Nog niet geprobeerd. Straks eens bekijken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie om in Streetview door een straat te klikken? Dus van pijltje naar pijltje?
Geen problemen hier. Misschien eens wat met instellingen van de router spelen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:52 schreef dramatiek het volgende:
de WIFI ontvangst is pas shit. Router staat 8 meter verderop en de connectie is nog altijd waardelloos. Het ding staat vaak constant op "scannen", idem op het werk met dekking in elke ruimte. Je moet het ding het ding echt dwingen om wifi te gebruiken.
Het ding heeft het eigenlijk op elke router....dus zal vast niet aan de router liggen. Alsof die hele scan naar een wifinetwerk niks oplebert. Netwerk wordt meestal pas gevonden wanneer je een paar keer WIFI in en uitschakeld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:12 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Geen problemen hier. Misschien eens wat met instellingen van de router spelen?
Continu Wi-Fi voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:21 schreef DennisMoore het volgende:
Wat kost meer stroom, continu wifi ingeschakeld houden of 3G en pas naar wifi zodra er echt ge-internet gaat worden?
Hij blijft volgens mij de hele tijd zoeken naar een Wi-Fi verbinding. Dat lijkt me niet erg gunstigquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
Dan ben ik blij dat bij mijn Hero na een tijdje het wifi-icoontje weer wordt vervangen door een 3G-icoontje.
Zou ie het gewoon alleen gebruiken wanneer ie 't nodig heeft, net als GPS, en daarna weer uitzetten?
Toen ik hem van de zomer kocht had Vodafone een actie waarbij je de helft van je abonnementsduur 50% van de prijs betaalde. Geen idee of ze die actie nog steeds hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:04 schreef Sj0rs het volgende:
Ik wil deze telefoon ook graag, maar welke aanbieder heeft de voordeligste aanbieding?
En?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:00 schreef -J-D- het volgende:
Nog niet geprobeerd. Straks eens bekijken.
Ik heb hem ook niet direct via vodafone besteld, maar via een webshop. Vodafone gaf overigens wel gewoon korting op het toestel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Sj0rs het volgende:
Nice.
Ik kan de telefoon niet eens op op de site van Vodafone vinden.
Bij t for telecom verkopen ze m ook met Vodafone abonnement inclusief kortingen en wat dies meer zij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Sj0rs het volgende:
Nice.
Ik kan de telefoon niet eens op op de site van Vodafone vinden.
Traag!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:26 schreef DennisMoore het volgende:
Hoe lang duurt het bij jullie om in Streetview door een straat te klikken? Dus van pijltje naar pijltje?
Vodafone zie ik er niet, maar welke provider heeft het beste/snelste internet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Bij t for telecom verkopen ze m ook met Vodafone abonnement inclusief kortingen en wat dies meer zij.
Vodafone naar mijn weten.quote:Op zondag 1 november 2009 11:09 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Vodafone zie ik er niet, maar welke provider heeft het beste/snelste internet?
Vodafone idd.quote:
Niet in de winkels, wel via webshops.quote:Op zondag 1 november 2009 12:43 schreef Pandora73 het volgende:
Maar Vodafone heeft de Hero niet in het assortiment, of zie ik dan nou verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |