Nog niet geprobeerd. Straks eens bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie om in Streetview door een straat te klikken? Dus van pijltje naar pijltje?
Geen problemen hier. Misschien eens wat met instellingen van de router spelen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef dramatiek het volgende:
de WIFI ontvangst is pas shit. Router staat 8 meter verderop en de connectie is nog altijd waardelloos. Het ding staat vaak constant op "scannen", idem op het werk met dekking in elke ruimte. Je moet het ding het ding echt dwingen om wifi te gebruiken.
Het ding heeft het eigenlijk op elke router....dus zal vast niet aan de router liggen. Alsof die hele scan naar een wifinetwerk niks oplebert. Netwerk wordt meestal pas gevonden wanneer je een paar keer WIFI in en uitschakeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Misschien eens wat met instellingen van de router spelen?
Continu Wi-Fi voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost meer stroom, continu wifi ingeschakeld houden of 3G en pas naar wifi zodra er echt ge-internet gaat worden?
Hij blijft volgens mij de hele tijd zoeken naar een Wi-Fi verbinding. Dat lijkt me niet erg gunstigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ben ik blij dat bij mijn Hero na een tijdje het wifi-icoontje weer wordt vervangen door een 3G-icoontje.
Zou ie het gewoon alleen gebruiken wanneer ie 't nodig heeft, net als GPS, en daarna weer uitzetten?
Toen ik hem van de zomer kocht had Vodafone een actie waarbij je de helft van je abonnementsduur 50% van de prijs betaalde. Geen idee of ze die actie nog steeds hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Sj0rs het volgende:
Ik wil deze telefoon ook graag, maar welke aanbieder heeft de voordeligste aanbieding?
En?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:00 schreef -J-D- het volgende:
Nog niet geprobeerd. Straks eens bekijken.
Ik heb hem ook niet direct via vodafone besteld, maar via een webshop. Vodafone gaf overigens wel gewoon korting op het toestel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Sj0rs het volgende:
Nice.
Ik kan de telefoon niet eens op op de site van Vodafone vinden.
Bij t for telecom verkopen ze m ook met Vodafone abonnement inclusief kortingen en wat dies meer zij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Sj0rs het volgende:
Nice.
Ik kan de telefoon niet eens op op de site van Vodafone vinden.
Traag!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie om in Streetview door een straat te klikken? Dus van pijltje naar pijltje?
Vodafone zie ik er niet, maar welke provider heeft het beste/snelste internet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Bij t for telecom verkopen ze m ook met Vodafone abonnement inclusief kortingen en wat dies meer zij.
Vodafone naar mijn weten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:09 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Vodafone zie ik er niet, maar welke provider heeft het beste/snelste internet?
Vodafone idd.quote:
Niet in de winkels, wel via webshops.quote:Op zondag 1 november 2009 12:43 schreef Pandora73 het volgende:
Maar Vodafone heeft de Hero niet in het assortiment, of zie ik dan nou verkeerd?
http://www.gsmweb.nl/forms/vf134.htmquote:Op zondag 1 november 2009 12:43 schreef Pandora73 het volgende:
Maar Vodafone heeft de Hero niet in het assortiment, of zie ik dan nou verkeerd?
Heb je wel een tweejarig abo en dat zou ik niet willenquote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef Duvel het volgende:
Ik heb die van mij gewoon bij PhoneHouse gehaald, met Vodafone abonnement (verlenging in dit geval). En ook gewoon eerste jaar of zo 50% korting, gratis sms-verdubbelaar, dat soort dingen.
Eenjarig kon ook, maar dan werd die Hero mij wat te duur. Ik ben meestal zo zuinig op m'n telefoon dat ie langer meegaat dan twee jaar.quote:Op zondag 1 november 2009 12:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb je wel een tweejarig abo en dat zou ik niet willen
Volgens mij zit je straks wel een week of wat zonder telefoon als je contract pas vanaf 12 januari ingaat en je naar een andere provider overstapt met nummerbehoud.quote:Op zondag 1 november 2009 16:29 schreef Pandora73 het volgende:
Ik heb deze aanbieding maar genomen.
Formulier ingevuld, klik op "Akkoord", word ik teruggestuurd naar de shop. WTF? Nieuwe poging. Zelfde verhaal.
Opnieuw internet opgestart, nogmaals. Zelfde verhaal. GVD. Nog een poging. Jaaa een bestelbevestiging!
Ik naar mijn mail... Krijg ik ineens twee bevestigingen! Shit.
Ik bellen... "Op dit moment zijn er meer dan tien wachtenden voor u. Probeer het later nog eens. De verbinding wordt nu verbroken".
Ik ga er vanuit dat het allemaal goed komt hoor. En dan ben ik benieuwd per wanneer mijn nieuwe contract ingaat. Dat heb ik namelijk helemaal niet hoeven ingeven? Wel nummerportabiliteit per 12 januari, maar gaat mijn contract dan ook per 12 januari in? Ik hoop het maar...
Maar in ieder geval heb ik binnenkort een Hero![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest aangeven wat de datum van nummerbehoud was, en daar heb ik aangegeven dat het nummerbehoud in moet gaan per 12 januari. Dan neem ik toch niet aan dat ze het eerder daar weg halen?quote:Op zondag 1 november 2009 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je straks wel een week of wat zonder telefoon als je contract pas vanaf 12 januari ingaat en je naar een andere provider overstapt met nummerbehoud.
Die had ik al gevonden en uitgeprobeerd. Werkt nog steeds niet. Superirritant dit.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:54 schreef phluphy het volgende:
Een soortgelijk iets wordt hier beschreven (vanaf post#2) met en mogelijke oplossing in post 8.
http://www.androidworld.n(...)ate-t-mobile-g2.html
Misschien is dit iets?
Waarom heb je gekozen voor de t-mobile versie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:50 schreef T3rr0r het volgende:
Vandaag de Hero gehaald (T-mobile G2), zeer blij mee! Alleen het updaten van de firmware wil niet lukken. Ik krijg bij de update utility namelijk een 'Handtekening fout' waardoor hij de update naar de laatste firmware-versie niet kan doorzetten. Zijn hier meer mensen die dit probleem hebben of een oplossing ervoor?
Omdat ik geen geduld heb en geen zin had om nog een maand te wachten. Vriend van me heeft ook de G2 gehaald en die werkte allemaal prima.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:07 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waarom heb je gekozen voor de t-mobile versie?
Ehm... Android of Windows Mobile..?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zit er nog een groot verschil in de HTC Hero en Diamond Touch 2.
Gigantisch verschil in besturingssyteem.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:26 schreef Droopie het volgende:
Zit er nog een groot verschil in de HTC Hero en Diamond Touch 2.
Of is deze discussie al geweest, heb alleen deze pagina gelezen
Hij blijft om de zoveel tijd zoeken naar netwerkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ben ik blij dat bij mijn Hero na een tijdje het wifi-icoontje weer wordt vervangen door een 3G-icoontje.
Zou ie het gewoon alleen gebruiken wanneer ie 't nodig heeft, net als GPS, en daarna weer uitzetten?
Waarom zou je dat willen? Sense is toch veel relaxter?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:32 schreef Rekkie het volgende:
Gebruikt hier iemand aHome of Open Home voor de themes?
Is 1 van de 2 beter?
Persoonlijk vind ik Sense niet eens zo heel bijzonder. De reden dat ik het gebruik is omdat er een aantal Widgets bij zitten die ik wel handig vind. Ik vind het jammer dat HTC die widgets niet generiek heeft gemaakt, dat je ze ook met het standaard home-screen kan gebruiken, dan had ik Sense niet meer gebruikt...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Sense is toch veel relaxter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |