Hij woog dit begin jaren tachtig, daar heb ik in die tijd veel over gelezen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:37 schreef Cavalier1 het volgende:
Dat 'ie Anorexia had en 45 kilo is geweest?
Ik ben ook 1.75 en weeg rond 65 kilo maar voel me wel fit als een hoentje en heb geen lichamelijke problemen ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
62 kilo voor die lengte is helemaal niet gek. En dan nog, wat boeit het nou?
En was het wat?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:58 schreef Rebbedebje het volgende:
Bij SYTYCD moesten ze net een MJ choreo leren met de choreograaf van Michael en Timor.
Kan nooit zo goed zijn geweest als de meester.quote:
Nou, ze moesten wat nummers van hem doen/leren met die choreograaf (kan even niet meer op zijn naam komen) en het zag er niet slecht uit (de meesten dan hè)quote:
Zoiets las ik al eerder. Snap niet echt waarom de BBC dit doet, gewoon een soort van SYTYCD achtig programma. Straks krijgen we dus van die huisvrouwen te zien die hun kunstjes laten vertonenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:29 schreef TheGeneral het volgende:
BBC gaat een nieuwe serie starten: Move Like Michael Jackson,
http://www.bbc.co.uk/tv/comingup/movelikemichaeljackson/
En wat willen ze ermee bereiken ik bedoel heel leuk en vet dat mensen die dansjes na kunnen doen maar het blijft nadoen....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zoiets las ik al eerder. Snap niet echt waarom de BBC dit doet, gewoon een soort van SYTYCD achtig programma. Straks krijgen we dus van die huisvrouwen te zien die hun kunstjes laten vertonen
Ik vraag me ook af wat de prijs zal zijn. Een glansrijke carriere zoals the man himself had? Of gewoon een oorkonde waarop staat dat je net zo goed kans dansen als MJquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef veuvje het volgende:
[..]
En wat willen ze ermee bereiken ik bedoel heel leuk en vet dat mensen die dansjes na kunnen doen maar het blijft nadoen....
Klopt dat is waar maar dan heb je toch meer aan een breder programma met een element MJ.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:49 schreef Rnnz het volgende:
Bekijk het eens van een andere kant: het is een uitdaging voor dansers om MJ moves te leren en toe te passen in hun eigen stijl.Als danser word je daar nooit slechter van en de meeste dansers zijn ontzettend leergierig.
Het verbaast mij gewoon echt helemaal niks dat hij dat gaat doen.....met z`n kop op tv..... is hij weer waar hij altijd heeft willen zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
WTF, Jermaine Jackson gaat ook nog mee doen met het programma als jurylid.
Dat is dan ook een mediageile gast. Heeft ie van z'n vader denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef R4m0n_46 het volgende:
WTF, Jermaine Jackson gaat ook nog mee doen met het programma als jurylid.
dat meen je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Tja, en straks RTL of SBS waarschijnlijk ook. Met presentatie van Gordon en Jamai. Op zoek naar Michael.
Ik vind de gehele clip wel geniaal.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden jullie van de BAD video? Vaak zeggen mensen dat het lachwekkend is omdat Michael probeert 'stoer te doen' en in een leren pakje rondhuppelt. Ik heb nog eens Video Greatest Hits bekeken. BAD is eigenlijk een geniale onbegrepen clip. Het hele stuk waarbij Michael lang haar heeft lijkt me een droom, een fantasie van Daryl. In werkelijkheid verlaten zijn vrienden hem, maar in zijn hoofd troeft hij hen af met een West Side Story-achtige danscrew. Op het eind zie je ook Daryl gewoon weer in zn eentje staan. Alleen op MTV laten ze meestal alleen het 'fantasie' fragment zien.
Wat wel vreemd is: in werkelijkheid ging hij vanaf dat moment dus verder als de fantasie-versie van zichzelf.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Wat vinden jullie van de BAD video? Vaak zeggen mensen dat het lachwekkend is omdat Michael probeert 'stoer te doen' en in een leren pakje rondhuppelt. Ik heb nog eens Video Greatest Hits bekeken. BAD is eigenlijk een geniale onbegrepen clip. Het hele stuk waarbij Michael lang haar heeft lijkt me een droom, een fantasie van Daryl. In werkelijkheid verlaten zijn vrienden hem, maar in zijn hoofd troeft hij hen af met een West Side Story-achtige danscrew. Op het eind zie je ook Daryl gewoon weer in zn eentje staan. Alleen op MTV laten ze meestal alleen het 'fantasie' fragment zien.
Wat wel vreemd is: in werkelijkheid ging hij vanaf dat moment dus verder als de fantasie-versie van zichzelf.
Ben wel aan het zoeken geweest naar info over de opname van de Bad video.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Maar vanaf dat moment is de 'fantasie' Michael de echte Michael geworden. Daryl lijkt nog op een normale gast, de Michael uit Thriller en Billie Jean. Zat er een lange periode tussen die 2 opgenomen helften?
Dat is mijn favoriete video van Michael, ongelooflijk hoe perfect het is zeg, het dansen, de lyrics en het nummer zelf zijn gewoon goed. Vooral de bewegingen na minuut 3.16 in de 'korte' video doen mij smeltenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:21 schreef DrDentz het volgende:
Zag het ook half ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik kijk nu Lekker Slim.
Zo'n nieuw programma op RTL 4 (it kinda sucks).
Moesten ze een lijstje van MJ van hits in Nederland opdreunen.
Ze kwamen niet verder dan Beat It, Billie Jean, Thriller, Ben en Bad.
Terwijl het in totaal zo'n 30 nummers waren....
ik irriteerde me er ook erg aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:17 schreef R4m0n_46 het volgende:
Ik kijk nu Lekker Slim.
Zo'n nieuw programma op RTL 4 (it kinda sucks).
Moesten ze een lijstje van MJ van hits in Nederland opdreunen.
Ze kwamen niet verder dan Beat It, Billie Jean, Thriller, Ben en Bad.
Terwijl het in totaal zo'n 30 nummers waren....
Ach ja je luisterde waarschijnlijk maar met een half oor tochquote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:17 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ik irriteerde me er ook erg aan.
En dan die suzanne bos (of hoe ze ook heet) 'ja ik ken alleen zijn jaren 80 werk', en ze kwam niet verder dan Beat it, Billie Jean en Thriller![]()
Ik was trouwens ook snel af geweest want ik zei Scream, en ze moesten alle top tien solo singles hebben![]()
![]()
Bad video en nummer vind ik dus allebei echt één van zijn mindere nummers. Dat nummer kan mij niet echt bekorenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:07 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete video van Michael, ongelooflijk hoe perfect het is zeg, het dansen, de lyrics en het nummer zelf zijn gewoon goed. Vooral de bewegingen na minuut 3.16 in de 'korte' video doen mij smelten![]()
Daarentegen is het mijn favoriete MJ-album, elke nummer behalve Liberian Girl kan ik wel elke dag draaien, heel tijdloos klinkt het, vooral Speed Demon vind ik sinds ik de film Moonwalker heb gezien erg catchyquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:47 schreef PimD het volgende:
Ik vind Bad ook niet zo geweldig, maar sowieso vind ik de hele sound van het Bad-album nogal gedateerd klinken. De nummers op zich zijn supergaaf, maar het klinkt allemaal heel erg 80's met zo'n hele steriele sound.
Wat te denken van Another Part Of Mequote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Daarentegen is het mijn favoriete MJ-album, elke nummer behalve Liberian Girl kan ik wel elke dag draaien, heel tijdloos klinkt het, vooral Speed Demon vind ik sinds ik de film Moonwalker heb gezien erg catchy![]()
Oeh, dan moet ik vast ook een mailtje gaan krijgenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Daarentegen is het mijn favoriete MJ-album, elke nummer behalve Liberian Girl kan ik wel elke dag draaien, heel tijdloos klinkt het, vooral Speed Demon vind ik sinds ik de film Moonwalker heb gezien erg catchy![]()
Btw, heb een mail gekregen van Pathe Eindhoven om kans te maken om gratis de eerste voorstelling te zien van This is It om 10.45 op 28 oktober omdat ik een Unlimited Pas heb, hopelijk heb ik nog plek
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Btw, heb een mail gekregen van Pathe Eindhoven om kans te maken om gratis de eerste voorstelling te zien van This is It om 10.45 op 28 oktober omdat ik een Unlimited Pas heb, hopelijk heb ik nog plek
Naja, ik vond het beter dat ie om de 4 a 5 jaar een album uitbracht, alleen na Dangerous was het niks meer aan, te maatschappelijk gericht en op goede doelen in plaats van weer een New Jack Swing album te maken zoals Dangerous maar dan wat moderner en zonder nummers als Heal The World, Earth Song, They Don't Care About Us en talloze balladsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:45 schreef DrDentz het volgende:
Hij had wel wat meer albums uit mogen geven.
De eerste had ik een klein maand eerder gezien maar de tweede is wel leuk, jammer dat mijn vader mij nooit naar zijn concert had gebracht toendertijd terwijl ie wist dat ik fan wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef Zapato het volgende:
Gasten ik zie hier ff een paar filmpjes de ik iig niet kenden:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:18 schreef DrDentz het volgende:
Ja, maar dat is niet van de WMA's, het is van de MTV Awards 1995.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms zie je wel s een filmpje dat je toch denkt, wat een gestoorde gast was ie toch ook eigenlijk. Maar ja, dan kijk je weer ff Billie Jean en ja dan is t toch wel weer een prima gozerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik herinner me ook nieuwsfilmpjes van destijds waarbij hij in Londen was en allerlei wartaal uitsloeg en half uit een open bus hing.. dacht dat hij bezopen was ofzo.
Ja, was ie niet de artiest naar he. 't Moest groot. Maar ik ga slapen man. Eerste keer dat ik dat zeg op een internetforum.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 02:34 schreef DrDentz het volgende:
Maar echt unplugged is hij niet gegaan, ik ben erg benieuwd hoe een MTV Unplugged met hem eruit had gezien..
haha, ik las het in het South Park topic, ga ik zeker checken deze week!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 05:39 schreef DrDentz het volgende:
Michael zit weer in South Park.![]()
I'm not dead, that's ignorant!
http://www.southpark.nl/episodes/1308/
Hoeveel ik ook van South Park hou, dit kunnen ze echt niet doenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 05:39 schreef DrDentz het volgende:
Michael zit weer in South Park.![]()
I'm not dead, that's ignorant!
http://www.southpark.nl/episodes/1308/
Ik kan het wel waarderenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:08 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook van South Park hou, dit kunnen ze echt niet doenNa een jaar oke maar 2 maanden na zijn dood is nog te pijnlijk. Owja, op 20 november organiseert Heineken Music Hall Thrille Live, een evenement om MJ te eren, klik hier voor meer informatie, ik weet wel dat ik zeker ga.
![]()
http://www.heineken-music-hall.nl/?p=86&id=775
Ik ben m aan t kijken nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
haha, ik las het in het South Park topic, ga ik zeker checken deze week!
Nee hoor, draait in nagenoeg alle bioscopenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Draait This is it alleen in Pathe?
Lekker verrot dan. kan ik het halve land doorreizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |