quote:Op donderdag 24 september 2009 10:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je vriendin is geen baas, maar traag van begrip.
Goh, je bent wel heel kansloos he? Biologie slecht gescoord, en nu blijkt dat rekenen ook al niet je sterkste punt is. En dan ook nog zelf een topic openen, in de hoop zieltjes te winnen, omdat je zogenaamd een stoere meid bent.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad een wilde tijd geweest te zijn, die jaren 60
Whehehehe, pas je op dat je hart 't niet begeeft ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Goh, je bent wel heel kansloos he? Biologie slecht gescoord, en nu blijkt dat rekenen ook al niet je sterkste punt is. En dan ook nog zelf een topic openen, in de hoop zieltjes te winnen, omdat je zogenaamd een stoere meid bent.
Hele terechte failure. Fucking hell, gelukkig worden ze nog maar zelden zo gemaakt!
Whehehehe whehehehe whehhehehe ik probeer een bazin te zijn whehehe wheheh wheheheheheequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:03 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Whehehehe, pas je op dat je hart 't niet begeeft ?
Ik zie je al helemaal zitten achter de computer op de redactie van de Opzij, met een rooie kop van woede (en opvliegers)quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Whehehehe whehehehe whehhehehe ik probeer een bazin te zijn whehehe wheheh whehehehehee
Shit, chickie, kappen nou! Je zet jezelf voor gek!
Doe eens een linkje naar je website aubquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:06 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten achter de computer op de redactie van de Opzij, met een rooie kop van woede (en opvliegers)
www.internetheldin.nl?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:09 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar je website aub
En dat had nog niemand doorquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/PartyAmber/6/25#2198073
Wilde TS ook mod worden?quote:
Dus heul die foto die je me stuurde was nep?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef PartyAmber het volgende:
Als je zo knap bent als ik is het toch logisch dat anderen mijn foto ook gebruiken ?
Pure jaloezie allemaal !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Dragorius op 25-09-2009 12:54:49 ]The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Je bent zo knap dat zelfs Vanessa Hudgens jouw foto gebruikt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:21 schreef PartyAmber het volgende:
Als je zo knap bent als ik is het toch logisch dat anderen mijn foto ook gebruiken ?
Pure jaloezie allemaal !
Verkapte ik-ben-party-amber post?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef eQuaL het volgende:
Heerlijk zo'n topic, mensen die internet serieus nemen
Hoe vond je de foto schatjequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-party-amber post?
Redelijk, redelijk. Het probleem is meer dat je niet echt veel zietquote:
Kan je hem niet gewoon posten hier, wil hem nu wel eens zienquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. Het probleem is meer dat je niet echt veel zietStraks zit er zo'n pleeborstel-hoofd op
DIe staat ook in dit topic ofzo geloof ik. Niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Kan je hem niet gewoon posten hier, wil hem nu wel eens zien
TS is misschien een shemale?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:28 schreef Chai het volgende:
TS is een lelijke nerd die het geil vindt om zich als vrouw voor te doen.
Je realiseert je dat je aan het happen bent als een Ethiopisch kind op een voedselpakket?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Whehehehe whehehehe whehhehehe ik probeer een bazin te zijn whehehe wheheh whehehehehee
Shit, chickie, kappen nou! Je zet jezelf voor gek!
Eigenlijk is het een computer op mijn werk, waar het zo rustig is, dat ik het heerlijk vind om jou de aandacht te geven die je zo graag wilt.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:06 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zitten achter de computer op de redactie van de Opzij, met een rooie kop van woede (en opvliegers)
Schat, TS is nepquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef gateway het volgende:
* gateway checkt fobo van TS: TIETEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |