Hij is zo smoothquote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef FunkyHomosapien het volgende:
jay z heeft veel problemen, maar geen probleem met vrouwen.
Hmm, ik dacht dat ie met Beyoncé getrouwd is.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is zo smooth. Over relaties en dat soort dingen zingen, alsof hij om vrouwen geeft, terwijl hij heel Hollywood afwerkt.
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen hoor
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
als je echt van elkaar houdt, maar het werkt nu nog niet om bepaalde redenen
Ja een vriend van me ging samen wonen. Ze waren er nog niet klaar voor, gingen uit elkaar en na anderhalf (of 2 of 2 en half ik weet het niet meer precies) gingen ze weer daten en zo. Nu wonen ze weer samen en zijn erg gelukkigquote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Thx voor de reply want ondanks de JayZ praat is het nog steeds een serieus topic. Voorstellen, ok ... maar ook wel eens meegemaakt in je directe omgeving. Dat men het na een paar jaar weer oppikte waar men gebleven was hmmm... kan het me niet voorstellen.
[..]
Hou je dan wel echt van elkaar? Wilens en wetens slaat men beide immers een andere weg in...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |