quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef Folmer het volgende:
DAT KOMT OMDAT JIJ OOK ONGEDIERTE BENT WHEHEHHE
Ik heb geen idee wat DEET is, maar het klinkt als ontharingscreme!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:02 schreef IHVK het volgende:
Ik heb drie motten en twintig muggen momenteel in mijn kamer volgens mij.
Met de filosofie: acht ik wordt toch elke avond lekgeprikt, dus beter in combinatie met frisse lucht.
(vergeet steeds nieuwe DEET te kopen)
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat DEET is, maar het klinkt als ontharingscreme!
Het ergste aan muggen vind ik DAT IRRITANTE GEZOEM BIJ JE OREN ALS JE WILT SLAPEN!!!1!
IK VIND HET ZO VREEMD HE DAT ZE ALTIJD BIJ JE OREN GAAN ZOEMEN, ALTIJD ALLEEN MAAR BIJ MIJN ORENquote:Op donderdag 24 september 2009 01:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
DAT IRRITANTE GEZOEM BIJ JE OREN ALS JE WILT SLAPEN!!!1!
Whehe, goofisch heeft geen vrienden.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:04 schreef Goofisch het volgende:
Ik hou wel van muggen. Ben ik tenminste niet zo eenzaam.....
O kut KLB.
Ongedierte is kut
Ze zoemen ook wel bij je voeten maar ja dan hoor je ze nietquote:Op donderdag 24 september 2009 01:06 schreef Rijpie het volgende:
[..]
IK VIND HET ZO VREEMD HE DAT ZE ALTIJD BIJ JE OREN GAAN ZOEMEN, ALTIJD ALLEEN MAAR BIJ MIJN OREN
Maar toch, het lijkt wel alsof ze het alleen maar doen om je te irriteren.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zoemen ook wel bij je voeten maar ja dan hoor je ze niet
hoe weet je datquote:Op donderdag 24 september 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zoemen ook wel bij je voeten maar ja dan hoor je ze niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben me zojuist gestoken en vliegen voor mijn beeldscherm.
Mischien ruiken ze je bovenlip. Waarschijnlijk die DEET-creme die je er dagleijks op smeert.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben me zojuist gestoken en vliegen voor mijn beeldscherm.
Omdat ze mijn hondjes aan mijn voeten dan gek maken met hun gezoemquote:
Doen ze ookquote:Op donderdag 24 september 2009 01:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar toch, het lijkt wel alsof ze het alleen maar doen om je te irriteren.
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat ze mijn hondjes aan mijn voeten dan gek maken met hun gezoem
lol wutquote:Op donderdag 24 september 2009 01:14 schreef Rijpie het volgende:
Ik heb een mooie FLYSHOOTER®![]()
[ afbeelding ]
Dan je daar echt mee schieten?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:14 schreef Rijpie het volgende:
Ik heb een mooie FLYSHOOTER®![]()
[ afbeelding ]
Doe is foto plaatsten. Het irritanste vind ik namelijk als ik mijn bed uit moet komen op ze dood te rossen.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:18 schreef Kikkerpr1ns het volgende:ik heb ook zo'n racket
ze werken alleen niet op wespen ()
Uiteraard...alleen nooit wat gevangenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:15 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat lief, gaan ze er dan ook naar happen?
natuurlijk kan je er mee schietenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dan je daar echt mee schieten?
Dat is wel baas dan
Wauw, dat heb ik nog nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:18 schreef Kikkerpr1ns het volgende:ik heb ook zo'n racket
ze werken alleen niet op wespen ()
Nooit wat geraakt dusquote:Op donderdag 24 september 2009 01:22 schreef Rijpie het volgende:
[..]
natuurlijk kan je er mee schieten![]()
(alleen het gedeelte wat wegschiet zit vast aan een touwtje, zodat je het weer terug kan halen, maar dat is maar 1m lang ofzo)
van dichtbij welquote:
Ja lekker danquote:Op donderdag 24 september 2009 01:27 schreef Rijpie het volgende:
[..]
van dichtbij welmaar dan moet je wel heel stil ernaartoe bewegen (of het touwtje eraf halen
)
Nutteloze troep dusquote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja lekker dan
1 meter. Ik dacht dan ik een heus geweer in handen zou krijgen waarmee ik als een echte held vanuit me bed die beesten kan neerblaffen.
Maar nee
je moet er ook niet mee slaan, maar ze er tegenaan bewegenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Nutteloze troep dus, ik gebruik nog steeds de gewone eenvoudige vliegenmapper, niet die van de Action (3 voor 38 cent) want die sla ik binnen twee klappen aan gort
. Dacht ik een vlieg dood te slaan...springen de stukken van de vliegenmapper me om de oren i.p.v. de dode vliegen. Heb nu er eentje van Tiger,, bijna 4x zo duur
maar die blijven tenminste hun werk doen.
Schriftelijk verzoek indienen bij het ongedierte om zo aardig te zijn om zo te gaan zitten dat het ding werktquote:Op donderdag 24 september 2009 01:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je moet er ook niet mee slaan, maar ze er tegenaan bewegen
Mja, als het je lukt ze gelijk tegen de muur te drukken gaan ze wel dood. Maar een kort schokje is niet genoeg. Dan komen ze dus mad para op je af gevlogenquote:Op donderdag 24 september 2009 01:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wauw, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Zijn ze na een hit ook niet ff suf?
Geen geknetter en vonken?
ik zeg niet dat ze er op moeten gaan zitten, maar dat je ze gewoon in de lucht aan moet raken, en niet als n gek moet gaan meppen als ze op tafel zitten, dan gaat t kapot natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 01:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Schriftelijk verzoek indienen bij het ongedierte om zo aardig te zijn om zo te gaan zitten dat het ding werkt, o wacht
, ongedierte kan niet lezen
Ik heb het over een niet electrischequote:Op donderdag 24 september 2009 02:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze er op moeten gaan zitten, maar dat je ze gewoon in de lucht aan moet raken, en niet als n gek moet gaan meppen als ze op tafel zitten, dan gaat t kapot natuurlijk
ik heb t trouwens wel eens meegemaakt dat ie er op ging zitten, knopje in en dood was die
Precies.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het over een niet electrische, in de lucht aanraken werkt dan niet. gewoon meppen helpt alleen, bij voorkeur als de vliegen op een plat voorwerp zitten, niet te hard en niet te zacht (want dan heb je weer vlekken van platgeslagen vliegen
) maar die dingen van de action veren niet mee, plastic is te hard en die sla ik dus zo kapot, die van Tiger bstaan uit twee delen en het plastic is zachter dus de klap wordt blijkbaar beter geabsorbeerd.
In mijn slaapkamer niet inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, goofisch heeft geen vrienden.
Zit m'n tv gids weer onder de vliegenlijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Precies.
Ik heb overigens gewoon en dichtbijzijnde krant/tijdschrift/gids die wel voldoed aan mijn eisen op een beest verrot te meppen
[..]
In mijn slaapkamer niet inderdaad.
Jij dus wel begrijp ik? Nouja ik hoef het niet te weten
Dat dan weer wel idd.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Zit m'n tv gids weer onder de vliegenlijken
Ik heb zelfs meer dan twee katten, vertikken het om vliegen te vangen nu ze ouder worden(10,5 t/m 14,5 jaar)quote:Op donderdag 24 september 2009 02:19 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat dan weer wel idd.
Bij me zus is dan handig. die heeft 2 katten. Krijgen al die beesten altijd te pakken,
En een lol wat ze hebben
Door scherp te zijn!quote:Op donderdag 24 september 2009 02:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het topic gaat over electrische meppers, en mijn reactie ook, hoe moet ik er achter komen dat jij t ineens over kranten ofzo hebt
Hehe. Nee die van mijn zus zijn net 2 jaar oud dus nog vol spelenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb zelfs meer dan twee katten, vertikken het om vliegen te vangen nu ze ouder worden(10,5 t/m 14,5 jaar)...vinden ze nu als bejaarden iets voor het inwonende personeel (ik dus
)
Houdt vanzelf op en dan kan ze zelf weer gaan meppenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:23 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Hehe. Nee die van mijn zus zijn net 2 jaar oud dus nog vol spelen
quote:Op donderdag 24 september 2009 02:41 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij moet je met zo'n electrische vliegenmeppert echt erg sadistische leuke grapjes uit kunnen halen![]()
Iets met een deurgreep ofzo
Dat ding doet helemaal niet zoveel pijn.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:41 schreef Meike26 het volgende:
Volgens mij moet je met zo'n electrische vliegenmeppert echt erg sadistische leuke grapjes uit kunnen halen![]()
Dat gaat niet, daar is de stroom veel te zwak voor. Althans, dat was mijn constatering nadat ik een poging had gedaan in het studentenhuis waar ik toentertijd woonde.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:41 schreef Meike26 het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:36 schreef boskameel het volgende:
Die dingen zijn echt sterk, ik deed dat ding eens aan op de neus van een kat, hij rende keihard weg. Eigenlijk wel zielig maar het was wel grappig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |