AMINquote:Op donderdag 24 september 2009 20:59 schreef zarGon het volgende:
Allah mekanını cennet eylesin.
Rust in vrede.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:59 schreef zarGon het volgende:
Allah mekanını cennet eylesin.
Rust in vrede.
En Wilders zien opkomen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:03 schreef Triggershot het volgende:
Tering hé, die man heeft gewoon Abdulhamid, Resat, Vahdettin, Enver, Talat, Ataturk, Inonu, Hitler, Lenin, Stalin, Tig Amerikaanse presidenten, Saddam, Milosevic gezien en uitgeleefd. Op zich wel keistoer
Kunnen het hem niet vragen iigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij ook maar ooit van de heer Wilders gehoord heeft.
Ok, dankquote:Op donderdag 24 september 2009 22:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat Allah hem in het Paradijs mag plaatsen.
Gelukkig, ik dacht even dat je je vraag over wat het betekende uit desinteresse plaatste.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht even dat je je vraag over wat het betekende uit desinteresse plaatste.
Geen politiek carrière. Ook geen gunstig leven gehad, maar in armoede geleefd.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:33 schreef Dagonet het volgende:
Maar goed, verbannen koninklijke families die daar 100 jaar later nog op teren vind ik een beetje treurig altijd. Heeft hij nog wat op het politieke toneel voorgesteld of was het alleen maar jetsetten in st. Tropez?
Alle rijkdom is zijn familie afgepakt? Of is het verkwanseld?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen politiek carrière. Ook geen gunstig leven gehad, maar in armoede geleefd.
Mwach, echt armoedig was het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen politiek carrière. Ook geen gunstig leven gehad, maar in armoede geleefd.
Tot de 2e wereldoorlog betaalde BP een hun een aandeel van de olie in Mosul en Kerkuk, maar na de oorlog is dat afgelopen. En ja afgepakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alle rijkdom is zijn familie afgepakt? Of is het verkwanseld?
Pas later op zijn leeftijd he.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, echt armoedig was het nou ook weer niet..
http://www.nytimes.com/2006/03/26/realestate/26habi.html?_r=1
Ja, tien jaar na z'n emigratie naar de VS.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pas later op zijn leeftijd he.
Interessant achtergrond info btw, thnx.
Na hoogmoed komt val. Toch knap dat ze het ruim 600 jaar volgehouden hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef IHVK het volgende:
Maar het is per persoon natuurlijk anders gegaan. AVRO had een documentaire over de gevallen waar het niet zo heel goed mee was gegaan dus. In Italiaanse en Parijse 'krottenwijken'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |