quote:Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik al lang, en heb geen zin om onwetende mensen dingen uit te leggen die ze toch niet begrijpen of willen begrijpen. Ondanks dat vind ik het goed dat jij dat wel probeert.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef aychelle het volgende:
[..]
ze kunnen misschien wel uit de bijlmer, maar de bijlmer niet uit het kind
Je kunt niet verwachten dat ze zomaar kunnen verhuizen, soms gaat dat gewoon niet.
Fuckin' Ghetto BS... Allemaal mentaliteit.quote:You Can Take The Nigga Out The Ghetto But You Cant The The Ghetto Out Of Me Bitch Ima
uhu ...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Geforceerd, omdat het onnodig is, ik ga toch ook geen topics maken over zielige blanken ofzo![]()
Je stopt mensen in hokjes omdat je donkere mensen in de slachtofferrol zit te plaatsen.
ja, ik vond hem ook moeilijk te verstaan .. .quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind dat die vent gelijk heeft over de schijnvertoning die opgevoerd wordt door die stadsdeelvoorzitter.
Verder mag 'ie wel werken aan z'n verstaanbaarheid.
quote:
De mens maakt de buurt, en de buurt maakt de mensen. Sommigen nemen hun voorbeelden buiten de buurt, en sommigen nemen hun voorbeeld aan de buurt.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
Fuckin' Ghetto BS... Allemaal mentaliteit.
Tuurlijk is het kut daar maar dat is wel de cultuur. Dus dat ligt echt niet aan de buurt maar aan de mensen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
uhu ...ik heb het hier alleen over de inwoner van de bijlmers.
Je spreekt jezelf een beetje tegen schatquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik heb het vaker gezegd. Maar als één van de weinige negers op Fok! die ook nog de enige is die negers in een positief daglicht wil brengen, begrepen willen worden etc.
je zei negerquote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Penisbaard het volgende:
Die woeste neger heeft wel gelijk
het probleem is dat de jeugd totaal ontspoord is daar. Dood zijn ze goedkoper dan nuquote:Op woensdag 23 september 2009 21:29 schreef aychelle het volgende:
[..]
ja lekker zooitje word het dan. Ik vind trouwens ook de aandacht naar Slootervaart ovedreven. De bijlmer is toch echt erger. 6 dodelijke schietpartijen in deze 1/2 jaar. Maar naar de bijlmer kijkt nu niemand, want er zijn nog steeds mensen die denken dat marokannen overal in nederland '' het probleem'' zijn. En nu na die schietpartijen zit de media er weer bovenop
Het is niet stoer om goed Nederlands te sprekenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Muzz_ het volgende:
Hebben die mensen daar nooit op de middelbare school gezeten ofzo? Waarom spreken ze zo slecht Nederlands??
inderdaad zal ze het goed bedoelen, maar ze keek wel op dat iemand zo reageerde. Terwijl het wel te verwachten was. Net als die surinaamse gast van tv (ned.3) die naar slotervaart kwam en die marokkaanse jongens hem klappen hadden gegeven. Ik had ook zo iets van: kom niet op een manier naar die buurt van, slotervaart is allemaal erge dingen en wij komen helpen. Die jongens hadden ook zo iets, van flikker op met je ''goede bedoelingen '' De media pikt er gewoon wijken, stadsdelen en bevolkingsgroepen uit om in de media te zetten van: kijk hoe slecht het gaat, en hoe goed wij zijn om de helpen. De buurt moet zichzelf helpen, niet de buitenstaanderquote:Op woensdag 23 september 2009 21:41 schreef krioro het volgende:
On topic trouwens: Ik weet niet of hij gelijk heeft, omdat ik de situatie daar niet goed genoeg voor ken. Die dame zal best goede intenties hebben misschien, en dan is het niet helemaal terecht dat hij zo uitvalt tegen haar, maar in het algemeen zou er wel wat meer gedaan kunnen worden dan nu het geval is.
Probleem met deze buurten is dat ze in een compleet waanbeeld leven. Tot het moment dat je dus in je eigen lyrics zit en de schijt langszaam tussen je benen loopt terwijl er een rode plek steeds groter word in je borst....quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef aychelle het volgende:
[..]
De mens maakt de buurt, en de buurt maakt de mensen. Sommigen nemen hun voorbeelden buiten de buurt, en sommigen nemen hun voorbeeld aan de buurt.
En dan maar zeuren dat ze niet worden aangenomen na sollicitatiegesprekken.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Het is niet stoer om goed Nederlands te sprekenNee joh, omgeving enzo, niemand kan het goed, niemand verbeterd ze, ze gaan niet echt naar school (niet voor de les in ieder geval) dus ja...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |