Laat ik die maar goed rekenen!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Vrijzinnig Protestantse Radio Omroep
Een kleine verbetering: het STOND voor vrijzinnig protestantse omroep, ze hebben die betekenis al een tijdje geleden laten varen en tegenwoordig betekent het niets meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:04 schreef Induhskaai het volgende:
Waar staat de afkorting VPRO voor?
Idd, het heeft niets meer met protestants te maken, maar de afkorting staat er nog steeds voor....quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:37 schreef zebaz het volgende:
[..]
Een kleine verbetering: het STOND voor vrijzinnig protestantse omroep, ze hebben die betekenis al een tijdje geleden laten varen en tegenwoordig betekent het niets meer.
We kunnen weer verderquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:05 schreef tomtomaat het volgende:
Sylt?
Die is in'78 al overleden. Deze bevindt zich nog onder de levenden. Wel in de goede richting.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:17 schreef Aap_2 het volgende:
Keith Moon?
Wacht, ik heb de verkeerde Keith in mijn hoofd
ze lijken wel wat op elkaar hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
En dit is nog warmer........
[ afbeelding ]
Foto van Keith Richards.
Ron Wood is goed.quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef De_Hertog het volgende:
Helaas ken ik geen enkele andere pony.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:39 schreef De_Hertog het volgende:
Helaas ken ik geen enkele andere pony. Of het moet toevallig liliputterpony heten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |