SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Haha , welke school?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Cobratjuh het volgende:
hahafail
bij ons op school liep er ook al 1 met die dingen aan
En dan te bedenken dat ik laatst nog op de radio hoorde, dat het tegenwoordig stukken beter staat met de gemiddelde geestelijke gesteldheid van Nederlandersquote:
en jij zegt dat niet tegen je vriendin dat je ze niet "mooi" vind en dat ze alleen voor vrouwen zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mijn vriendin loopt te zeuren dat ik ze ook moet kopen... Maar zie dat echt niet zitten!
Toppertje, die vriendin van jouquote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mijn vriendin loopt te zeuren dat ik ze ook moet kopen... Maar zie dat echt niet zitten!
de enige echte Jezus nike'squote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Coco-Coco het volgende:
ik vind jullie smaakloos
Jullie dragen vast dit
[ afbeelding ]
Jij bent zeker zo'n idioot die met elke achterlijke trend meeloopt?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Coco-Coco het volgende:
ik vind jullie smaakloos
Jullie dragen vast dit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wel, maar je snapt ook wel dat dit niet helemaal werkt...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
en jij zegt dat niet tegen je vriendin dat je ze niet "mooi" vind en dat ze alleen voor vrouwen zijn
Veel LEUKE chickies vinden het echt leuk als gasten ze dragen...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Silven het volgende:
Mwa, zou het misschien wel doen als het algemeen geaccepteerd zou worden want ze lijken me erg lekker zitten. Of als de dames er op af komen natuurlijk, dat zou ook reden genoeg zijn. Maar vooralsnog; nee.
Wat voor chickies? Zeker de chickies die niet tot 10 kunnen tellen?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Coco-Coco het volgende:
[..]
Veel LEUKE chickies vinden het echt leuk als gasten ze dragen...
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je woont..
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Die mode-trutjes die het ook vooral leuk vinden omdat het nieuw en weer eens wat anders is bij een jongen en die zelf ook met de laatste mode meegaan. Die zijn meestal wel goed te doen jaquote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Coco-Coco het volgende:
[..]
Veel LEUKE chickies vinden het echt leuk als gasten ze dragen...
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je woont..
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja ik snap wel wat je bedoelt. Die mode-trutjes die het ook vooral leuk vinden omdat het nieuw en weer eens wat anders is bij een jongen en die zelf ook met de laatste mode meegaan. Die zijn meestal wel goed te doen ja.
Eens! Ik heb niets tegen laarzen(al zal ik ze zelf nooit dragenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:02 schreef Ayca het volgende:
Bij vrouwen vind ik het al lelijk, bij mannen is het verschrikkelijk!
Eerder medelijdenwekkend... je gaat die dingen toch niet vrijwillig dragen als manquote:Op donderdag 24 september 2009 10:58 schreef saaw het volgende:
Ik vind ze bij vrouwen al vreselijk en bij mannen gewoon een beetje lachwekkend.
De meeste kleding wordt door gays ontworpenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef leipeshitouwess het volgende:
Gay, en bij vrouwen vind ik het ook gay, het is ook ontworpen door een gay.
Gay's zijn leuk maar uggs zijn toch echt té gay.
wat hij zegt.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n idioot die met elke achterlijke trend meeloopt?
Ik dacht dat surfers hele dagen met hun zachte voetjes in het warme zand zaten?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:32 schreef Mylene het volgende:
De Ugg is van oudsher een typisch Australisch product. Vooral surfers droegen de laars van de oprichter en Australische surfer Brian Smith. Hij was in 1978 degene die de laars van schapenvacht op de markt bracht. Surfers dragen de Ugg om hun voeten warm te houden. In 1995 verkocht Smith Ugg Australia aan een Amerikaans bedrijf. Het was in de VS dat de Ugg vervolgens de grote doorbraak had toen diverse Hollywood-sterren zich met de schoenen vertoonden. Sindsdien is het hard gegaan met de Ugg. bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |