Het ging om het idee hequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik wil een 2 persoonskamer voor Tec-Deacon en Blue Eyed ontbijt?
Dat blijkt, Sherlock!quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Het ging om het idee he, ik kon het in elk geval niet verstaan
Het hele join systeem is een beetje mank. Vaak klapt hij er uit en gaat ie terug naar het hoofd menuquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus...........ja..........MAG
Tot nu toe vind ik het een normale shooter![]()
Subklacht, Kon Moe's zijn game niet joinen
Nou toen ik in de lobby zat , was de cap leader van alles aan het vertellen..quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Het hele join systeem is een beetje mank. Vaak klapt hij er uit en gaat ie terug naar het hoofd menugrrrr. Moet je weer overnieuw beginnen.
Gemiddelde shooter maar wel vermakelijk. De hoeveelheid spelers vind ik niet echt toegevoegde waarde hebben. Je merkt eerlijk gezegd niet echt dat je onderdeel bent van iets veel groters. Ik zou hem niet kopen maar als iemand hem aan mij zou geven dan zou ik er wel blij mee zijn
quote:It seems MS want Forza 3 to do so well that they have reported to trolling forums and bashing GT 5 wherever possible. A NeoGAF forum mod has traced back some very recent GT 5 bashing to that none other than a Microsoft employee who also plugged Forza at the same time.
The mod responded with this:quote:Originally Posted by RandomXTX:
Frickin embarassing
Gran Turismo 4 – 6/18/04
Forza 1 – 5/3/05
Forza 2 – 8/19/08
Forza 3 – 10/27/09
Gran Turismo 5 – 3/?/10
Seriously I’m done waiting, how can they let someone make 3 games before releasing GT5.
360 it is, Forza it is, Bill Gates it is!
http://www.neogaf.com/forum/showpost...ostcount=10884quote:Dude, if you're going to make posts like this - you shouldn't sign up for a GAF account with your Microsoft corporate email.
Seriously.
Ik weiger steeds advocaat van de duivel spelen als ik ''Ninja Gaiden 2'' weer hoor vallen. Die game is echt beroerd. Een wanproduct na het briljante eerste deel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:33 schreef Chocobo het volgende:
Demo van Ninja Gaiden 2 is ook een draak zeg. En dat zou een verbetering moeten zijn? Wat is er toch aan de hand met dat spel. Deel 1 was zo goed
En zo gaat het dus altijd. In trailers loopt alles natuurlijk perfect, zie MW2 bijvoorbeeld. In de praktijk doet iedereen waar ze zin in hebben.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nou toen ik in de lobby zat , was de cap leader van alles aan het vertellen..![]()
Over wat we moesten gaan bezetten, en dat er 4 via links moesten, en er een aantal via rechts
En dat we ze moesten flanken en shizzle
Toen we eenmaal gingen beginnen, ging iedereen zijn eigen gang![]()
Ik vond het ook helemaal niksquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weiger steeds advocaat van de duivel spelen als ik ''Ninja Gaiden 2'' weer hoor vallen. Die game is echt beroerd. Een wanproduct na het briljante eerste deel.
so true, ik kom dat zovaak tegen met zoveel verschillende games.quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En zo gaat het dus altijd. In trailers loopt alles natuurlijk perfect, zie MW2 bijvoorbeeld. In de praktijk doet iedereen waar ze zin in hebben.
Heb deze versie in de pre-order staan voor 45 Euroquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:23 schreef Cyberia18 het volgende:
EDGE geeft Demon Souls ook een 9.
Let maar niet op die koekwaus
Welkom bij de cursus "Van wokpan tot Helm"quote:
Best een leuk pakketje maar inderdaad wat een gastquote:Op zaterdag 26 september 2009 07:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb deze versie in de pre-order staan voor 45 Euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag heb ik helaas geen OV, anders was ik wel meegegaan. En reizen vanuit Zuud-Limburg naar The Hague is me toch wat te duur.quote:Op zaterdag 26 september 2009 08:08 schreef J.Clarkson het volgende:
Niemand die mee wil naar Gamer op 3 oktober in Den Haag?
Offer lasts till 27-9.
Ja das kt.....quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:15 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik helaas geen OV, anders was ik wel meegegaan. En reizen vanuit Zuud-Limburg naar The Hague is me toch wat te duur.
Ik ken deel 1 niet, maar ik vond het prima wegspelen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weiger steeds advocaat van de duivel spelen als ik ''Ninja Gaiden 2'' weer hoor vallen. Die game is echt beroerd. Een wanproduct na het briljante eerste deel.
Jawohl, ge pre ordered voor 65quote:Op donderdag 24 september 2009 11:14 schreef Tumble het volgende:
iemand uncharted 2 limited al ergens voor een fatsoenlijke prijs kunnen vinden budgetgaming's goedkoopste prijs is 74,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |