TS heeft het uitstekend begrepen en lijkt de enige wel die nog enig besef heefthoe het zit met normen en waarden en respect jegens de medeusers en crew.quote:
Daar is toch een puberforum voor?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:14 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan is de crew ook nog zo goed om ze maar 2 weken een ban te geven.
Ik had ze gepermbanned. Weg met dat uitschot dat alleen maar loopt te schelden en dreigen omdat hun subforumpje dicht is.
Weg met dat uitschot dat mensen uitmaakt voor hoer, klootzak en meer van dat soort dingen.
Dingen die we op fok helemaal niet kunnen gebruiken.
No lifers die gewoon niet weten hoe hard de crew moet werken om het hier allemaal draaiende te houden.
Meer respect voor de crew en dan vooral de eigenaar, die zich ook de tering werkt om het hier iedereen naar de zin te maken. En dan krijgt ie dit ook nog over zich heen.![]()
Ik had voor straf het hele forum een dagje of wat gesloten.![]()
wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Mensen die de crew voor van alles en nog wat uitmaken.
Nee, daar hadden ze VBL voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is toch een puberforum voor?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
TS heeft het uitstekend begrepen en lijkt de enige wel die nog enig besef heefthoe het zit met normen en waarden en respect jegens de medeusers en crew.
Helaas, met deze account zal ik nimmer modjesblauw worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ah, TS denkt zijn sollicitatie op deze manier wat kracht bij te zetten?
En dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bans uit gaan delen voor het bashen van een crewlid, alsof die figuren zoveel bijzonderder zijn dan de doorsnee fokker
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]Danny zat gewoon fout en had het diplomatieker aan moeten pakken. Sommige users gingen te ver, maar mensen bannen omdat ze enkel tegen de mening van de crew ingaan en dat crewbashing noemen is onrechtvaardig.
Wat vond je dan zo verschrikkelijk aan het gedrag van bijvoorbeeld sjimz of BliksemSchigt?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Eindelijk verlost van de hooligans die VBL jarenlang hebben bezet. Eindelijk vrij van de terreur. Ik voel me net zo opgelucht als Roodbol.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Eindelijk verlost van de hooligans die VBL jarenlang hebben bezet. Eindelijk vrij van de terreur. Ik voel me net zo opgelucht als Roodbol.
Omdat ik de waarheid zeg ben ik een kontkruiper? Je weet zelf net zo goed als ik dat ik nooit crew ga worden.quote:
Wel een beetje. Ik heb nog 10 minuten te doden. Waar is het te doen in die tijd?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hoi Broodje Biels. Verveel je je?
"De leiding" van FOK! is veel te ver aan het doorslaan, maar goed dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Omdat ik de waarheid zeg ben ik een kontkruiper? Je weet zelf net zo goed als ik dat ik nooit crew ga worden.
Tsjah, laat ze. Ik kan me er niet zo druk om maken. Maar vind wel dat je mensen geen klootzak hoeft te noemen of hoer. Dat gaat me dan wel weer een beetje te ver.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
"De leiding" van FOK! is veel te ver aan het doorslaan, maar goed dat is mijn mening.
Vrind, ik ben bang van nergens.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Wel een beetje. Ik heb nog 10 minuten te doden. Waar is het te doen in die tijd?
Iemand?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:31 schreef Danny het volgende:
Omdat een aantal lui kennelijk menen de boel te kunnen verzieken in VBL tot nader order gesloten.
Tijd om ONZ ofzo te sluiten. Dan gebeurt er tenminste wat.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vrind, ik ben bang van nergens.
Volgens mij is alles weer opgelost. VBL is jammer genoeg weer open.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef Rechterbal het volgende:
Ik was een paar dagen weg?
Het verhaal?
[..]
Iemand?
Dat is al eens gebeurd, was geen succes.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Tijd om ONZ ofzo te sluiten. Dan gebeurt er tenminste wat.
Heel dit topic kan naar ONZ. Wat een slap gelul zeg.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nu weten we het wel hoor. Een grapje is leuk, maar ga nu maar naar ONZ.
je weet dat op topicverneuken ook een ban staan?
Als ze maar van KLB afblijven.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd, was geen succes.
Adelantequote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is al eens gebeurd, was geen succes.
Eens. Maar de "crew" doet het ook dus dan wordt er wel een verkeerd voorbeeld gegeven aan de users en dat stoort mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tsjah, laat ze. Ik kan me er niet zo druk om maken. Maar vind wel dat je mensen geen klootzak hoeft te noemen of hoer. Dat gaat me dan wel weer een beetje te ver.
Vooral Static doet zoiets volgens mij. Maar die is denk ik ook niet helemaal jofel (neen, geen crew bash!)quote:Op woensdag 23 september 2009 23:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eens. Maar de "crew" doet het ook dus dan wordt er wel een verkeerd voorbeeld gegeven aan de users en dat stoort mij.
Dat static niet helemaal jofel is, is een feit; geen crewbashing.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vooral Static doet zoiets volgens mij. Maar die is denk ik ook niet helemaal jofel (neen, geen crew bash!)
De rest doet volgens mij netjes mee volgens de regels, of ik moet al iets over het hoofd zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |