuurlijk wel.
pi_73546556
Welke kleur gaat pfau worden?? en wat fijn dat het is gelukt

Oh wat leuk YPPY .
pi_73547034
Jammer Pvoess, dat visjes zijn uitverkocht. Maar er komt vast nog een lading net als met Millefiori.

Voor Pfau twijfel ik nog over sage green,

of Teal blue,

of dusty rose,

of oxblood red,

Ik denk de eerste.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 14:34:08 #268
5428 crew  miss_sly
pi_73547184
Oe, oxblood red vind ik mooi
Zou Senna ook mooi staan, denk ik, wat hardere, donkere kleuren doen het goed bij haar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_73547238
Sage green

Ik heb didy gemailt en ik sta op de wachtlijst voor maat 5 en maat 6
6 is veel te groot maar dat maakt me al niet meer uit
pi_73547328
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 14:29 schreef oeke het volgende:
Jammer Pvoess, dat visjes zijn uitverkocht. Maar er komt vast nog een lading net als met Millefiori.

Voor Pfau twijfel ik nog over sage green,
[ afbeelding ]
of Teal blue,
[ afbeelding ]
of dusty rose,
[ afbeelding ]
of oxblood red,
[ afbeelding ]

Ik denk de eerste.
dusty rose
pi_73547412
Niemand Teal? Want dat was mijn aller eerste keus... Maar toen zag ik sage... Ik heb ze maar allevier gekocht en aangezien het nog even duurt voor ik ze in huis heb kan ik nog lekker lang twijfelkonten.

Pvoess! Op de wachtlijst nog wel!
pi_73548097
er zijn al zoveel blauwe doeken
Ik houd persoonlijk meer van wat diepere kleuren, dus geen 'vale'doeken. maar dusty rose = oudroze achtig? dat vind ik wel mooi. En poederblauw
voor sage green zou ik zelf niet gaan omdat ik dat een niet te matchen kleur voor bij mijn kleding zou vinden, voor oxblood niet omdat de kleur te overheersend is
zo
  † In Memoriam † zaterdag 10 oktober 2009 @ 15:51:12 #273
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73549309
Sage green en oxblood vind ik zelf mooi. Maar eigenlijk zou ik een gestripte pauw wel eens in een écht pauwenkleurtje willen zien, van dat mooie groen of pauwblauw
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73550228
Heldere uitleg, KD!

Macka, ik denk dat ik me daar niet helemaal gelukkig mee zou voelen. Ik hou toch meer van vervaagde kleuren. En mijn Ultramarijn.
Maar ik heb nog even om erover na te denken. Mijn moeder vind trouwens dat ik hem niet moet verven.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2009 @ 16:28:59 #275
5428 crew  miss_sly
pi_73550358
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:51 schreef oeke het volgende:
Ik ben er nog niet uit hoe ik dat ga oplossen van de winter. Een poncho lijkt me ook mooi.
dit heb ik dus ook. Over mijn jas knopen lijkt me echt niets, veel te dik en warm.
een poncho lijkt ne oideaal, maar dan wel een met mouwen. maar als ik dan zie day die 200 euro kosten, vind ik dat toch wel wat veel, eigenlijk...

op zich moet dat ook wel zelf te maken zijun, lijkt me?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')