k zie dus net dat mn flap idd 512 heeftquote:Op donderdag 24 september 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
Veel werkgeheugen.
Op mijn apple merkte ik de sprong van 512 naar 2G enorm. Dat zal op een pc niet anders zijn.
Het vervangen is niet moeilijk. Welke laptop heb je?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zie dus net dat mn flap idd 512 heeft
is dat vervangen moeilijk? en hoe weet je wat erin moet?
want dan zou dus niet nieuwe pc nodig zijn
acer travelmate 5602WSMiquote:Op donderdag 24 september 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vervangen is niet moeilijk. Welke laptop heb je?
Ik ga even zoekenquote:
maar werkt dat dan? oftewel kan flap dat aan?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
http://tweakers.net/price(...)kvr533d2s4k2-2g.html
Valt dus wle mee. Kun je er twee van kopen en die oude meuk er uit halen (ik gok dat ze in je huidige laptop er 2x256 in hebben gedaan)
Het is je lot.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:22 schreef Tha_T het volgende:
Aargh, ik heb net een telefoontje neergelegd of ik wilde komen hobby-bobben gaat het hier over hetzelfde
Ja, 2gig moet het zeker aan kunnen. Heb je een boekje bij dat ding gekregen of moet ik langskomen? Die lui van simcity ken ik wel, ik ben er eerder langsgeweest om het op te halen vanuit mijn werkquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar werkt dat dan? oftewel kan flap dat aan?
enneh ok heel blond, liggen die kaartjes dan?
Desktop? Die heb ik hier al jaren niet meer. Alles op mijn macbooks, werkt prima. Desktops zijn voor mensen die 2 videokaarten in hun pc willen hebben om hun WOW spelletje te kunnen doenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef Ynske het volgende:
nu word er weer gezegd dat ik beter voor een DT kan kijken
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
dan moet er dus ook een goed scherm bij, en denk dat ik in totaal niet meer als 500/600 euro kwijt wil zijn
Yup.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij moet het ook vaak ondergaan toch? Tell me I'm not alone
macbookquote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Desktop? Die heb ik hier al jaren niet meer. Alles op mijn macbooks, werkt prima. Desktops zijn voor mensen die 2 videokaarten in hun pc willen hebben om hun WOW spelletje te kunnen doen
Een goed scherm is handig, natuurlijk, maar je flaptop kun je ook op een scherm aan sluiten
Een tweedehands mac kost ook 500~600 euro denk ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
macbookmaar goed, daar heb ik geen geld voor
en deze flap heeft 3 jaar geleden 1000 euro gekost
Check 1. geheugen past en kan 2Gigquote:Pagina 17
System memory 256/512 MB of DDR2 533 MHz system memory,
upgradeable to 2 GB using two soDIMM modules
(dual-channel support)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |