quote:KUALA LUMPUR - Negentien mannen uit Bangladesh wilden het einde van de vastenmaand ramadan op een originele manier vieren. In plaats van het traditionele Suikerfeest huurden ze drie prostituees in voor een dagenlange orgie. Dat meldde de Maleisische krant The Star donderdag.
De 22 mensen werden opgepakt na een inval in een woning in het midden van Maleisië. Verspreid door het huis vond de politie gebruikte condooms. De dames van lichte zeden waren 17 tot 43 jaar oud, hun klanten waren tussen de 20 en 30 jaar oud. De pooier werd later ook gearresteerd.
Bron: Nu.nl
gadverdamme...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:40 schreef Stefan het volgende:
19 mannen die over 3 vrouwen heengaan. Andersom is leuker. 19 vrouwen en 3 mannen.
Haha, ik ken em al. Is wel van toepassing hier.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef woid het volgende:
moeten ze die vrouwen ook legen als de ogen wit beginnen te worden?
Dan laat jij je zeker bekeren.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mijn kennis van de Islam is schijnbaar beperkt, wanneer zijn die orgies hier in Nederland nou?
Inderdaad: hoe strenger in de leer, hoe zwakker het vlees.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Matteüs het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=7909
Prostitutie is in islamitische staten streng verboden. En de wereld van de islam kijkt verachtelijk neer op de westerse cultuur waarin prostitutie wordt getolereerd. Daarbij bloeit in geen enkele andere cultuur de prostitutie zoals in de islamitische…
Sexuele behoeften zijn sterker dan het geloof blijkbaar.
Tja, de mens blijft een holbewoner. Welke religie je er ook op neer kwakt.
Precies. Denk daaraan als je denkt aan de profeet Mohammed en zijn kindersex en onderdrukking van de vrouw.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Inderdaad: hoe strenger in de leer, hoe zwakker het vlees.
Snap je nu wel dat je niet zomaar 1+ miljard mensen over een kam kan scheren?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
Dat waren geen moslims. Oprechte moslims doen zoiets niet.
Je bedoeld zoals jij doet met PVV aanhangers?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:44 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Snap je nu wel dat je niet zomaar 1+ miljard mensen over een kam kan scheren?
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dan laat jij je zeker bekeren.
De PVV is een politieke beweging, met politieke standpunten, waar je op stemt waarna zij beloven te doen wat ze verkondigd hebben. Slechte vergelijking.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je bedoeld zoals jij doet met PVV aanhangers?
We hadden het over orgies, eindelijk eens een topic zonder pvv en Wilders. Maar nee hoor. Het had zoveel potentieel, dit topicquote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De PVV is een politieke beweging, met politieke standpunten, waar je op stemt waarna zij beloven te doen wat ze verkondigd hebben. Slechte vergelijking.
Slechte uitwijkmanoeuvre. De islam is in dit verhaal gelijk waar moslims beloven te doen wat de Koran verkondigd.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:
De PVV is een politieke beweging, met politieke standpunten, waar je op stemt waarna zij beloven te doen wat ze verkondigd hebben. Slechte vergelijking.
Twijfelachtig dit. Kerm je daar ook over als Meh7 en meki een topic kapen om op Wilders te bashen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
dit topic gaat over orgies, niet over Wilders
En de objectieve sitequote:Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Matteüs het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=7909
Prostitutie is in islamitische staten streng verboden. En de wereld van de islam kijkt verachtelijk neer op de westerse cultuur waarin prostitutie wordt getolereerd. Daarbij bloeit in geen enkele andere cultuur de prostitutie zoals in de islamitische…
Sexuele behoeften zijn sterker dan het geloof blijkbaar.
Tja, de mens blijft een holbewoner. Welke religie je er ook op neer kwakt.
Ze krijgen wel de doodstraf, het enige wat ze kan helpen is berouw richting god.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
Dat waren geen moslims. Oprechte moslims doen zoiets niet.
Uitwijkmanoeuvre? Ik zet je alleen maar op je plaats.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Slechte uitwijkmanoeuvre. De islam is in dit verhaal gelijk waar moslims beloven te doen wat de Koran verkondigd.
Iemand die op de PVV stemt, kan je best aanspreken de standpunten van de PVV ja.quote:Dus even terug naar mijn vraag over jouw "over 1 kam scheren", waar ik nog graag antwoord op wil:
Maar wat zeg je er zelf van;quote:Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En de objectieve siteHet Vrije Volk geeft een bron voor die bewering? Schrijvend vanuit een land waar de hoofdstad notabene van prostitutie een toeristische attractie heeft gemaakt?
Held!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Uitwijkmanoeuvre? Ik zet je alleen maar op je plaats.
De PVV is een politieke partij en als je daarop stemt kan je niet voor de helft van de stadpunten stemmen, je geeft je gehele stem (machtiging) voor alle standpunten.
Een persoon kan moslim zijn om verschillende redenen (cultuur of persoonlijke overtuiging bijvoorbeeld) en weinig gelovig zijn of juist heel erg gelovig, een moslim kan bepaalde dingen doen die verboden zijn en bepaalde dingen niet, die juist geboden zijn.
Daarom gaat jouw vergelijking dus niet op, helaas pindakaas.
[..]
Iemand die op de PVV stemt, kan je best aanspreken de standpunten van de PVV ja.
En de conclusie die daar altijd uit volgt is dat je moslims nooit aan kunt spreken op wat het collectief doet. En mensen die kritisch zijn over de islam (nu de zogenaamde PVV'ers) natuurlijk welquote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
Iemand die op de PVV stemt, kan je best aanspreken de standpunten van de PVV ja.
Klopt. Laat jij even zien waar mijn redenering niet meer klopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de conclusie die daar altijd uit volgt is dat je moslims nooit aan kunt spreken op wat het collectief doet. En mensen die kritisch zijn over de islam (nu de zogenaamde PVV'ers) natuurlijk wel
Inderdaad. Jij hebt zo vaak gelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Klopt. Laat jij even zien waar mijn redenering niet meer klopt?
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me een held noemt dan dat je gaat trollen.
Als mijn argumenten niet kloppen of mijn redeneringen fout zijn, mag je mij daar altijd op wijzen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij hebt zo vaak gelijk![]()
Maar jij bent een Zoon van Allah, jij hebt altijd gelijk!!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als mijn argumenten niet kloppen of mijn redeneringen fout zijn, mag je mij daar altijd op wijzen.
Dat heb ik nooit beweerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar jij bent een Zoon van Allah, jij hebt altijd gelijk!!![]()
![]()
Maar ik wel!quote:
Het klopt niet in dat het ideeën zijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Klopt. Laat jij even zien waar mijn redenering niet meer klopt?
Jij verkeert in de veronderstelling dat dit niet als trollen aangemerkt zal worden en je geen notes zal krijgen voor dit gedrag dat je tentoonstelt?quote:
En alweer ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij verkeert in de veronderstelling dat dit niet als trollen aangemerkt zal worden en je geen notes zal krijgen voor dit gedrag dat je tentoonstelt?
Je gaat hier dus helemaal niet in op het verschil dat ik maak tussen een de kiezers van een politieke partij en de aanhangers van een religie. Je bent hier gewoon je eigen visie weer aan het uiteenzetten, een stropopredenering is de drogreden die je nu gebruikt.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het klopt niet in dat het ideeën zijn.
Als een moslim het zijne kan denken over bepaalde van die ideeën, snap ik niet waarom een PVVer dat niet kan.
Maak ff niet de denkfout om met het goddelijke te gaan schermen, ik vind namelijk niks goddelijks aan dat sprookje van jou. Het zijn maar ideeën.
En daarbij: je mag beredeneren wat je wilt. Het commentaar richting mohammedanen stokt niet.
En dat jij, en andere mohammedanen eigenlijk gewoon helemaal geen commentaar willen, tja, da's niet echt nieuw meer hey
De realiteit schikt zich niet als Meh7 maar iets 'ter discussie stelt'.
En de redenering is dat er in de regels van de islam staan, dat je het prima 'a'la carte' mag beleven ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:
De PVV is een politieke partij en als je daarop stemt kan je niet voor de helft van de stadpunten stemmen, je geeft je gehele stem (machtiging) voor alle standpunten.
Een persoon kan moslim zijn om verschillende redenen (cultuur of persoonlijke overtuiging bijvoorbeeld) en weinig gelovig zijn of juist heel erg gelovig, een moslim kan bepaalde dingen doen die verboden zijn en bepaalde dingen niet, die juist geboden zijn.
Je stelt twee wedervragen, maak eens duidelijk wat jouw argumenten zijn, of waarom mijn argumenten niet kloppen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
En de redenering is dat er in de regels van de islam staan, dat je het prima 'a'la carte' mag beleven ofzo?
En in het niet bestaande manifest van de PVV staat expliciet dat dat niet mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |