Drie C's.quote:
C = 100. Vonden de Romeinen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
C = 100. Vonden de Romeinen.
En naar de Romeinen kun je maar beter luisteren!
[ afbeelding ]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt me wel gezellig hoor Lies, hoelang moet jij dan?
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het driehonderste topic.
Ja, sorry. ben er ff niet helemaal bij.
![]()
hey! dit is diezelfde kerel van laatst in de lederhosen!
Da's een kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, o dat kan wel kloppen, het is van een of andere kostuumverhuursite.![]()
En waarom ben je er niet bij dan? Je typt nog redelijk foutloos, voor een fles sherry in je mik.
Zo, dat is inderdaad pittig. Maar jullie slepen elkaar er wel doorheenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik vrijdags niet werk dus ik begin gewoon om 18:00-12:00 de volgende dag.
Respect voor de collega's die die dag wel werken en zich hebben opgegeven. Sommigen ziijn dan al om 7:30 begonnen!
Ok ik beken, heb 'm al gezien bij RTLboulevard.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef Gert het volgende:
Voor de RLS-liefhebbers: vanavond Marco Borsato bij P&W.
Manu!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
DeOns Ontvallene
opende op 28 november vorig jaar het eerste RLS SC-topic, hier in GC.
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Ik hoef denk ik niet eens te klikken om te weten wie.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
De echte eerste is door een andere Ontvallene geopend: [CBL SC #666] Een winnend einde van dit subforum
Dan moet de telling dus worden aangepast, want de volgende officiële was nummer 2: [RLS SC #002] Openingsfeestje van oud [CBL]quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want dat topic is begonnen in het CBL-forum, maar daarna verplaatst naar GC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |