Onder het mom: nu ik er toch ben!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan is in het ziekenhuis bevallen wel zo handig
We kregen ook kortingquote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder het mom: nu ik er toch ben!
Kijkquote:
Dat was bij Centerparcsquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet de kinderkorting niet
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstipquote:Op donderdag 24 september 2009 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
KijkDat zijn dus tips waar ik wat aan heb!
met wat pech komt er vruchtwater over hem heen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstip
Niet te laat smijten dusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
met wat pech komt er vruchtwater over hem heen.
En anders moet hij ook nog eens vangen.quote:
ach op zo'n tijdstip gewoon fappen en denken dat een vrouw squirtquote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je je vent van de trap wilt gooien is tijdens de weeën best een goed tijdstip
Glijdt wel makkelijker van de trap denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders moet hij ook nog eens vangen.
De baby doet dan gewoon meteen aan bungy-jumpenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
En anders moet hij ook nog eens vangen.
Ach, anders maakt dat kind meteen een bungee jump aan de navelstreng.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Glijdt wel makkelijker van de trap denk ik
Sick minds.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De baby doet dan gewoon meteen aan bungy-jumpen
waarom denk je dat ik beneden lagquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Jezus charistus zeg!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach op zo'n tijdstip gewoon fappen en denken dat een vrouw squirt
Nou snap ik ineens waarom ie uitgegleden wasquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Fha het volgende:
[..]
je houdt niet van vruchtwater?quote:
GMTAquote:
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt wordenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
dat is toch voor de visite?
glaasje vruchwater en een stukje moederkoek
quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt worden
ook lippenstiftquote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GMTA
[..]
Okay nou gaan we offtopic (wat is eigenlijk ontopic) maar van de moederkoek kunnen idd gerechten gemaakt worden
Ik ben op 1 blikje warsteiner na 3 jaar clean.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
te veel ordt je slaperig van net als alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |