Leuke bestelling!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:05 schreef Queen_E het volgende:
Besteld:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze had ik trouwens laatst besteld:
[ link | afbeelding ]
Zijn wel heel leuk alleen wel hele dunne stof!
Alles komt half oktober, behalve de oogschaduw en het vest.. die eind oktober en begin november..
Ah oké, ik had het nooit eerder gebruikt namelijkquote:Op woensdag 30 september 2009 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Als je dingen naar het winkelmandje gooit en je slaat de wishlist niet opnieuw op, dan staat er de volgende keer weer hetzelfde als voorheen
Dan is de bestelling dus gewoon in behandeling,quote:Op woensdag 30 september 2009 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook, er zat zelfs iets bij van eind oktober, vanmorgen nog iets bijgegooid en nu dus in behandeling, maar als ik bij 'nog niet geleverd' kijk, staat er 'bestelling is geannuleerd'?
Ik schrok me wild, ik dacht: gebruik ik eens geen illegale codes en dan wordt ie geannuleerdquote:Op woensdag 30 september 2009 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan is de bestelling dus gewoon in behandeling,.
Dat andere is blijkbaar een fout.
Dingen uit de winkel kun je alleen in de winkel retouren.quote:Op woensdag 30 september 2009 22:50 schreef PartyHardy het volgende:
Ik heb een jas gekocht in de winkel van H&M. Nou heb ik na lang denken toch besloten een andere jas te gaan kopen.
Waarschijnlijk kunnen jullie mij wel helpen: mijn vraag is of ik de jas ook kan opsturen naar het retouradres van de H&M of dat ik de jas perse in de winkel moet gaan ruilen?
Alvast bedankt.
Als je even op deze pagina terugleest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:11 schreef Sneeze het volgende:
H&M experts, help! Als er "De bestelling is geannuleerd." staat, is dat dan ook echt zo? Of kan het een fluke zijn?
Oh, lotgenoot!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je even op deze pagina terugleest.
quote:De najaars SALE gaat van start. In de Shop Online is een gedeelte van de collectie in prijs verlaagd met kortingen tot 50%.
Nee toch, ook wat aanvullende jurkjes.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik gok van wel
maar dat gaat alleen om schoenen en tassen deze keer
ow sorry dat had ik even gemistquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee toch, ook wat aanvullende jurkjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |