ach het topic word geopend door een kakkie en de 1e reactie is ook van een kakkiequote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik steun AGOVV vanavond!
Ach, na 45 minuten hoor je ze hier niet meer. Ik gok een nulletje of 4/5quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ach het topic word geopend door een kakkie en de 1e reactie is ook van een kakkie
AFCA!!
Denk dat Ajax het met een veredeld 2e team nog wel makkelijk gaat redden. Ben banger dat Feyenoord er uit ligt tegen het altijd lastige Harkemase Boys.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef RowanF1 het volgende:
Ik gok dat AGOVV maar op het nippertje verliest eerlijk gezegd. Of Ajax is volledig kansloos.
Feyenoord hoeft zich geloof ik niet zoveel zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Ajax het met een veredeld 2e team nog wel makkelijk gaat redden. Ben banger dat Feyenoord er uit ligt tegen het altijd lastige Harkemase Boys.
quote:
Het veld voldoet niet aan de eisen die de FIFA stelt aan kunstgras. AGOVV heeft dispensatie gekregen van de FIFA, maar moet na de winsterstop voldoen aan de eisen = nieuw veld.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef TheFrankey het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand met dat veld dan waar ze zo over zeuren. Ik miste de clou omdat ik te laat inschakelde
Giel heeft er op geroggeldquote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef TheFrankey het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand met dat veld dan waar ze zo over zeuren. Ik miste de clou omdat ik te laat inschakelde
Ja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik aandachtig kijkquote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Paul het volgende:
Ohja heb dat opstaan, het staat echt als achtergrond hier aan
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik aandachtig kijk
Kom op zeg. Doe nou niet alsof AGOVV van het niveau Harkemase Boys is. Degelijke eerste divisie ploeg. Denk dat Ajax het wel wint, maar dan zullen ze toch wat beter hun best moeten doen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Paul het volgende:
Beschamend weer dat ze nog niet hebben gescoord
Sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 21:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom op zeg. Doe nou niet alsof AGOVV van het niveau Harkemase Boys is. Degelijke eerste divisie ploeg. Denk dat Ajax het wel wint, maar dan zullen ze toch wat beter hun best moeten doen.
Wat moet jij met de ava van porsche1quote:
Alleen De Zeeuw en Stekelenburg zijn Ajax-waardig imo.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef wolferl het volgende:
Kennedy haalt telkens de snelheid eruit, Cvitanich is middelmatig, en Sulejmani rolt over het veld.
Het is wat flauwtjes.
Vertonghen - Alderweireld vind ik ook een degelijk duo.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef druide het volgende:
[..]
Alleen De Zeeuw en Stekelenburg zijn Ajax-waardig imo.
Ja een Feyenoord fan zou eens wat anders roepenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten gewoon verliezen trouwens...
Absoluut.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja een Feyenoord fan zou eens wat anders roepen![]()
Cliché uitspraken.
Met deze koekebakkers, en deze mentaliteit wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:39 schreef PatrickSter het volgende:
Ajax heeft niets te zoeken in de beker. Stel je voor dat ze zometeen Vitesse loten.. of misschien wel ASWH. Dan is heel Ajax kansloos!
Wees blij dat Oleguer er niet in staatquote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met deze koekebakkers, en deze mentaliteit wel.
Ik snap niet waarom Kennedy erin staat, die vent is nog niet eens goed genoeg voor AGOVV.
Dat had sowieso niet gekund, want Oeleke speelde eergister met Jong Ajax tegen AZ, en spelers mogen niet in één en dezelfde ronde meespelen bij twee teams van dezelfde club. Blij dat die regel bestaat.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:41 schreef PatrickSter het volgende:
[..]
Wees blij dat Oleguer er niet in staat
Dan kun je dus blij zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat had sowieso niet gekund, want Oeleke speelde eergister met Jong Ajax tegen AZ, en spelers mogen niet in één en dezelfde ronde meespelen bij twee teams van dezelfde club. Blij dat die regel bestaat.
Sparen?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:52 schreef Heracles25 het volgende:
Waarom speelt Suarez niet?
Om de wereld te laten zien dat Ajax ook zonder Suarez een topclub isquote:
Je ava past prima bij je postquote:
Probeer jij maar eens omhoog te springen met een dildo in je kont.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Chain_Reaction het volgende:
Wat een blunder zeg van die vadsige, matige keeper..
Opletten godverdomme.. het is 0-1quote:
Maar staan wel voorquote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef druide het volgende:
Lol, Ajax wordt gewoon weggespeeld.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef druide het volgende:
Lol, Ajax wordt gewoon weggespeeld.
Moreel gezien staat AGOVV onoverbruggelijk ver voor. Eredisionisten die getuige zijn van deze wanvertoning zullen in het vervolg vol geloof en pit voor de winst gaan tegen de Godenzonen.quote:
Een presentje voor de neutrale voetballiefhebber.quote:
Eens, had Silva wel hoger ingeschat maar het is best barquote:Op donderdag 24 september 2009 22:26 schreef Barca het volgende:
Oh wat zijn we goed! Oh wat zijn we goed! Kwaliteit te weinig maar prutsers in overloed!
Silvawat een drama!
![]()
Penalty ...
Ach ... volgens verwachting!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Eens, had Silva wel hoger ingeschat maar het is best bar
Je meent het?quote:
als enigequote:Op donderdag 24 september 2009 22:31 schreef TornadoDK het volgende:
Die gast van dat doelpunt speelt best goed.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
Iedereen weet dat het 2-2 gaat worden in de 89e minuut
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Oh? Het was geen goal en niet in de 89e minuut, erg bijna idd.
Dat mag geen excuus zijn voor dergelijk kut-voetbal!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:37 schreef TheFrankey het volgende:
zoals altijd geeft een ploeg, welke dan ook, alles tegen ajax.
nee kloptquote:Op donderdag 24 september 2009 22:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn voor dergelijk kut-voetbal!
Maar verrassend is het niet!quote:
Geest van de wedstrijd en zo ...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:41 schreef TheFrankey het volgende:
dat mocht wel rood zijn hoor
Meisje kwam strippen naast Jan van Halstquote:
Mooi meisje? Filmpje? Foto?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Meisje kwam strippen naast Jan van Halst
Je hoeft niet te schreeuwen hoor!quote:
Daar wel, maar thuis niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Roda JC - PSV... leuk!Roda JC wil daar nog wel eens stunten
Enige stunt van Roda zal zijn als ze over 5 jaar nog bestaan.quote:
Jonguhquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:08 schreef Barca het volgende:
Die cheerleader was ook sneu, maar daar kon ik nog om glimlachen. Ajax was sneu, en om te janken! Maar ik ben man genoeg om niet te huilen om slecht spel.
Hier ... een Tempo-zakdoekje!quote:
Zolang je maar met je achterlijke verhaaltjes uit het andere forum blijftquote:
Andere forum? U bedoelt het keldertje?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang je maar met je achterlijke verhaaltjes uit het andere forum blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |