eerste 2 weken van november, daar verjaardag vieren!quote:Op zondag 27 september 2009 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu wel![]()
[..]
Nice! Wanneer ga je?
zal is ff kijkenquote:Op zondag 27 september 2009 13:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben al drie jaar erg tevreden met Antagonist. Nette prijs, nooit problemen\ downtime, alleen de vorm van klantenservice dmv een forum is wat wazig.
Ik ben zo jaloers hè....quote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
eerste 2 weken van november, daar verjaardag vieren!
Ik ben daar net maand geleden op vakantie geweestquote:Op zondag 27 september 2009 20:55 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
eerste 2 weken van november, daar verjaardag vieren!
Yes Ma'amquote:Op maandag 28 september 2009 08:38 schreef automatic_ het volgende:
Zolang je Pardoes maar zoekt!
whehehe,quote:Op maandag 28 september 2009 10:20 schreef theKiD het volgende:
Nog 6 dagen werken en dan vakantie![]()
En achteraf heb ik Zaterdag echt een gave dienst gehad op me werkTijdens een ontruiming een vent die zat te schijten met zn broek op zn enkels naar buiten laten gaan...
GE-WEL-DIG! Dat gezicht van die vent
![]()
Hij vroed toen hij buiten stond en niet naar binnen mocht, wel telkens om wc papierquote:Op maandag 28 september 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehehe,
hing toch niks meer aan zn aars he hahaha
haha,quote:Op maandag 28 september 2009 10:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hij vroed toen hij buiten stond en niet naar binnen mocht, wel telkens om wc papierMaar dat gezicht toen hij zn wcdeur open deed en daarna als een pinguin met zn broek op zn enkels wegliep.. echt geweldig
Toen het weer vrijgegeven was, was hij ook degene die t snelste weer binnen was![]()
zucht,quote:Op maandag 28 september 2009 10:39 schreef theKiD het volgende:
Nope.. iemand had een handmelder ingedrukt
Het had voor ons 2 voordelen.. 1: De ontruiming mag 3 minuten duren, maar wij waren BINNEN 2 minuten klaar.quote:
o is wel fijn dan hahaquote:Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het had voor ons 2 voordelen.. 1: De ontruiming mag 3 minuten duren, maar wij waren BINNEN 2 minuten klaar.
2: We waren net bezig met 5 mensen van het terrein te verwijderen ivm vechtpartij, en na ontruiming, werkten ze allemaal een stuk beter en sneller mee.
Dus al met al, is die handmelder in ons voordeel geweest
onder de duimquote:
Goed bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |