hahahahaquote:
Ja ja. Doe nou gewoon iets in plaats van er steeds over te zeurenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha![]()
alhoewel ik een beetje een klein buikje aan het wegwerken ben. Al dat eten in Spanje.![]()
En de drank natuurlijk.
het isquote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why the face?![]()
Juist leuk toch? Of kan je weer niet uit?![]()
Zo wil ik ook wel geld verdienenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontwerp van de nieuwe huisstijl voor de Universiteit Twente. Gemaakt door Studio Dumbar, kosten: 6,75 ton..
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel geld verdienen
ik doe t voor de helftquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontwerp van de nieuwe huisstijl voor de Universiteit Twente. Gemaakt door Studio Dumbar, kosten: 6,75 ton..
Die punt op het eind, die maakt het zo duur he.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.
No, dude, U lay off the vim.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
bleef wie zitten?
MIKE! wat heb je gespoten?
mjah.. sorry.. mijn hersen zullen wel niet vulgair genoeg zijn, maar ik vat m echt nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No, dude, U lay off the vim.![]()
Ik zei dat je lange uren maakte, jij gaf aan dat je lastige klanten had. vandaar.
doe ik ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja ja. Doe nou gewoon iets in plaats van er steeds over te zeuren
hahahahaquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt iets waar een fokker bij betrokken is gelijk een meet gedoopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Gaydinay' ofzo?
of valt dat niet onder de categorie 'meet'
haha het heeft niets met vulgair te maken. Oi, je bent net Val in the Nanny.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah.. sorry.. mijn hersen zullen wel niet vulgair genoeg zijn, maar ik vat m echt niet
Een huisstijl is toch wel iets meer dan een lettertypje?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.
Ik vind Here comes the tide van hem zo mooi.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:03 schreef Xiance het volgende:
oeh!
die stem van peter gabriel in don't give up..
ik zou er zo verliefd op kunnen worden, puur op de stem
Word cursus 1: Lettertype veranderenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha![]()
dat dat kan in Nederland
Dat kleinste meisje van the Nanny zit nu in Heroesquote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha het heeft niets met vulgair te maken. Oi, je bent net Val in the Nanny.![]()
Lees maar terug...
ken ik nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Here comes the tide van hem zo mooi.
Lijkt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een huisstijl is toch wel iets meer dan een lettertypje?
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ken ik niet
ik ben momenteel helemaal into de musicals!
mag dat niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Word cursus 1: Lettertype veranderen
En als dat wel het geval is dan zou de bedenker ervan gelijk een bul moeten krijgen en een aanstelling tot prof.dr. in de legale oplichting!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Likt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.
Klopt. Het hele huisstijlproject kost 2,2 miljoen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |