quote:AMSTERDAM - FC Barcelona-coach Josep Guardiola heeft Ajacied Luis Suarez bovenaan zijn verlanglijstje gezet voor de eerstvolgende transferperiode. Dat bericht de Catalaanse krant El Mundo Deportivo donderdag.
© ANP
Suarez heeft zijn competitiestart bepaald niet gemist. Na tien officiële duels staat de teller al op veertien treffers, de helft van zijn productie vorig seizoen.
Suarez kreeg van de nieuwe Ajax-coach Martin Jol afgelopen zomer de aanvoerdersband om zijn arm geschoven. Zijn in 2012 aflopende contract werd onlangs opgewaardeerd, doch niet verlengd.
Superlatieven
El Mundo Deportivo komt superlatieven tekort om Suarez te omschrijven. De spits is weliswaar klein, maar kopsterk, behept met een uitmuntende techniek en, gezien zijn vele assists, niet zelfzuchtig.
Verder kan hij op alle posities voorin uit de voeten en is hij in staat om, als het moet, een aanval in z’n eentje te dragen, zoals vorig seizoen bij Ajax na het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid.
Inzetbaar
Indien FC Barcelona in de winterstop toeslaat, dan is Suarez vanaf februari inzetbaar in de Champions League. De Ajacied staat niet afwijzend tegenover een 'move' naar de Spaanse en Europese kampioen.
"Toen ik klein was droomde ik al van Barcelona", zei Suarez vorige week in het magazine Don Balon. "Op dit moment is het een goed lopend elftal met uitstekende spelers en veel nieuwe talenten, vooral in de aanval."
Alsof ze een keuze hebben als er 20 miljoen geboden wordt.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
dat is ajax hè, leuke speler. verkopen
Huntelaar, ibrahimovic etc
Precies. alleen maar geld geld. Zo gaan we nooit weer is terug meedraaien in europa.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
dat is ajax hè, leuke speler. verkopen
Huntelaar, ibrahimovic etc
Hij heeft ze aangegeven dat die altijd al droomt van barca. Die is echt wel pleite hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Zapato het volgende:
Ik hoop dattie blijft. Heeft ie wel gezegd, maar ja, als Barca komt liggen de zaken altijd net ff anders. Aan de andere kant, gaat ie wel spelen bij Barca, ze hebben daar al wat lopen in de spits natuurlijk.
Wil m wel ruilen voor Messi. Dan zeg ik meteen ja
Nee want dit is een zware diep gegronde klachtquote:
Tenzij hij besluit om in de zomer te gaan. Het is niet zo dat Barca m dan niet meer wil, en dan kan ie nog wel kampioen worden met Ajax. Ik weet niet, zie t nog wel gebeuren hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:58 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hij heeft ze aangegeven dat die altijd al droomt van barca. Die is echt wel pleite hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is VBL-werk trouwens..Feyenoord Rotterdam
Hij krijgt bij barca ff wat meer betaald dan bij ajax.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Zapato het volgende:
[..]
Tenzij hij besluit om in de zomer te gaan. Het is niet zo dat Bacxa m dan niet meer wil, en dan kan ie nog wel kampieon worden met Ajax. Ik weet niet, zie t nog wel gebeuren hoor.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef RowanF1 het volgende:
Nou, kan Pantelic de leider worden die ie wou worden.
Ik zie het niet gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is VBL-werk trouwens..
Ik heb overigens net eredivisie live opgezegd en ga sport 1 nemen. Veel leuker.
Kan dat drama van het Nederlandse voetbal nu niet meer aanzien
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Wat een Bullshit dit altijd. Dat zeggen mensen alleen als het om een klacht over voetbal gaat. Als er een klacht over een dier is hoor ik niemand zeggen dat dat in F&F hoort, of als het over mensen gaat in R&P.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef Rekkie het volgende:
VBL is weer open hoor..... tyf op met je voetbal topics in de rest van FOK!![]()
Gebeurt ook niet. Wie vorig jaar de Bundesliga heeft gevolgd zag dat Pantelic hetzelfde type is als Makaay. Stil staan, maar altijd op de goede plek. Tevens verkeerd Pantelic in dezelfde vorm als Makaay, alleen zou Martin hem niet naar de bus dragen voor 20 doelpunten.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren.
Ik heb overigens net eredivisie live opgezegd en ga sport 1 nemen. Veel leuker.
Kan dat drama van het Nederlandse voetbal nu niet meer aanzien
Kijk naar mijn avatar gast.... voetbal in VBL en nu optyfenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:05 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een Bullshit dit altijd. Dat zeggen mensen alleen als het om een klacht over voetbal gaat. Als er een klacht over een dier is hoor ik niemand zeggen dat dat in F&F hoort, of als het over mensen gaat in R&P.
Grote bek voor je schermpje zeg.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk naar mijn avatar gast.... voetbal in VBL en nu optyfen
Ja zoon!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef valek het volgende:
[..]
Grote bek voor je schermpje zeg.
Die moeten eerst nog maar is bewijzen. Saurez is er nu en die zouden ze in ieder geval dit seizoen vast moeten houden.quote:
HAHAHA JE ZEI CVITANIETS TERWIJL HIJ CVITANICH HEET!!! DAT IS GRAPPIG WANT ZO VERWERK JE HET WOORDJE "NIETS" IN ZIJN NAAM HAHAHAHAH!!! DAT DOE JE VAST OM AAN TE GEVEN DAT JE HEM "NIETS" VINDT!!! HHAHAHAHAHA LACHEN MAN!!!!!quote:
O, en jij weet dat zeker omdat?quote:
Ik heb de wijsheid in pacht.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
O, en jij weet dat zeker omdat?
Je caps zijn kapot Big!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHA JE ZEI CVITANIETS TERWIJL HIJ CVITANICH HEET!!! DAT IS GRAPPIG WANT ZO VERWERK JE HET WOORDJE "NIETS" IN ZIJN NAAM HAHAHAHAH!!! DAT DOE JE VAST OM AAN TE GEVEN DAT JE HEM "NIETS" VINDT!!! HHAHAHAHAHA LACHEN MAN!!!!!
Nee, dat is om aan te geven hoe leuk ik je grapje vond. Hoe groter de letters, hoe leuker de grap.quote:
Dus eigenlijk is het gewoon een kansloze reactie tussendoorquote:Op donderdag 24 september 2009 12:31 schreef Shoombak het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet de club
Wat heeft jouw avatar te maken met je meten met 2 maten?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kijk naar mijn avatar gast.... voetbal in VBL en nu optyfen
Dat je gewoon een OEN bent..... voetbalquote:Op donderdag 24 september 2009 12:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat heeft jouw avatar te maken met je meten met 2 maten?
bij huntelaar eerst voor 40 miljoen weigeren omdat ze m nodig hebben. en dan in de winterstop voor 20 mil verkopenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof ze een keuze hebben als er 20 miljoen geboden wordt.
Anders spant suarez een zaak aan en gaat alsnog weg.
Of de aandeelhouders steken er een stokje voor en dan gaat hij alsnog weg.
Pantelic is een mongoolquote:
"Lekker ballen op het WK"quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hij gaat niet. Ik sprak hem net. Hij zei Duvel eerst maak ik Ajax hoogstpersoonlijk kampioen en dan ga ik lekker ballen op het WK en dan ga miss wel weg.
idd jaquote:
Babel voor 17 miljoen verkocht, Suarez voor 7 1/2 miljoen binnengehaaldquote:Op donderdag 24 september 2009 19:51 schreef Frederick_Blah het volgende:
Te bedenken dat hij als vervanger van RyanBabel
naar Ajax is gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |