Ik heb ook niet alte herkenbare foto,s maar in ieder geval iets.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
OMG TS wat zie jij eruit
Ja je hebt er altijd weer mensen bij die het verpestenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
Dan is het logisch.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Maeghan het volgende:
Ik had eerst wel foto's in m'n fotoboek. Maar gezien sommige fokkers het niet kunnen laten om daar spontaan allerlei domme opmerkingen bij te maken heb ik ze weggehaald.
dat is in jouw geval heel begrijpelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:26 schreef kensei het volgende:
Eens met TS, het is juist leuk om te zien wie er post. Alhoewel ik mezelf liever niet herkenbaar op internet zet
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaarquote:
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk isquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja dat, kan geheel die garp van je niet plaatsen eigenlijk zegmaar
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog wel eens mensen die een foto uit iemands fobo halen en dan zeggen dattie lelijk is
Dus ik dacht, haha, dan zet ik jouw auto er neer enzo
Dus
Ook dat.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
Vrouwen met een fobo zonder foto's
Sorry, ik snap die zin nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
![]()
Ja meer die falende kwaliteit van de garp dat het grappig is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |