abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73060173
Tja, Fokkers, moslims kunnen blijkbaar erg origineel zijn.
quote:
KUALA LUMPUR - Negentien mannen uit Bangladesh wilden het einde van de vastenmaand ramadan op een originele manier vieren. In plaats van het traditionele Suikerfeest huurden ze drie prostituees in voor een dagenlange orgie. Dat meldde de Maleisische krant The Star donderdag.

De 22 mensen werden opgepakt na een inval in een woning in het midden van Maleisië. Verspreid door het huis vond de politie gebruikte condooms. De dames van lichte zeden waren 17 tot 43 jaar oud, hun klanten waren tussen de 20 en 30 jaar oud. De pooier werd later ook gearresteerd.

Bron: Nu.nl

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 24-09-2009 12:04:12 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 08:15:52 #2
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73060292
Dat begint erop te lijken.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
  donderdag 24 september 2009 @ 08:17:21 #3
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_73060308
bazen

| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_73060356
Tja, weer eens wat anders
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_73060359
Mijn kennis van de Islam is schijnbaar beperkt, wanneer zijn die orgies hier in Nederland nou?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:33:11 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_73061361
Neuken mag niet van Allah!
To doom or not to doom
pi_73062804
Droegen ze wel burka's dan? Of tenminste een kopvod? Want dat moet van Allah! Anders ben je zedenloos.
  donderdag 24 september 2009 @ 10:40:49 #8
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_73062835
19 mannen die over 3 vrouwen heengaan. Andersom is leuker. 19 vrouwen en 3 mannen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 24 september 2009 @ 10:44:44 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_73062942
Als ik een maand niet fatsoenlijk had gegeten en ik kon kiezen tussen drie vrouwen delen met negentien man of eten, dan had ik het wel geweten!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_73064601
Een orginele manier van vieren, inderdaad
  donderdag 24 september 2009 @ 11:50:38 #11
215628 woid
let's get Friendly
pi_73064898
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:40 schreef Stefan het volgende:
19 mannen die over 3 vrouwen heengaan. Andersom is leuker. 19 vrouwen en 3 mannen.
gadverdamme...

moeten ze die vrouwen ook legen als de ogen wit beginnen te worden?
pi_73065187
Soort van Carneval dus
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 24 september 2009 @ 13:14:56 #13
3542 Gia
User under construction
pi_73067367
Dat waren geen moslims. Oprechte moslims doen zoiets niet.
  donderdag 24 september 2009 @ 13:16:00 #14
3542 Gia
User under construction
pi_73067398
quote:
Op donderdag 24 september 2009 11:50 schreef woid het volgende:
moeten ze die vrouwen ook legen als de ogen wit beginnen te worden?
Haha, ik ken em al. Is wel van toepassing hier.
pi_73073475
quote:
Op donderdag 24 september 2009 08:21 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mijn kennis van de Islam is schijnbaar beperkt, wanneer zijn die orgies hier in Nederland nou?
Dan laat jij je zeker bekeren.
pi_73073657
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=7909

Prostitutie is in islamitische staten streng verboden. En de wereld van de islam kijkt verachtelijk neer op de westerse cultuur waarin prostitutie wordt getolereerd. Daarbij bloeit in geen enkele andere cultuur de prostitutie zoals in de islamitische…

Sexuele behoeften zijn sterker dan het geloof blijkbaar.
Tja, de mens blijft een holbewoner. Welke religie je er ook op neer kwakt.
pi_73073695
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Matteüs het volgende:

Prostitutie is in islamitische staten streng verboden. En de wereld van de islam kijkt verachtelijk neer op de westerse cultuur waarin prostitutie wordt getolereerd. Daarbij bloeit in geen enkele andere cultuur de prostitutie zoals in de islamitische…

Inderdaad: hoe strenger in de leer, hoe zwakker het vlees.
pi_73073755
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:42 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Inderdaad: hoe strenger in de leer, hoe zwakker het vlees.
Precies. Denk daaraan als je denkt aan de profeet Mohammed en zijn kindersex en onderdrukking van de vrouw.
pi_73073756
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
Snap je nu wel dat je niet zomaar 1+ miljard mensen over een kam kan scheren?
pi_73073875
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Snap je nu wel dat je niet zomaar 1+ miljard mensen over een kam kan scheren?
Je bedoeld zoals jij doet met PVV aanhangers?
pi_73073921
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Dan laat jij je zeker bekeren.
, nee hoor, maar de meeste mensen die carnaval vieren hebben ook geen idee waarvoor het dient, maar dat maakt de feestvreugde er niet minder op.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_73073967
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

De PVV is een politieke beweging, met politieke standpunten, waar je op stemt waarna zij beloven te doen wat ze verkondigd hebben. Slechte vergelijking.
pi_73073987
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef Matteüs het volgende:

[..]

We hadden het over orgies, eindelijk eens een topic zonder pvv en Wilders. Maar nee hoor. Het had zoveel potentieel, dit topic
pi_73074273
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De PVV is een politieke beweging, met politieke standpunten, waar je op stemt waarna zij beloven te doen wat ze verkondigd hebben. Slechte vergelijking.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73074288
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

pi_73074782
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef Meh7 het volgende:
Slechte uitwijkmanoeuvre. De islam is in dit verhaal gelijk waar moslims beloven te doen wat de Koran verkondigd.

Dus even terug naar mijn vraag over jouw "over 1 kam scheren", waar ik nog graag antwoord op wil:
pi_73074851
dit topic gaat over orgies, niet over Wilders
pi_73074966
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:16 schreef IHVK het volgende:
dit topic gaat over orgies, niet over Wilders
Twijfelachtig dit. Kerm je daar ook over als Meh7 en meki een topic kapen om op Wilders te bashen?
Daarbij gaat het mij om zijn standpunt over "over 1 kam scheren" waar hij met 2 maten meet. Dat Meh7 dat nu altijd bij Wilders toepast kan ik helaas niets aan doen.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:30:40 #29
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_73075334
quote:
Op donderdag 24 september 2009 16:40 schreef Matteüs het volgende:

Prostitutie is in islamitische staten streng verboden. En de wereld van de islam kijkt verachtelijk neer op de westerse cultuur waarin prostitutie wordt getolereerd. Daarbij bloeit in geen enkele andere cultuur de prostitutie zoals in de islamitische

En de objectieve site Het Vrije Volk geeft een bron voor die bewering? Schrijvend vanuit een land waar de hoofdstad notabene van prostitutie een toeristische attractie heeft gemaakt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_73075409
quote:
Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Gia het volgende:
Ze krijgen wel de doodstraf, het enige wat ze kan helpen is berouw richting god.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73075446
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Slechte uitwijkmanoeuvre. De islam is in dit verhaal gelijk waar moslims beloven te doen wat de Koran verkondigd.
Uitwijkmanoeuvre? Ik zet je alleen maar op je plaats.

De PVV is een politieke partij en als je daarop stemt kan je niet voor de helft van de stadpunten stemmen, je geeft je gehele stem (machtiging) voor alle standpunten.

Een persoon kan moslim zijn om verschillende redenen (cultuur of persoonlijke overtuiging bijvoorbeeld) en weinig gelovig zijn of juist heel erg gelovig, een moslim kan bepaalde dingen doen die verboden zijn en bepaalde dingen niet, die juist geboden zijn.

Daarom gaat jouw vergelijking dus niet op, helaas pindakaas.
quote:
Dus even terug naar mijn vraag over jouw "over 1 kam scheren", waar ik nog graag antwoord op wil:
Iemand die op de PVV stemt, kan je best aanspreken de standpunten van de PVV ja.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:35:12 #32
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_73075487
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En de objectieve site Het Vrije Volk geeft een bron voor die bewering? Schrijvend vanuit een land waar de hoofdstad notabene van prostitutie een toeristische attractie heeft gemaakt?
Maar wat zeg je er zelf van;

-Het klopt niet
-Het klopt ten dele
-het klopt totaal?

Of was zo inhoudelijk totaal niet interessant, en moest de grijze plaat "Ja, maar hun zeggen het maar hoor! Dan is het niet zo! " maar weer opgezet worden.

En die 2de zin gaat natuurlijk nergens over. So what dat die gasten in NL zitten. NL staat toch niet voor op zijn 'morele superioriteit' waarin 'dat soort dingen niet gebeuren'?
pi_73075547
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:34 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Uitwijkmanoeuvre? Ik zet je alleen maar op je plaats.

De PVV is een politieke partij en als je daarop stemt kan je niet voor de helft van de stadpunten stemmen, je geeft je gehele stem (machtiging) voor alle standpunten.

Een persoon kan moslim zijn om verschillende redenen (cultuur of persoonlijke overtuiging bijvoorbeeld) en weinig gelovig zijn of juist heel erg gelovig, een moslim kan bepaalde dingen doen die verboden zijn en bepaalde dingen niet, die juist geboden zijn.

Daarom gaat jouw vergelijking dus niet op, helaas pindakaas.
[..]

Iemand die op de PVV stemt, kan je best aanspreken de standpunten van de PVV ja.
Held!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 24 september 2009 @ 17:37:14 #34
6484 ExTec
pi_73075559
quote:
En de conclusie die daar altijd uit volgt is dat je moslims nooit aan kunt spreken op wat het collectief doet. En mensen die kritisch zijn over de islam (nu de zogenaamde PVV'ers) natuurlijk wel
pi_73075631
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Held!
Ik heb liever dat je me een held noemt dan dat je gaat trollen.
pi_73075647
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

En de conclusie die daar altijd uit volgt is dat je moslims nooit aan kunt spreken op wat het collectief doet. En mensen die kritisch zijn over de islam (nu de zogenaamde PVV'ers) natuurlijk wel
Klopt. Laat jij even zien waar mijn redenering niet meer klopt?
pi_73075677
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Inderdaad. Jij hebt zo vaak gelijk
pi_73075688
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je me een held noemt dan dat je gaat trollen.
pi_73075723
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Inderdaad. Jij hebt zo vaak gelijk
Als mijn argumenten niet kloppen of mijn redeneringen fout zijn, mag je mij daar altijd op wijzen.
pi_73075792
Ik vind een orgie toch echt veel leuker dan dat gezwets van jullie.
pi_73075795
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:42 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Als mijn argumenten niet kloppen of mijn redeneringen fout zijn, mag je mij daar altijd op wijzen.
Maar jij bent een Zoon van Allah, jij hebt altijd gelijk!!
pi_73075809
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar jij bent een Zoon van Allah, jij hebt altijd gelijk!!
Dat heb ik nooit beweerd.
pi_73075850
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:44 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit beweerd.
Maar ik wel!
  donderdag 24 september 2009 @ 17:47:49 #44
6484 ExTec
pi_73075908
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:40 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het klopt niet in dat het ideeën zijn.

Als een moslim het zijne kan denken over bepaalde van die ideeën, snap ik niet waarom een PVVer dat niet kan.

Maak ff niet de denkfout om met het goddelijke te gaan schermen, ik vind namelijk niks goddelijks aan dat sprookje van jou. Het zijn maar ideeën.

En daarbij: je mag beredeneren wat je wilt. Het commentaar richting mohammedanen stokt niet.

En dat jij, en andere mohammedanen eigenlijk gewoon helemaal geen commentaar willen, tja, da's niet echt nieuw meer hey

De realiteit schikt zich niet als Meh7 maar iets 'ter discussie stelt'.
pi_73075911
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar ik wel!
Jij verkeert in de veronderstelling dat dit niet als trollen aangemerkt zal worden en je geen notes zal krijgen voor dit gedrag dat je tentoonstelt?
pi_73075929
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij verkeert in de veronderstelling dat dit niet als trollen aangemerkt zal worden en je geen notes zal krijgen voor dit gedrag dat je tentoonstelt?
En alweer ben ik het met je eens.
pi_73075995
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het klopt niet in dat het ideeën zijn.

Als een moslim het zijne kan denken over bepaalde van die ideeën, snap ik niet waarom een PVVer dat niet kan.

Maak ff niet de denkfout om met het goddelijke te gaan schermen, ik vind namelijk niks goddelijks aan dat sprookje van jou. Het zijn maar ideeën.

En daarbij: je mag beredeneren wat je wilt. Het commentaar richting mohammedanen stokt niet.

En dat jij, en andere mohammedanen eigenlijk gewoon helemaal geen commentaar willen, tja, da's niet echt nieuw meer hey

De realiteit schikt zich niet als Meh7 maar iets 'ter discussie stelt'.
Je gaat hier dus helemaal niet in op het verschil dat ik maak tussen een de kiezers van een politieke partij en de aanhangers van een religie. Je bent hier gewoon je eigen visie weer aan het uiteenzetten, een stropopredenering is de drogreden die je nu gebruikt.

Daarmee staat mijn oorspronkelijke standpunt nog gewoon overeind.
  donderdag 24 september 2009 @ 17:50:21 #48
6484 ExTec
pi_73075996
quote:

En de redenering is dat er in de regels van de islam staan, dat je het prima 'a'la carte' mag beleven ofzo?

En in het niet bestaande manifest van de PVV staat expliciet dat dat niet mag?
pi_73076038
Ik prijs wel jullie doorzettingsvermogen. Elke dag het zelfde bespreken.
pi_73076044
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef ExTec het volgende:

[..]

En de redenering is dat er in de regels van de islam staan, dat je het prima 'a'la carte' mag beleven ofzo?

En in het niet bestaande manifest van de PVV staat expliciet dat dat niet mag?
Je stelt twee wedervragen, maak eens duidelijk wat jouw argumenten zijn, of waarom mijn argumenten niet kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')