Gelukkig.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TS krijgt nooit mensen over de vloer
Ja, jij bent voor een club waar papa het salaris van zijn zoon moet betalen omdat het clubje dat niet kan.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:14 schreef dekilo het volgende:
Klacht #2: Jaarsalarissen directeuren goede doelen stichtingen + - 200.000 ¤.
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:20 schreef dekilo het volgende:
[..]
Ja, jij bent voor een club waar papa het salaris van zijn zoon moet betalen omdat het clubje dat niet kan.
Nee MVV doet het goedquote:Op donderdag 24 september 2009 08:42 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Wordt maar eerst eens kampioen van de Jupiler League, dan pas mag je komen bléren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:04 schreef snorfiets het volgende:
gisteren een half uur gepraat met een meisje die kinderen van eten wilde voorzien ofzo. toen kwam mn trein en ben ik weggelopen. ik was echt fucking trots op mezelf
Kan niet...quote:Op donderdag 24 september 2009 08:14 schreef dekilo het volgende:
Zondag: Wereld natuurfonds.
Maandag: Nierstichting en Hartstichting.
Dinsdag: Turnclub en reumafonds.
Woensdag: Kinderpostzegels en Schoolkinderen die bloembollen verkochten.
Klacht: Deurbel versleten.
Klacht #2: Jaarsalarissen directeuren goede doelen stichtingen + - 200.000 ¤.
uhh ik snap m nietquote:Op donderdag 24 september 2009 08:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
TS krijgt nooit mensen over de vloer
Toch is het zo....quote:Op donderdag 24 september 2009 09:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Kan niet...
http://www.cbf.nl/Databas(...)ooster.php?Jaar=2009
Woon je op 8 hoog in de bijlmer?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:26 schreef leipeshitouwess het volgende:
Wij hebben noooit iemand aan de deurJehova's niet, nierstichting niet, kankerfonds niet.
Puh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |