De kozijnen zouden geleverd worden in week 29. dat werd uiteindelijk week 31. De dag dat de kozijnen geplaatst zijn, bleek dus eerst dat de ruiten niet pasten en aan het eind van de dag, toen de beschermfolie van de kozijnen werd verwijderd, bleek dat de kleur niet klopte. De leverancier zegde toe nieuwe kozijnen en ruiten te zullen bestellen, maar dat werd na de bouwvak.
De glasbok met de oude ruiten en de nieuwe niet geplaatste ruit heeft vervolgens 6 weken voor ons huis op straat gestaan en zelfs dat heeft al heel wat telefoontjes en mails gekost om deze bok verwijderd te krijgen. (het was nl. een erg gevaarlijke situatie, vooral voor fietsers)
Vervolgens hoorden we helemaal niets meer van de aannemer totdat we de brief stuurden per email, in PDF. Deze mail is door de aannemer gelezen (heb een leesbevestiging) en hij heeft gereageerd dat hij met een passend antwoord zou komen. Dat is nu ruim 10 dagen geleden.
In deze brief hebben wij aangegeven niet de volle prijs te willen betlaen, omdat er een ander merk kozijnen is geleverd dan besteld en omdat het allemaal zo lang duurt en wij al ruim twee maanden tegen een houten schot aankijken in een woonkamer die niet volledig kan wroden ingericht.
Hier heeft hij dus tot op heden nog niet op gereageerd. Inmiddels zijn wij het zo zat, dat we liever de hele boel willen annuleren en bij een ander een nieuw kozijn willen bestellen.