abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73076300
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar ze vernielen iig niets! Itt de LINKSE 'betogers'.
Voorbeeld?
pi_73076337
Wat is het ook een tuig daar bij de PVV.
Dit is nog maar het topje.
Die Dion Graus is ook al zo'n "lieverdje".
pi_73076364
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik vind dat linksch zooo grappig. Zooo übermensch.

Bedoel je die vreedzame demonstraties van die kaalgeschoren Heil-Hitler-roepers?
Niet half zo grappig als iemand die pleit voor een harde aanpak van wangedrag en zelf al voor de 2e keer in krap een jaar in opspraak komt door wangedrag onder invloed van drank
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73076378
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Wat is het ook een tuig daar bij de PVV.
Dit is nog maar het topje.
Die Dion Graus is ook al zo'n "lieverdje".
Je ziet het verkeerd.
Hij is eigenlijk links.
pi_73076384
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar zolang die wetten er nog niet zijn...
Ben jij het met Hero eens eigenlijk wat die minimumstraf betreft?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73076410
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:00 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Voorbeeld?
quote:
De auto van Filip Dewinter vernield na een debat
Hedenavond was VB-boegbeeld, fractievoorzitter in het Vlaams Parlement en in de Antwerpse gemeenteraad, Filip Dewinter aanwezig op een debat met Bart De Wever (N-VA) in de universiteit Leuven hetwelk georganiseerd werd door het Liberaal Studenten Verbond. Bij aanvang van het debat stonden er een zestal linkse manifestanten te protesteren tegen de aanwezigheid van Filip Dewinter.

Na het debat stelde Filip Dewinter vast dat zijn persoonlijk voertuig vernield werd. De voor- en zijruit van de wagen werden verbrijzeld met een verkeerspaaltje en de wagen werd besmeurd met verf, eieren en een onbekende smurie. De carrosserie van de auto werd bekogeld met allerhande projectielen waardoor deze volledig gedeukt werd. Het voertuig is dermate beschadigd dat het niet meer rijvaardig is en in een garage gestald moest worden.

Filip Dewinter heeft de feiten, gezien het debat binnen in de universiteit, niet zien gebeuren en heeft bij de Leuvense politie klacht lastens onbekenden ingediend. Meer dan waarschijnlijk zal er een verband zijn met de protestactie van de linkse manifestanten bij aanvang van het debat.

Het Vlaams Belang betreurt dat een democratisch verkozen mandataris van de grootste partij van het land andermaal het slachtoffer wordt van zinloos geweld en vandalisme. Tijdens politieke debatten kunnen voor- en tegenstanders hun argumenten op tafel leggen en kan er op een democratische manier gedebatteerd worden. Geweld en vandalisme horen daar in onze samenleving niet bij!
quote:
Altijd leuk, zo'n demonstratie van extreemrechtse figuren die zich Voorpost noemen. Want dan komen er extreemlinkse figuren van Antifa die het niet eens zijn met extreem rechts. Maakt niet uit waar het over gaat. Ze zijn het oneens. Iets met landgenoten weest paraat, houdt fascisten van de straat. En dan wordt het knokken.

Afgelopen zondag demonstreerden die jongens en meisjes van Voorpost in Maastricht. Tegen het lokale coffeeshop beleid. Want blowen mag volgens hen helemaal niet. Nederlanders, denkt aan uw kinderen! Reden genoeg voor de jongens en meisjes van Antifa om een tegendemonstratie te demonstreren. Dat liep zoals gebruikelijk uit de hand. Tien mensen werden gearresteerd.
quote:
Linkse demonstranten die protesteerden hebben vanmiddag een politieauto vernield. De Mobiele Eenheid (ME) voerde charges uit.
Toen de tegendemonstranten via een brug over de Maas de Voorpost-aanhangers wilden bereiken, volgde een confrontatie met de oproerpolitie. De tegendemonstranten vernielden een politieauto, maar werden uiteindelijk door de politie met wapenstokken teruggedreven. Er werden enkele arrestaties verricht.

Het Limburgse SP-statenlid Peter Visser maakte deel uit van de tegendemonstratie.

Hij verklaarde tegen nieuwsdienst ANP dat MVV-hooligans zich onder de demonstranten hadden gemengd. Zij, en niet de linkse tegendemonstranten, zouden de confrontatie hebben uitgelokt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73076437
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ben jij het met Hero eens eigenlijk wat die minimumstraf betreft?
Ik zal het niet erg vinden als ze ingevoerd werden. Maar zolang dat niet gebeurd vind ik niet dat ze hem volgens die maatstaven mogen straffen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_73076467
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zal het niet erg vinden als ze ingevoerd werden. Maar zolang dat niet gebeurd vind ik niet dat ze hem volgens die maatstaven mogen straffen.
Wat voor straf stel je voor dan?
pi_73076484
Hero
pi_73076521
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een taakstraf van 40 uur in een Marokkaans buurthuis.
pi_73076542
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een zware Nederlandse straf... 20 uur taakstraf ofzo. Iets wat niet rechtvaardig is natuurlijk maar met het systeem dat er nu is is het zwaar. Mag wat mij betreft wel paar maanden gevangenis worden maar we weten beiden dat dat hier niet gaat gebeuren.
pi_73076619
Brinkman erkent een drankprobleem te hebben. Moet niet gekker worden dat er een politicus met een drankprobleem rondloopt in Den Haag die invloed heeft op het beleid in NL.

Hoe denken de Wildersstemmers over dit..
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_73076653
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Meki het volgende:
Brinkman erkent een drankprobleem te hebben. Moet niet gekker worden dat er een politicus met een drankprobleem rondloopt in Den Haag die invloed heeft op het beleid in NL.

Hoe denken de Wildersstemmers over dit..
Ach, de rest van Nederland heeft een PvdA-probleem dus dit valt wel mee
pi_73076692
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, de rest van Nederland heeft een PvdA-probleem dus dit valt wel mee
Klopt dat PVV door alcohol geradicaliseerd is.
Dan dient alcohol snel verboden te worden
  donderdag 24 september 2009 @ 18:13:09 #240
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_73076711
Denk dat menig PVV stemmer ook wel graag een biertje drinkt.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_73076737
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Klopt dat PVV door alcohol geradicaliseerd is.
Dan dient alcohol snel verboden te worden
Dan zou de islam al verboden zijn
pi_73076751
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef Hukkie het volgende:
Net als de rest van Nederland. Wat is je punt?
pi_73076819
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan zou de islam al verboden zijn
Gooh, jij vindt PVV een religie ?
pi_73076869
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef Meki het volgende:

[..]

Gooh, jij vindt PVV een religie ?
Nee, maar wel geradicaliseerd.
pi_73076878
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een zware Nederlandse straf... 20 uur taakstraf ofzo. Iets wat niet rechtvaardig is natuurlijk maar met het systeem dat er nu is is het zwaar. Mag wat mij betreft wel paar maanden gevangenis worden maar we weten beiden dat dat hier niet gaat gebeuren.
Mooi, je bent het er iig mee eens dat dit niet kan dus
pi_73076912
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mensen zijn die vinden dat het wel kan.....(althans, dat hoop ik...)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_73076917
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Juist. Maar elk topic met een PVV'er loopt uit tot een bashtopic en da's een beetje jammer
pi_73076922
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Net als de rest van Nederland. Wat is je punt?
Dat iedereen een biertje op zijn tijd kan waarderen
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_73076933
quote:
Op donderdag 24 september 2009 17:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En Hitler geen voorbeeld van rechts denken. Gast wat wil je nou?
Hitler is het schoolvoorbeeld van extreem-rechts denken, met de nadruk op extreem. Dat maakte mijn geschiedenis-leraar mij tenminste wijs. En ik vind dat de PVV in rasse schreden richting de extreme kant beweegt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73076981
quote:
Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef Hukkie het volgende:
Van mijn part zuipen ze zich elke dag klem, zolang ze zich maar normaal gedragen en zeker niet handtastelijk worden. Ik denk dat het Hero een beetje naar zijn kop gestegen is. Bij het vorige drankincident vond hij ook al dat dat maar moest kunnen.

"Ik loop gewoon met een vol glas drank naar buiten, dat moet toch kunnen? Ik bekleed een hoge positie heur! Voor mij gelden de regels die voor het plebs gelden niet!". En nou weer na sluitingstijd menen recht te hebben op een speciale behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')