en waarop baseer je deze twijfelgevallen? wat maakt victorinox in jou ogen "geen vrijgezel" en hornage "wel vrijgezel" ???quote:Op donderdag 24 september 2009 13:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr. a ----> vrijgezel
Patch -----> vrijgezel
Tombo -------> vrijgezel
Dyon --------> vrijgeze
Jeeh --------> volgens mij niet vrijgezel
TJLinden ----------> zou het niet weten
Mike -----------> zou het niet weten
Hornage ----------> denk het wel vrijgezel
Victorinox ------------> denk het niet, maar niet zeker weten
Flitspaal -----------> niet vrijgezel
Wie was nummer 11?
hij noemt op wie op de meet was... dus dimmen jij!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:05 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Nu vergeet je mij maar weer ff
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij noemt op wie op de meet was... dus dimmen jij!
Bedankt voor de ondersteuning...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij noemt op wie op de meet was... dus dimmen jij!
Nou eh...op uiterlijk? sorryquote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en waarop baseer je deze twijfelgevallen? wat maakt victorinox in jou ogen "geen vrijgezel" en hornage "wel vrijgezel" ???
rc-award, here i am!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
![]()
Te snel geoordeeld weer
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedankt voor de ondersteuning...
Nou eh...op uiterlijk? sorry
I don't carequote:Op donderdag 24 september 2009 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
laat hornage het niet horen! dan komt ie je weer in elkaar schreeuwen!
sowieso vind ik dat een vrij onaardige opmerking eigenlijk...quote:
Tja, ben ook niet altijd aardig. En anders om, had ik het zelfde over me zelf gezegd dusquote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sowieso vind ik dat een vrij onaardige opmerking eigenlijk...
Misschien toch nog een kans op die RC awardquote:Op donderdag 24 september 2009 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, ben ook niet altijd aardig. En anders om, had ik het zelfde over me zelf gezegd dus
hardhandig, bruut geweld gemeen = rc awardquote:Op donderdag 24 september 2009 13:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien toch nog een kans op die RC award
Ik heb ook altijd pech. Jij mot me niet, RC ben ik te slecht voor, ik ben slecht dus de liefste fokker kan ik ook al niet worden.... zucht...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hardhandig, bruut geweld gemeen = rc award
gewoon gemeen niet...
Wie doet dan ook zo ietsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:38 schreef Flitspaal het volgende:
Hmmm, valt best tegen:
Een Russische film kijken met alleen Servische ondertitels beschikbaar.
Okee dan! moet ik wel kunnen zwemmen?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:51 schreef hornage het volgende:
Ik ben nog wel vrijgezel jah
En voor de rest duurt het wel even voordat ik echt offended ben hoor
Ow en tombolafan, voor een zeildate hoef jij niet te kunnen zeilen hoorDat leer ik je wel ff
Thanks.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee dan! moet ik wel kunnen zwemmen?![]()
@ Bellatrix;
http://www.biosagenda.nl/(...)mma-blank_19009.html
Ligt eraan of jij behoefte hebt tot zwemmen natuurlijk, maar doorgaans is dat niet een vereistequote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee dan! moet ik wel kunnen zwemmen?![]()
@ Bellatrix;
http://www.biosagenda.nl/(...)mma-blank_19009.html
Ik heb 'm op dvdquote:Op donderdag 24 september 2009 15:48 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand De Laatste Dagen van Emma Blank al gezien? Ik wil hem zo graag zien en ik weet dat ie op het NFF draait maar weet iemand waar ik hem nog meer kan zien?
en als we dan omslaan???quote:Op donderdag 24 september 2009 16:27 schreef hornage het volgende:
[..]
Ligt eraan of jij behoefte hebt tot zwemmen natuurlijk, maar doorgaans is dat niet een vereiste
Nu al? Hoe kan dat nou?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef hornage het volgende:
Dan kan ik heel goed reddend zwemmen alsmede mond op mond beademing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |