quote:Op donderdag 24 september 2009 13:53 schreef Noek het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bonsai bomen, laptops, muziekherrie in het park, Manchester, neefjes en nichtjes, verjaardagen, gedichten, trammelant met z'n moeder, gedoe met LS, problemen met z'n knie, vakantie in Spanje en Bulgarije, die gast deelde veel hier
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toevallig hadden Buuv en ik het er over gehad, en we zeiden bijna tegelijk: Ik denk dat hij overleden is.
En dat spookt dan door je hoofd. Toen ik vannacht de posts hier las ben ik begonnen met zoeken en het was meteen raak, wist meteen dat dat Manu was. Dan schrik je wel even. Buuv kwam met het allerlaatste bewijs. En toen wisten we het helemaal zeker.
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu respecterend voor wat betreft zijn privé, dit is de tekst die op z'n rouwkaart staat. Ik denk dat ik die tekst wel kan delen hier.
Jouw ogen konden mij van alles zeggen
Ik teer nog op de liefde die je gaf
Hiet is niet zo eenvoudig uit te leggen
Maar wat ik voel neemt niemand van me af
Jij hebt jouw wereld en ik de mijne
Met zeeën vol herinnering in mij
quote:Op donderdag 24 september 2009 14:45 schreef beequeen het volgende:
Zo dan maar.
Ik ben er echt kapot van.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
Het is ook onbegrijpelijk. En dat maakt het nog extra wrang. En het is al zo verdomd wrang.
Ja, hij kwakkelde al tijden. Maar tegelijkertijd was hij ook zo toekomstgericht bezig. 27 Jaar is ook zo belachelijk jong, de 'dood' op die leeftijd zo'n ver van mijn bed concept.
Maar toch niet altijd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het echt niet uit mijn systeem, het blijft maar door mijn hoofd spoken.
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:24 schreef Juud79 het volgende:
Zo ben je even op pad en kom je terug en dan lees je zoiets...
Wat vreselijk verdrietig dat Manu is overleden, veels te jong. En wat een gemis voor zijn vriendin, familie en vrienden.
Hij was idd wat ik zo weet nog altijd aan het kwakkelen met zijn gezondheid, hij zei zo af en toe dat ie nog steeds overdag moest rusten en dan een poosje op bed lag. Dat was al vanaf zijn terugkomst al het geval.
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:32 schreef hondjes het volgende:
we gingen samen naar Barcelona,,,hij had de griep...en dacht nog ,,,zal ik mijn nummer geven...
later hoorde ik van zijn longonsteking, we hebben gechat erover...en hij knapte weer op..
toen hij opeens weg bleef werd ik al angstig...
Ik ben er echt helemaal kapot van...zo jong nog..
sterkte voor zijn vriendin en familie..
Manu R.I.P
Berichten in de ochtend van de dag waarop Manu is overleden:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:25 schreef hondjes het volgende:
Weet nog met Kerst, dat ik in Spanje was...staalblauwe lucht, 18c
En dacht, wat heerlijk, zal Manu nu ook zo genieten. in Barcelona
Later hoorden we dat hij longonsteking had gehad , en op intensive care had gelegen..
Later hebben Manu en ik het hier nog vaak over gehad, s morgens op fok-chat,
Wat ben ik blij met die herinneringen, en wat mis ik hem....
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 07:42 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen![]()
Manu blijft wel heel lang weg he?
Leuk dat het zo leuk was Gert, ik hoop dat je vandaag vrij bent.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen,![]()
Wat zal er aan de hand zijn, duurt nu wel erg lang,
Manu zal toch weer niet ziek zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 09:08 schreef beequeen het volgende:
Wij waren ook van plan om thuis te blijven maar vertrekken volgende week toch voor een weekje naar Frankrijk.
Morning all.
Manu doet weer de grote verdwijntruc?
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was het een bacterie inderdaad
ja dat snap ikquote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Goede OP. Die van Coos blijft me aangrijpen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:50 schreef Marrije het volgende:
Laysa, maakt niet uit, maar heb wel ff mijn posting uit de OP gehaald, die stond daar wat raar.
Ja, toch wel lastig, dat je een post vergeet die daar wel verwacht wordt door iemand. Maar dan hoor ik het wel.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eerste kerstdag is 's avonds een dokter gebeld omdat ik geen lucht meer kon krijgen, maar dat bleek een ambulance te zijn, moest ik naar het ziekenhuis, kon niet slapen, bleek zware longontsteking te hebben en een bacteriele infectie ofzo en iets van 4 weken op ER gelegen waarvan 2,5 week in slaap/coma. Weet ook niet allemaal precies wat ik had, moest medicijnen slikken en Spaans/Engels communiceren gaat niet echt soepel
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!quote:Op donderdag 24 september 2009 19:04 schreef beequeen het volgende:
Mooie OP Marrije. Wrang om te lezen dat ik op zijn sterfdag post dat hij de grote verdwijntruc deed.![]()
toepasselijk... min of meer....quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
En daar is het kippenvel weer.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
frappant is ook de TT van het laatste topic waar hij postte: [TBO SC #109] The King is dead. Long live the King!
Dus dat....sprakeloos.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Noek het volgende:
Voelt nog steeds alsof het niet kan. Als ik dat al voel, hoe verschrikkelijk moet het dan voor zijn geliefden zijn.
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef Gert het volgende:
Zo, dit had ik me meteen al voorgenomen om te doen.
OK, deels uit eerbetoon en deels uit ordinair eigenbelang.
Cheers gast!![]()
Hier nog één. Ondanks de paracetamol nog steeds hoofdpijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Loop al de halve dag te huilen, en voel me gewoon verdrietig.
Gek toch dat internet.
Zo gek is het dus toch niet want iedereen heeft het wel dus het is eigenlijk weer heel normaal op een rare manier. Vind het wel mooi en ontroerend om te zien hoe iedereen reageert.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind het echt bizar hoe verdrietig ik kan zijn om iemand die ik nog nooit gezien heb, en toch ben ik dat.
Loop al de halve dag te huilen, en voel me gewoon verdrietig.
Gek toch dat internet.
mooiquote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe eenrondje mee. Op Manu En een foto van de hemel ...![]()
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe het forum toch doorspeelt in je gewone leven dus het hele, het is maar internet, bestaat niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:08 schreef Laysa het volgende:
Ik moet altijd aan ManU denken als ik dicht langs het Kronenburgerpark rijdt met de bus...terwijl ik hem lang niet zo goed ken als jullie....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |