Je hebt gelijk.....quote:Op donderdag 24 september 2009 17:10 schreef Biels het volgende:
Stel, je bent fijn aan het discussiėren over een zinnig onderwerp, je komt met wat puike argumenten en hebt het gevoel dat je aan het winnen bent. Sterker nog, je wee
[...]
Lees ik het nu goed en zit jij op het internet te discusseren. Zoiets zieligs heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Infantiliteit en falende grapjes kunnen in andere topics.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:12 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Lees ik het nu goed en zit jij op het internet te discusseren. Zoiets zieligs heb ik nog nooit meegemaakt
Trouwens mensen die discusseren om te winnen![]()
Dit overkomt me nauwelijks.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:13 schreef Cybey het volgende:
Of swarmahoer sluit je topic en kan je niet verder discusseren!
doet me denken aan:quote:Op donderdag 24 september 2009 17:12 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Lees ik het nu goed en zit jij op het internet te discusseren. Zoiets zieligs heb ik nog nooit meegemaakt
Trouwens mensen die discusseren om te winnen![]()
Whehe.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
ik niet, ik vind dat je niet zomaar uit een discussie kunt weglopen, wat vind jij?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef ElectricEye het volgende:
Ik ben er wel klaar mee, eerlijk gezegd.
Gaan ze 2 uur lang serieus op je in, zeggen ze aan het einde "ja, ik trollde je gewoon ouwe". Die hebben het ook niet helemaal begrepenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:21 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Goede klacht. Mensen die met drogredenen aankomen. Of er ineens een grap van maken en zeggen dat je niet zo serieus moet zijn.
"Jij hebt jouw mening, ik de mijne"quote:Op donderdag 24 september 2009 17:22 schreef Nosh het volgende:
'Dus waar hebben we het nou eigenlijk over' is mijn favoriet.
Of 'laat ook maar, ik ga meisjes drogeren in de kroeg'. Die ook.
Uiteraard kan dit ook IRL. Ik niet, ik ben een e-held, maar voor anderen wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:22 schreef banaantjeEE het volgende:
ow, ik dacht een discusie irl, maar het was op het scherm
Oh Behangplakker, jij en je streken!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:23 schreef reetveter het volgende:
Moet je met Behangplakker in discussie gaan als die drank op heeft. Die gaat dan zelfs als de politie hem vraagt het terrein te verlaten er tegen in om te bewijzen dat die zelfs daar zijn gelijk heeft
.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doet me denken aan:
[ afbeelding ]
die gaat de bookmarks inquote:
Koningdavid is daar een absolute koning in.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Beauregard het volgende:
Ik krijg altijd stiekem de neiging om een discussie geruisloos te verlaten wanneer deze gaat bestaan uit het quoten van gigantische posts, om deze vervolgens zin voor zin te ontleden, op te delen in 'sub-quotes' en te voorzien van sub-argumentjes.
Daar aan mee blijven doen kost wel zo godvergeten veel moeite. Ik heb nog meer te doen zeg.
Haha ja zo irritant is dat altijd. Krijg je allemaal van die opgesplitste posts met subargumenten enzo, die je dan ook weer stuk voor stuk moet quotenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Beauregard het volgende:
Ik krijg altijd stiekem de neiging om een discussie geruisloos te verlaten wanneer deze gaat bestaan uit het quoten van gigantische posts, om deze vervolgens zin voor zin te ontleden, op te delen in 'sub-quotes' en te voorzien van sub-argumentjes.
Daar aan mee blijven doen kost wel zo godvergeten veel moeite. Ik heb nog meer te doen zeg.
Ik begin uberhaupt nooit aan discussies als ik niet zeker weet dat ik gelijk heb of iig genoeg over het onderwerp weet, anders heeft het voor mij al geen zin.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
TS, wat als je denkt dat je niet gaat winnen? Wat ga je dan doen?
Dan geef ik toe dat ik ongelijk heb?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
TS, wat als je denkt dat je niet gaat winnen? Wat ga je dan doen?
nee, maar altijd onvindbaar als die van pas komt, vandaar de bookmarksquote:
Amen broeder, amen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Beauregard het volgende:
HAHAHAHAHAAHahahHAHA.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:32 schreef Kaboutertje_X het volgende:
Net als mensen die hun zinnen niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHahahHAHA.
Geef me even tijd om bij te komen.
Oh kut.
Daar ga ik alweer.
HAHAHAhahahaHAHAHA!111!!!;d;d
![]()
;d
Kuttroll.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHahahHAHA.
Geef me even tijd om bij te komen.
Oh kut.
Daar ga ik alweer.
HAHAHAhahahaHAHAHA!111!!!;d;d
![]()
;d
Images.google.com -> Arguing on the internet.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, maar altijd onvindbaar als die van pas komt, vandaar de bookmarks
Inderdaad ja. Dit is best topic-waardig.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:25 schreef Beauregard het volgende:
Anderzijds is het natuurlijk ook zo dat je op een gegeven moment uit een discussie stapt als blijkt dat je opponent werkelijk te achterlijk is om te begrijpen dat hij of zij het mis heeft. Buiten dat je opponent zich dan heerlijk zal voelen door die schijnoverwinning bespaar je jezelf een hoop tijd en moeite. Iedereen gelukkig.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:38 schreef switchboy het volgende:
mensen geven nou eenmaal niet graag toe dat ze fout zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |