Inderdaadquote:
Wederom net te laatquote:Op donderdag 24 september 2009 09:54 schreef murphyjenkins het volgende:
tevens ga ik dan voor qantas
oooo ,,, rainmanquote:Op donderdag 24 september 2009 10:13 schreef De_Hertog het volgende:
De tweede hoofdpersoon is geestelijk niet helemaal 100%, of misschien juist meer dan 100%, en wordt compleet hysterisch bij de gedachte in een vliegtuig van een andere maatschappij te moeten stappen.
Preciesquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:31 schreef skittelman het volgende:
noord atlantische verdrags organisatie
ban ki moon ? die is van de UNquote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef skittelman het volgende:
Wie is de huidige secretaris generaal van de NATO?
vergeet niet de stand erbij te posten...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
ban ki moon ? die is van de UN
rasmussen
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:51 schreef skittelman het volgende:
new horizons, die gaat toch ook verder dan pluto begreep ik
het atoom energie agentschap natuurlijk (school in bergen had niemand geraden)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's de benaming van het Europese Atoom samenwerkingsverband. Tegenwoordig volgens mij GCO, in Petten in iedergeval. Euratom heeft ook een school in Bergen, de Europese School.
+1 Ruceboquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Rucebo het volgende:
Robert Gesink en Guus Hiddink
quote:
Jawohl!quote:
En bos was al genoemdquote:Op donderdag 24 september 2009 12:45 schreef PhysicsRules het volgende:
van der laan -> wonen, wijken, integratie
verburg -> lnv
ter horst -> bzk
kramer -> vrom
plasterk -> ocw
klink -> vws
Okquote:Op donderdag 24 september 2009 12:55 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga zo een paar uur in overleg dus als ik er geen heb gemist dan mag iemand anders een vraag stellen.
Yep! skittelman +1quote:
quote:
dat ben zequote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef tomtomaat het volgende:
Egbert Streuer + Bernard Schnieders
Stand deel 1742:quote:
ein deutche schallplate!quote:Op donderdag 24 september 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
Gerard Ekdom
Jazeker is dat geel. Licht geel.quote:
ik stop ff, kan echt geen vragen meer bedenken...quote:Op donderdag 24 september 2009 14:58 schreef Aap_2 het volgende:
Subaru!
omg, dat is veel afwasquote:Op donderdag 24 september 2009 14:37 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
zo, en dan ben ik nu weg om de afwas te doen. Over 2 uur ben ik wel weer terug
mag ik er een bedenken ?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik stop ff, kan echt geen vragen meer bedenken...
Stand deel 1742:
1 PierreTT
3 GimmeGore
1 Slaveloos
1 lubje25
1 Ofyles2
1 Induhskaai
5 De_Hertog
5 Aap_2
3 murphyjenkins
5 skittelman
1 Rucebo
1 Starla
1 PR
1 roofingburner
1 Tomtomaat
ook adolf hitler ?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:02 schreef Aap_2 het volgende:
Hoe heette het neefje van Adolf Hitler die naar Amerika vertrok? Deze neef heeft zich aangemeld bij de US Navy waar hij uiteindelijk is toegelaten.
Nope, hij heeft niet echt een Duitse naam.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
ook adolf hitler ?
deze moet ik weten , dit heb ik laatst nog gezien in de hunt to hitler topic in ONZ
quote:
quote:
Met voornaam is compleet antwoord dus jij krijgt het punt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |