quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je zeker dat je m in je pmbox wilt hebbenOh god, ik niet. na die fok.rar van gisteren heb ik genoeg gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
weet je zeker dat je m in je pmbox wilt hebbenWie moet ik in mijn pmbox hebben? Ik ben geen doetje, ik ben bevlekt met één ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O oke, gemist. Volgens mij ook niet erg dat ik het gemist heb.![]()
Boodschappen, lees later wel of er meer spannende dingen waren.
zal ook nog wel ergens die blauwe hebben staan van ene Vendernogwattesquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh god, ik niet. na die fok.rar van gisteren heb ik genoeg gezien
Fok.rar???quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh god, ik niet. na die fok.rar van gisteren heb ik genoeg gezien
echt geloof me, dat wil je niet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fok.rar???
Weg is. Hier wil ik later zeker meer over weten.
Dat wil je heul nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fok.rar???
Hmmm, ik zie KSC en SaraRaats. Never mind. Die RAR hoef ik nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fok.rar???
Never trust googlequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:32 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie KSC en SaraRaats. Never mind. Die RAR hoef ik niet
Jullie geven ons ook errug weinig metriaal om mee te werken hequote:
Ik ga hier geen linkjes plaatsen. Maar het is een verzamelbak van pics door de jaren heen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jullie geven ons ook errug weinig metriaal om mee te werken he. Alleen een bestandsnaam lukt het niet mee
ik heb geen zin in een banquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jullie geven ons ook errug weinig metriaal om mee te werken he. Alleen een bestandsnaam lukt het niet mee
Daar móet Sara wel bij zitten hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga hier geen linkjes plaatsen. Maar het is een verzamelbak van pics door de jaren heen.
Voor alles is een 1e keerquote:
Het is niet de enige mol. Of bifi sort a speak.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar móet Sara wel bij zitten hoor. Kan me geen dergelijk archief zonder die mol voorstellen
[..]
Voor alles is een 1e keer![]()
Ja nee oke dan heb ik toch nog niets gemist. Damn, je liet me even schrikken hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet de enige mol. Of bifi sort a speak.
Eigenlijk wel, ja.quote:
* Ynske gaat in meelbox een blauwe worst zoekenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Dit wil ik dus echt WEL. En waar had jij het over Yns???
ik dacht dat die boodschappen belangrijk warenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
Dit wil ik dus echt WEL. En waar had jij het over Yns???
Daar ben ik dus net van terug. Mijn supermarkt ligt niet alleen in Amsterdam gelukkig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef Tha_T het volgende:
[..]
ik dacht dat die boodschappen belangrijk waren
Oh, die stond er niet in, (of heb ik gemist). gelukkig.....quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske gaat in meelbox een blauwe worst zoeken
kom eens even op msn
Verdorie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ben ik dus net van terug. Mijn supermarkt ligt niet alleen in Amsterdam gelukkig.
Die moet uitgepakt worden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat is dat met die rar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |