Warlocks zijn sowieso een pain in the ass in bg's. Je rent langs en hebt meteen 2 dodelijke dots op je zitten. Moet ik mezelf als een malle healen wil ik het overlevenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, of ik ben slecht met mn mage in BG's, of mages zijn sowieso slecht in BG's rond lvl 30-39, want ik werd gister continu in de pan gehakt door dezelfde human warlock, lvl 34, en aan 2 dots + een lifesteal had meneer genoeg om me neer te krijgen
Heb je frost spec in bgs ? En time de counterspell goed voor de fear van hun. En decurse je zelf uiteraard gelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, of ik ben slecht met mn mage in BG's, of mages zijn sowieso slecht in BG's rond lvl 30-39, want ik werd gister continu in de pan gehakt door dezelfde human warlock, lvl 34, en aan 2 dots + een lifesteal had meneer genoeg om me neer te krijgen
Ik heb ongeveer half fire/half frost, gewoon een beetje aankloten dusquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:29 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Heb je frost spec in bgs ? En time de counterspell goed voor de fear van hun. En decurse je zelf uiteraard gelijk.
quote:
quote:
Wat moet je allemaal doen voor die mount/achivement?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wheeeeee:
[ link | afbeelding ]
Nog veeeel meer weeeeee!
[ link | afbeelding ]
(Staat gelijk 5 man om je heen als je hem mount in dalaran.)
Alle world events behalve de nieuwe sinds 3.2. Duurt een jaartjequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar zit onwijs veel tijd in ofniet?
Als affli merk ik, dat als ik met pvp gear aan, doe ik niet genoeg dmg, met pve gear ben ik te snel dood. Een goede healer healt makkelijk tegen mn dots en een aantal kunnen ze zelfs weg halen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Warlocks zijn sowieso een pain in the ass in bg's. Je rent langs en hebt meteen 2 dodelijke dots op je zitten. Moet ik mezelf als een malle healen wil ik het overleven
Holy shit, en dat als DK.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:46 schreef phileine het volgende:
Ik heb wel al een tijdje de loremater titel op mijn DK, daar ben ik zeer trots op in het kader van mooie tijdverspilling.
Fixed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de hele avond WSG en AB gedaan, we gingen pas winnen toen ik BG Leader werdEcht, ik snap niet dat de HordeAlliance uit een stel loners bestaat in een BG
Ja en en dan moet er geen Spriest naast staan.. heluuuup..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Warlocks zijn sowieso een pain in the ass in bg's. Je rent langs en hebt meteen 2 dodelijke dots op je zitten. Moet ik mezelf als een malle healen wil ik het overleven
meh mis altijd de events.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wheeeeee:
[ link | afbeelding ]
Nog veeeel meer weeeeee!
[ link | afbeelding ]
(Staat gelijk 5 man om je heen als je hem mount in dalaran.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |