Misschien vind je Heine dan ook wel leuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Voor de mensen die al eeuwen op een leuk jurkje wachten: kijk ook eens op www.bonprix.nl, ik vind dat ze daar best leuke jurkjes hebben!
Ooh dat eerste zwarte topje is leuk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hebben hebben hebben
Dat lilaroze truitje had ik vandaag aan in de winkel, hartstikke leuk, kleedde ook af enzo, maar was zo asymmetrisch als de pestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik vond de sale maar mager
Hoewel de zomer dingen waar echt heerlijk goedkoop! Maar daar mocht ik niet aan komen van mezelf haha ik moet echt dingen met lange mouwen en snel anders vries ik dood!
Nou ik heb er een paintje van gemaakt maar van heel veel dingen was geen plaatje beschikbaar
Owja en vriendje heeft ook geluk die krijgt wat truien, maar die heb ik maar niet in de paint gedaan haha
Die schoenen, daar zie ik echt echt naar uit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen idee.. denk het niet, zou wel zwaar worden voor zo'n stofje haha.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:15 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ooh dat eerste zwarte topje is leuk!Zijn dat studs?
![]()
Ik heb net dit besteld:
[ afbeelding ]
Ik heb de halve stad afgelopen en vond m alleen nog maar in 40 en 42, hoop dat ik nu de goede heb besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had deze er nog bij:
[ afbeelding ]
Maart die was pas half november leverbaar en dus werd die geannuleerd omdat het restbedrag te laag was.
Ooooh die vind ik ook leuk!quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:05 schreef morgane het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze? Hij ziet er op de foto echt gaaf uit, maar ik ben bang dat de kleuren een stuk doffer uitkomen in het echt. Ik heb ook geen idee hoe warm 'ie zit.
whut?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:36 schreef -moi- het volgende:
Weet iemand toevallig een product dat niet op voorraad is? Om te snelle bestelling te voorkomen
Ik had een vest voor eind december staan, maar ik zie nu dat er eind okt bij staatquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:36 schreef -moi- het volgende:
Weet iemand toevallig een product dat niet op voorraad is? Om te snelle bestelling te voorkomen
Ik had een vest voor eind oktober, maar dat was eind september toch echt in behandeling genomenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik had een vest voor eind december staan, maar ik zie nu dat er eind okt bij staat
De knoopceintuur met artikelnummer 90-9937 staat bij mij voor half decemberquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:36 schreef -moi- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |