quote:Op donderdag 24 september 2009 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Jammer he, dat er niet uitsluitend linksekwaliteitskranten bestaan..
De beschaafde chique rechtsere mens leest het financieele dagblad. De Telegraaf is voor het plebs.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Jammer he, dat er niet uitsluitend linkse kranten bestaan..
Het FD is een special interest krant en wordt door zowel linkse als rechtse mensen gelezen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De beschaafde chique rechtsere mens leest het financieele dagblad. De Telegraaf is voor het plebs.
Ik geef toe. Ik ben PVV aanhanger geworden omdat ik GEEN Telegraaf heb.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:09 schreef paulgo het volgende:
De Telegraaf is de grootste oorzaak van de groei van de PVV. Die akelige rotkrant wordt met rust gelaten terwijl de politicus Wilders alle wind van voren krijgt.
Als voorbeeld:
Marokkanen pesten transsexueel uit Zuilen weg. Daar wordt niet bijgezegd dat het slachtoffer, dat ik ken, zich bij voorbaat erg vijandig naar Marokkanen gedraagt en luidkeels mensen uitscheldt.
Er worden in de Telegraaf vaker zaken opgeblazen en van hoor of wederhoor is geen sprake.
Als je wel de nieuwsverstrekker ongemoeid laat maar niet de bezorgde burger die door al die horrorverhalen naar de PVV uitwijkt ben je verkeerd bezig.
Mag een grote mond een reden zijn voor niet-Marokkanen om iemand af te ranselen?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:49 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ik geef toe. Ik ben PVV aanhanger geworden omdat ik GEEN Telegraaf heb.
Ga lekker in een hoekje uithuilen als je meent dat een grote mond een reden mag zijn voor Marokkanen om diegene af te ranselen. Sick bastard.
Een krant mag best rechts zijn als ze het nieuws maar normaal brengen ipv met van die sensatiekoppen die vaak niet eens kloppen.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:17 schreef RemcoDelft het volgende:
Jammer he, dat er niet uitsluitend linkse kranten bestaan..
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:16 schreef Weltschmerz het volgende:
De Telegraaf is een krant van principes: Ook na de oorlog fout gebleven.
Leg eens uit.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:11 schreef Maeghan het volgende:
Hij heet Wilders hoor, geen Wilder. En dan nog zou het niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |