Nietus!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar natuurlijk, dit kan maar één iemand zijn.
Kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True!
Je zal maar kinderen krijgen.
Mn. kennende zal zij die al gezien hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lord of the Rings, Star Wars, Angels & Demons, the Da Vinci Code, Reservoir Dogs, Scarface, The Shawshank Redemption, Snatch, The Matrix, Pulp Fiction, The Godfather, The Italian Job, Oceans Eleven, Oceans Twelve, Sin City, The Matrix, V for Vendetta, The Boondock Saints, Goodfellas, Lock Stock and Two Smoking Barrels, Memento, Heat.
Andermans kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef BobbyB het volgende:
Als dit geen ban wordt weet ik het ook niet meer.![]()
[..]
Kinderen.
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je dat nou afknipt heb je vast meer kans op seks!
Hij wordt vanzelf wel link, denk ik.quote:
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben niet kalend, en daar maak ik gebruik van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
Nadat Hitler "Put your hands up for Berlin" speelde ging het pas echt los in cafe De bruine snor.
Ja, maar remlof drinkt bier.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Put your hands up for Hit-ler, put your hands up, for Hit-ler.
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kale mensen hebben meer seks. Volgens Remlof zijn theorie althans.
Ik ga zo ook bieren.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar remlof drinkt bier.
Veel bier.
Heel veel,
bier.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ah, meine Remlof, wie gehts. Xx Swarma"
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij nog tijd hebt om te FOK!ken dan.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zowat om een ban smeek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |