Ja toch wel een beetje he, ik heb nu al veel potjes fifa demo gespeeld, maar het geeft me totaal niet dat voetbalgevoel dat ik had wat ik met PES heb(niet de demo).quote:Op zondag 27 september 2009 16:32 schreef Mindstate het volgende:
Pff lastige keuze, trouw blijven aan PES of toch maar overstappen op FIFA...
MotorStorm is volgens mij redelijk arcade.quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Build.1984 het volgende:
Welke race game is echt de moeite waard om te kopen? Wel arcade style...
LG is low budget Philips. En Philips is al ruk.......quote:Op zondag 27 september 2009 18:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen dan of de LG 42LH4000 een goede tv is?
Burnout Paradise en MotorStorm 1 & 2quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Build.1984 het volgende:
DiRT 2!!!!eins!!!quote:Op zondag 27 september 2009 20:28 schreef Build.1984 het volgende:
Rond de 750 euro,quote:Op zondag 27 september 2009 20:30 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
LG is low budget Philips. En Philips is al ruk.......
Zal zo eens kijken, wat is je prijsklasse?
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le40a552/277995/quote:Op zondag 27 september 2009 21:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Rond de 750 euro,
Ik heb dus een Ps3 wat ik het belangrijkste vind dat deze er goed op werkt! en verder normale tv kijken.
Ik hoop dat je wat moois voor me kunt vinden;)
Wel LG afkraken zonder fatsoenlijke argumenten, en dan vervolgens kom je met een Samsung uit 2008 die kleiner is, geen 100hz heeft en waarvan bekend is niet fatsoenlijke 24p weer te kunnen geven.quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le40a552/277995/
En waarom raad je deze aan?quote:Op zondag 27 september 2009 21:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le40a552/277995/
Uncharted en Dead Spacequote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand nog tips voor wat budget toppers? Sinds deze week in het bezit van een PS3. Heb net Metal Gear en LBP besteld.
Eens,... genoeg over plasma en lcd!quote:Op zondag 27 september 2009 22:51 schreef Fallen het volgende:
Kunnen jullie dat TV-geneuzel niet beter hier uitvechten?
[High Definition & Multichannel Audio] #9
Krijgt het topic ook weer eens wat aandacht...
Uncharted, Ratchet & Clank, Burnout Paradise.quote:Op zondag 27 september 2009 22:17 schreef Fukjoeman het volgende:
Iemand nog tips voor wat budget toppers? Sinds deze week in het bezit van een PS3. Heb net Metal Gear en LBP besteld.
LBP heeft een kutbesturing.quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Kun je niet beter LBP kopen als je dit soort gameplay leuk vindt?
quote:Op maandag 28 september 2009 09:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
LBP heeft een kutbesturing.
Dat spel gaat geniaal wordenquote:Op maandag 28 september 2009 09:10 schreef Chocobo het volgende:
OMFG! Ik wil dit zo graag
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
Achievements of Trophies?quote:Op maandag 28 september 2009 12:03 schreef Tumble het volgende:
zijn er hier nog mensen te porren om van de week wat online achievements te halen voor burnout paradise
ik weet het ik ben wat aan de late kant maar online zijn er alleen josti's te vinden......... zucht
Die dev diary + trailer movie van de TGS was erg cool. Hoop werk zit er in dit spel,... ben zo benieuwd!quote:Op maandag 28 september 2009 13:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:This place is no joke. From having one of the largest server processing rooms (and cools Kazunori’s wine collection), an elevator that lifts cars into the studio, to a hotel for staff to sleep – Polyphony Digital is one of the most interesting studios I’ve ever visited.
Trophies sorry!quote:Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Achievements of Trophies?Heb zelf geen Burnout Paradise overigens. Jammer dat Valkyria Chronicles en Metal Gear Solid 4 geen trophies hebben.
wat een depressieve beunschuur is dat zegquote:Op maandag 28 september 2009 13:53 schreef Cyberia18 het volgende:
TGS09: A Visit To The Home of Gran Turismo - Polyphony Digital
[..]
Trophies en ingame achievements verhogen voor mij aanzienlijk de replay waardequote:Op maandag 28 september 2009 15:54 schreef Cheiron het volgende:
Wel grappig, ik vond die trophies eerst maar een beetje dwaas, maar merk dat nu bij Unncharted expres combo's doe voor de trophies. Zal het spel geen 4 keer spelen om de trophies, maar ik vind het wel leuk dst het je stimuleert ook een andere manier van spelen uit te proberen
Inderdaad! Wel leuke spulletjes overigensquote:Op maandag 28 september 2009 15:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat een depressieve beunschuur is dat zeg
Welke moeilijkheidsgraad speel je?quote:Op maandag 28 september 2009 18:00 schreef kevin33 het volgende:
Kom niet verder in Uncharted, ben nu bij die 2e waterscooter gedoe, maar wordt om de haverklap gekilled.
easyquote:Op maandag 28 september 2009 18:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
Ik kijk ook heel erg uit naar die gamequote:Op maandag 28 september 2009 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die dev diary + trailer movie van de TGS was erg cool. Hoop werk zit er in dit spel,... ben zo benieuwd!
probeer eens in een streep door te varen dus niet stoppen om te aimen en schieten gewoon doorgaanquote:Op maandag 28 september 2009 18:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
easy![]()
ben geen held in dat soort games.
quote:Day-night cycle is in.
Rain is in.
Tire wear is in.
Tire temperature is in. (mentioned in the video)
http://www.jvn.com/jeux/a(...)ions-exclusives.htmlquote:>> Is there still a chance for a Christmas release ?
To answer your question, it's not delayed. We never officially announced it for 2009. But I understand you're dissappointed.
>> How far is the game ?
The game is finished if all you want to do is take a car and drive. But for the actual game experience, we're at 65%
>> I tried the demo, the cars don't fully deform. Not even when crashing really hard.
We're still working on that. We still have a lot of work to do in that department.
>> What about online ? Will there be race events like in Prologue ?
Prologue worked like an open match. In GT5, there will be private zones for your friends.
>> Will there be more series other than NASCAR and GT500* What about F1 ?
I have always wanted as much championships in the game as possible. That's why we now have Nascar and WRC. But I want all of them.
It's difficult to get all the F1 teams.
>> What about other single seaters ?
Possible.
>> Have you seen Forza 3 ? What do you think of the game ? Have you played it ? Did you take notes or stay focused on GT ?
Our challenge is to improve every GT based on the previous release. But competition is good.
>> Earlier I saw an interesting G-force graphic. Will that be in the final game ?
Do you want it in ?
>> Yes
Then I'll leave it in.
Die tunnel had ik gehaald, maar daarnquote:Op maandag 28 september 2009 19:38 schreef Tumble het volgende:
[..]
probeer eens in een streep door te varen dus niet stoppen om te aimen en schieten gewoon doorgaan
mocht je bijna doodgaan kun je in die lange tunnel nog even je rust pakken
maar als je op easy al niet verder komt don't even think about crushing
Dirt 2 is toch geen arcade?quote:Op zondag 27 september 2009 20:45 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
DiRT 2!!!!eins!!!
Heerlijke game en ziek er goddelijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |