Elke dagquote:Op donderdag 24 september 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe ik ook!![]()
![]()
Nog 2 kilootjes o.i.d. Als ik zit heb ik klein rolletjevandaar weer flink trainen dus.
![]()
DOe jij dat ook braaf?
echt waar? Gracy? Ik loop achter met Heroes. Ik ben gestopt met steeds heen en weer door de tijd and stuff. Ik was er klaar mee. Maar toen zag ik weer die cunt van Veronica Mars..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kleinste meisje van the Nanny zit nu in Heroes
Dan doe je het vaker dan ikquote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ja, ik doe het intensiever.
Zie de smileyquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
http://sargasso.nl/archie(...)huisstijl-en-slogan/
hmz nee, niet mijn smaakquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]Het was Here comes the FLOOD ipv TIDE.
Nee daar heb je geliijk in. Ik ging daar vanuit.quote:
zo krijg je RSIquote:
een 'god-of-war-duim'quote:
Daarom ga ik nu niet rukken voor het slapenquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu niet rukken voor het slapen
Bye bye
Ik word er niet warm van. Maar heeft wel mooie ogen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
de mooiste vampier ooit
[ afbeelding ]
Nou.. mij mag ie bijten!
Wheheh, mijn maatje kent hem. In november ga ik hem zien in Oberhausenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:49 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
de mooiste vampier ooit
[ afbeelding ]
Nou.. mij mag ie bijten!
Musical: tanz der vampire.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van. Maar heeft wel mooie ogen.![]()
Uit welke serie?
ik word heel erg warm van die ogenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik word er niet warm van. Maar heeft wel mooie ogen.![]()
Uit welke serie?
ow ow ow ow ow ow!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, mijn maatje kent hem. In november ga ik hem zien in OberhausenIn het echt schijnen zijn ogen nog veel blauwer te zijn.
Moet je dat wel aangeven, schat. Ik zie jou niet als de musical type.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik word heel erg warm van die ogen
tis een musicalspeler, geen serie..
*Zucht* let eens op man!
Nicht als een paard, maar inderdaad bezet. Hij speelt zondag de 18e geloof ik (hij doet ook opera, dus hij speelt Krolock nog maar een keer per maand of zo).quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ow ow ow ow ow ow!!
ik moet daar ook heen
maar hijs vast hetero, of al bezet, dus daarvoor hoef ik niet te gaan
van die blue wells. Ik ken ook iemand. Echt raar, elke keer als ie praat, staar ik maar naar die ogen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh, mijn maatje kent hem. In november ga ik hem zien in OberhausenIn het echt schijnen zijn ogen nog veel blauwer te zijn.
Come on, je kunt aan die foto toch wel zien dat het niet uit een tv-serie komt??quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je dat wel aangeven, schat. Ik zie jou niet als de musical type.
in dit zelfde topics heb ik het nog geroepen!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je dat wel aangeven, schat. Ik zie jou niet als de musical type.
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nicht als een paard, maar inderdaad bezet. Hij speelt zondag de 18e geloof ik (hij doet ook opera, dus hij speelt Krolock nog maar een keer per maand of zo).
Ik ben in april ook geweest, maar toen was ie ziek dus had ik Jan Amman. Was ook erg goed
Xag alleen de onderste. Later pas die bovenste.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Come on, je kunt aan die foto toch wel zien dat het niet uit een tv-serie komt??
Be my guestquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijk![]()
kerel, ik lees niet terug.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
in dit zelfde topics heb ik het nog geroepen!!!
aahh homewreckerquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijk![]()
tering, wat vroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Xiance het volgende:
hehehe ik zou niet durven
maar ben nu echt slapen!
om 0600 gaat de wekker weer!
Fijn dromen, misschien komt Krolock je wel opzoeken in de nachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Xiance het volgende:
hehehe ik zou niet durven
maar ben nu echt slapen!
om 0600 gaat de wekker weer!
en flink bijten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn dromen, misschien komt Krolock je wel opzoeken in de nacht
Ja.quote:
Ik hoop dat ie niet wordt leeggezogen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja.
Of misschien z'n zoon Herbert: [ afbeelding ]
Herbie is heerlijk over the top nichterig op het toneel. Jammer dat ie pas in de tweede acte komt opdagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet wordt leeggezogen!![]()
Alhoewel Herbert er netjes uit zietMaar ja, tig lagen make-up
Ik vind zelfs hem vervelend wordenquote:
Dat is toch die baas van de vampierenbar? Die is ook niet onaardig, neequote:Op vrijdag 25 september 2009 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zelfs hem vervelend worden
Geef mij maar.........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En .............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |