lady gaga ?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Die baard achter mijn antwoord sloeg op de vraag, die heeft er inmiddels een.![]()
wie is Stefani Joanne Angelina Germanotta?
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:21 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
lady gaga ?
fffffffffuuuuuuuuuuuuuu
heeft ook inmiddels een baard(je)quote:
Yes, die dusquote:
Oui!quote:
schiet maarquote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef starla het volgende:
Heeft iedereen een geluidsinstallatie? Ik heb eigenlijk wel zin in een muziekvraagje.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef starla het volgende:
Heeft iedereen een geluidsinstallatie? Ik heb eigenlijk wel zin in een muziekvraagje.
heb ik ook... wordt een "ohja-tje"quote:Op donderdag 24 september 2009 16:23 schreef PhysicsRules het volgende:
kan er zo snel niets van maken, komt wel vaag bekend voor idd
ik heb echt een rothekel aan de afwas. En ik zet altijd muziek aan. En muziekfreak die ik ben kan ik het nooit helpen om mee te gaan zingen, door de keuken hupsen en springen, beetje airguitar spelen op de afwasborstel en nog veel genantere dingenquote:
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 24 september 2009 16:39 schreef skittelman het volgende:
moet toch mn trein pakken dus van mij mag Aap de vraag stellen..
wie er een punt krijgt laat ik aan starla over
+ 1quote:Op donderdag 24 september 2009 16:37 schreef skittelman het volgende:
The Stone Roses met Love Spreads
ook goed, helaas net te laatquote:Op donderdag 24 september 2009 16:38 schreef Aap_2 het volgende:
Tweede is Money van Pink Floyd, maar skittelman heeft denk ik gewonnen
pics of mov van dit alles, or it didn't happenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:41 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik heb echt een rothekel aan de afwas. En ik zet altijd muziek aan. En muziekfreak die ik ben kan ik het nooit helpen om mee te gaan zingen, door de keuken hupsen en springen, beetje airguitar spelen op de afwasborstel en nog veel genantere dingen
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef ScottTracy het volgende:
Kelly weet ik, die anderen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |