abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 22:00:45 #67
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_73052905
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:48 schreef CherryBom het volgende:
Ik snap die jongen zijn punt en frustratie wel, alleen jammer van de manier waarop hij het uit.
Hij heeft dan misschien wel gelijk, maar door als een dolle neger door het beeld te rennen, onttrekt hij wel veel aandacht van zijn (slecht verwoorde) standpunt.

Verder vind ik het inderdaad ook wel makkelijk om te roepen dat de gemeente wat moet doen, ze moeten zelf ook eens kijken wat ze kunnen doen!
Die vrouw woont daar niet en komt daar mooie praatjes houden oke, maar hij (en z'n vrienden etc.) wonen daar wel en zijn de mensen die ook iets kunnen veranderen. TOCH.
ja hij uite verkeerd, maar om aandacht te krijgen moet je wel een schreeuwerd zijn. Anders nemen ze je niet seriues. Het klint mischien raar, maar als hij een lief zacht stemmetje had opgezet had hij de aandahct niet getrokken. En soms moet je je woede uite. En ja het is niet alleen aan de gemeente om wat te doen. Maar mensen moeten dat óf de slechtere buurten met rust laten dan altijd maar roepen het is zooooo slecht en en gevaarlijk, of gewoon echt gaan helpen en oplossigen opzoeken.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_73053046
Belachelijk, natuurlijk heeft die jongen geen gelijk. Hij is ontzettend brutaal en agressief en dat is juist precies wat er daar mis is. Dat tuig in de Bijlmer
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:04:50 #69
206337 aychelle
pi_73053122
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:58 schreef krioro het volgende:

[..]

Daar ben ik het deels mee eens. Er moet naar mijn mening door de overheid meer geprobeerd worden om de situatie ook vanuit het standpunt van de bewoners te begrijpen. De buurt alleen kan zichzelf niet helpen. Maar ja, het is allemaal niet zo simpel natuurlijk.
ja inderdaad, als ze echt wat willen bereiken om te helpen moeten ze meer met de jongeren praten wat hun'' echte '' problemen nou zijn. In plaats van met een cameraploeg komen opdraven.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 23 september 2009 @ 22:05:22 #70
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_73053151
Eens.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  woensdag 23 september 2009 @ 22:05:37 #71
206337 aychelle
pi_73053159
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:03 schreef Seam het volgende:
Belachelijk, natuurlijk heeft die jongen geen gelijk. Hij is ontzettend brutaal en agressief en dat is juist precies wat er daar mis is. Dat tuig in de Bijlmer
zijn emoties namen een vrije loop .. kon hij niks aan doen. Hij is vast niet de enige die er zo over denkt
pi_73053164
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef aychelle het volgende:

[..]

ja hij uite verkeerd, maar om aandacht te krijgen moet je wel een schreeuwerd zijn. Anders nemen ze je niet seriues. Het klint mischien raar, maar als hij een lief zacht stemmetje had opgezet had hij de aandahct niet getrokken. En soms moet je je woede uite. En ja het is niet alleen aan de gemeente om wat te doen. Maar mensen moeten dat óf de slechtere buurten met rust laten dan altijd maar roepen het is zooooo slecht en en gevaarlijk, of gewoon echt gaan helpen en oplossigen opzoeken.
Op zich is dat wel zo anders was het filmpje bijv. niet door jou op fok! gepost.
Ik snap ook wel dat hij zich even verliest in z'n woede zo voor de camera
  woensdag 23 september 2009 @ 22:06:51 #73
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_73053218
Tevens: Gikkels Dret & Krulle
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_73053291
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef aychelle het volgende:

[..]

zijn emoties namen een vrije loop .. kon hij niks aan doen. Hij is vast niet de enige die er zo over denkt
Wat is dit nu voor een onzin argument. Je emoties nemen de vrije loop Dus dat excuus wil je ook gebruiken voor iemand die een moord pleegt zonder voorbedachte rade ?
Zo'n situatie dien je gewoon diplomatiek aan te pakken met argumenten en weerleggingen van de argumenten van de opponent. En hij reageerde wel belachelijk heftig.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:08:37 #75
206337 aychelle
pi_73053292
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Probleem met deze buurten is dat ze in een compleet waanbeeld leven. Tot het moment dat je dus in je eigen lyrics zit en de schijt langszaam tussen je benen loopt terwijl er een rode plek steeds groter word in je borst....
ja, je hebt er tussenzitten denken dat ze de '' next big gangstarapper '' worden. Al heb je er tussen met echt muzikaal talent die niet vloeken etc. Maar de meeste jongeren daar, identificeren zich met waar zij zich thuisvoelen. En ook andere dingens zoals werkloosheid, is ook een enorm probleem.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:09:25 #76
206337 aychelle
pi_73053325
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:05 schreef Electro-Worm het volgende:
Eens.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:11:27 #77
206337 aychelle
pi_73053425
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor een onzin argument. Je emoties nemen de vrije loop Dus dat excuus wil je ook gebruiken voor iemand die een moord pleegt zonder voorbedachte rade ?
Zo'n situatie dien je gewoon diplomatiek aan te pakken met argumenten en weerleggingen van de argumenten van de opponent. En hij reageerde wel belachelijk heftig.
sommigen blijven rustig anderen weer niet. Ik denk dat hij zich opgesloten voelt in een wereld waar hij niet uit kan. En dat is niet de bijlmer, maar het slechttere leven. Je kunt niet van jongeren en jeugd verwachten dat ze zichlzelf effe helpen en er goeds van maken. Het zit vaak diep van binnen dat ze binnen hun buurt blijven, en een voorbeeld nemen aan de straat, omdat ze vaak al weten dat ze nooit bij de rabobank als maneger eindigen ...
pi_73053503
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef aychelle het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat iemand deze mongool serieus neemt?? Enige wat hij ermee bereikt is dat wij hem kunnen uitlachen voor zijn achterlijke gedrag.
pi_73053514
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

sommigen blijven rustig anderen weer niet. Ik denk dat hij zich opgesloten voelt in een wereld waar hij niet uit kan. En dat is niet de bijlmer, maar het slechttere leven. Je kunt niet van jongeren en jeugd verwachten dat ze zichlzelf effe helpen en er goeds van maken. Het zit vaak diep van binnen dat ze binnen hun buurt blijven, en een voorbeeld nemen aan de straat, omdat ze vaak al weten dat ze nooit bij de rabobank als maneger eindigen ...
Nogal onzinnig, als die mensen gewoon fatsoenlijk een opleiding doen kunnen ze goed aan een baan komen. Die hele band met hun volk begrijp ik wel, maar het is onbegrijpelijk dat ze altijd Den Haag de schuld geven van hun eigen problemen. Tenslotte zijn zij degenen die hun oudere broers/vrienden/familie achter na lopen.
pi_73053674
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:11 schreef aychelle het volgende:

[..]

Zij kunnen ook gewoon een fatsoenlijke baan krijgen als ze hun school afmaken en zich normaal gedragen.

Maar ja, als je op school de boel verkloot en met een 6- het vmbo haalt of zelfs vroegtijdig schoolverlater bent, ja dan wordt het niks. En als je dan eenmaal in die kutsituatie zit en doorhebt wat voor puinhoop je van je leven hebt gemaakt, dan is het heel moeilijk om dat weer recht te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 22:17:29 ]
pi_73053740
Dit is een boze neger uit het gooi

Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73053804
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:22 schreef jimt het volgende:
Platgooien die rommel. De vliegtuig ramp van jaren geleden was ongetwijfeld een gefaalde poging tot 'buurt preventie'. Het wordt tijd dat iemand het heft in handen neemt voor poging 2.

Kneus
pi_73053805
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:37 schreef krioro het volgende:

[..]

Ik al lang, en heb geen zin om onwetende mensen dingen uit te leggen die ze toch niet begrijpen of willen begrijpen. Ondanks dat vind ik het goed dat jij dat wel probeert.
Ik heb er al weer genoeg van, succes verder!
full stops and exclamation marks
  woensdag 23 september 2009 @ 22:37:44 #84
206337 aychelle
pi_73054544
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef kensei het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat iemand deze mongool serieus neemt?? Enige wat hij ermee bereikt is dat wij hem kunnen uitlachen voor zijn achterlijke gedrag.
omdat hij zo schreeuwt denken mensen van : daaagg .. Maar hij spreekt niet alleen voorzich zelf maar ook voor de buurt juist. Het gaat niet om hoe hij zich alleen zo gedraagt maar ook wat hij zegt.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:38:49 #85
206337 aychelle
pi_73054586
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is een boze neger uit het gooi

[ afbeelding ]
srilankaan, in de hindoewereld kwam de swasiska ofzo vandaan.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:41:46 #86
206337 aychelle
pi_73054687
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:17 schreef Igen het volgende:

[..]

Zij kunnen ook gewoon een fatsoenlijke baan krijgen als ze hun school afmaken en zich normaal gedragen.

Maar ja, als je op school de boel verkloot en met een 6- het vmbo haalt of zelfs vroegtijdig schoolverlater bent, ja dan wordt het niks. En als je dan eenmaal in die kutsituatie zit en doorhebt wat voor puinhoop je van je leven hebt gemaakt, dan is het heel moeilijk om dat weer recht te zetten.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef Seam het volgende:

[..]

Nogal onzinnig, als die mensen gewoon fatsoenlijk een opleiding doen kunnen ze goed aan een baan komen. Die hele band met hun volk begrijp ik wel, maar het is onbegrijpelijk dat ze altijd Den Haag de schuld geven van hun eigen problemen. Tenslotte zijn zij degenen die hun oudere broers/vrienden/familie achter na lopen.

Daar heb je ook weer factoren die tegenliggen: zwarte scholen/witte scholen. Vaak zijn totaal zwarte scholen zoals in de bijlmer gewoon niet goed genoeg. En sommige ouders kunnen nou eenmaal niet veel betalen. Ikzelf heb op goede scholen gezeten (gemengd) maar sommigen scholen zijn gewoon slecht, en is seriues leren gewoon moeilijk als de rest in de klas de drugsbaas ald held heeft.
  woensdag 23 september 2009 @ 22:44:43 #87
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_73054787
Lol, die stofzuigerzak op zijn hoofd.
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_73054800
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:41 schreef aychelle het volgende:

[..]

[..]

Daar heb je ook weer factoren die tegenliggen: zwarte scholen/witte scholen. Vaak zijn totaal zwarte scholen zoals in de bijlmer gewoon niet goed genoeg. En sommige ouders kunnen nou eenmaal niet veel betalen. Ikzelf heb op goede scholen gezeten (gemengd) maar sommigen scholen zijn gewoon slecht, en is seriues leren gewoon moeilijk als de rest in de klas de drugsbaas ald held heeft.
Je probeert wel alles goed te praten he Beetje triest vind ik zo.
pi_73054945
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:44 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Lol, die stofzuigerzak op zijn hoofd.
Dat zie je wel meer in de Bijlmer. Maar waarvoor is dat?
  woensdag 23 september 2009 @ 22:49:19 #90
252211 Bullschnitzel.
Recht voor z'n raap.
pi_73054955
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat zie je wel meer in de Bijlmer. Maar waarvoor is dat?

Mobiel toilet?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
pi_73055024
quote:

[..]

Zijn die kinderen op de basisschool, zeg groep 7 en 8, ook al zo ver heen dat ze de drugsbaas als held zien?
  woensdag 23 september 2009 @ 22:58:38 #92
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_73055276
Om dit topic even wat luchtiger te maken heb ik hier een filmpje van een andere neger
  woensdag 23 september 2009 @ 23:01:51 #93
206337 aychelle
pi_73055403
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Je probeert wel alles goed te praten he Beetje triest vind ik zo.
ik probeer niet alles goed te praten, maar het is gewoon raar dat de media en regering heel veel aandacht geeft naar slotervaart bijv. Maar niet ziet dat er gewoon doden vallen aan de andere kant van de stad. sorrie .. erg slecht.
  woensdag 23 september 2009 @ 23:02:34 #94
206337 aychelle
pi_73055429
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Zijn die kinderen op de basisschool, zeg groep 7 en 8, ook al zo ver heen dat ze de drugsbaas als held zien?
dat nog net niet, maar op de middelbare school
pi_73055460
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Muzz_ het volgende:
Hebben die mensen daar nooit op de middelbare school gezeten ofzo? Waarom spreken ze zo slecht Nederlands??
en:
quote:
Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Jeej het volgende:
Om dit topic even wat luchtiger te maken heb ik hier een filmpje van een andere neger

Kankerhard dit.
celebrate your money
pi_73055476
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

ik probeer niet alles goed te praten, maar het is gewoon raar dat de media en regering heel veel aandacht geeft naar slotervaart bijv. Maar niet ziet dat er gewoon doden vallen aan de andere kant van de stad. sorrie .. erg slecht.
Wat een onzin .
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 23 september 2009 @ 23:09:07 #97
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_73055642
Een UBER kwade negert met een kabouter-plop-muts.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_73055691
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zoveel sympathie toont voor de mensen in de Bijlmer? Het is daar gewoon een broeinest van criminele activiteiten en mensen die zich er metterwoon vestigen hebben er blijkbaar vrede mee dat buurtbewoners met hun pangpang rondlopen. Ze kunnen ook ergens anders gaan wonen...
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  woensdag 23 september 2009 @ 23:10:42 #99
78498 classpc
I don't like change
pi_73055712
Ik dacht al, dat kan niet anders dan een neger zijn.
Bij het zien van de openingspost wist ik dat ik gelijk had.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_73055740
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef qonmann het volgende:

[..]

Wat een onzin .
Wat nou onzin!?

Hier in ZO zijn schietpartijen aan de orde van de dag. En waar maken de politici en media zich druk om? Om "hoofddoekjes die het landschap vervuilen".
pi_73055756
Op Nova nu aandacht dus.

Die neger ...
pi_73055784
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat nou onzin!?

Hier in ZO zijn schietpartijen aan de orde van de dag. En waar maken de politici en media zich druk om? Om "hoofddoekjes die het landschap vervuilen".
Doe niet zo achterlijk ..daar maak jij je druk over blijkbaar.
pi_73055848
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:09 schreef tisauch het volgende:
Een UBER kwade negert met een kabouter-plop-muts.
Ja, dat maakt zeker indruk. Daarnaast loopt hij ook nog elke dag geladen met zijn pim-pam-pet, dus ook nog eens een gevaarlijk type.
celebrate your money
  woensdag 23 september 2009 @ 23:22:04 #104
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_73056136
quote:

[..]

[..]

Ik ben het met je eens dat de omgeving waarin je geboren wordt behoorlijk wat invloed op je heeft, en dat het leven in zo'n wijk niet makkelijk is. Maar anderzijds, zo moeilijk is het ook niet om jezelf te helpen hoor. Dit is niet Amerika. Al zijn de scholen niet allemaal even goed, je kunt er wel naartoe als je wilt. En als je een beetje je best doet, kun je via een MBO- of HBO-opleiding een diploma halen waarmee je een behoorlijk salaris kunt verdienen, voldoende om een aardig huisje te kopen/huren en jezelf goed te onderhouden. Dat vergt in NL echt geen bijzondere connecties of veel eigen geld, het vergt vooral doorzettingsvermogen en bereidheid je eigen weg te gaan.

Ik begrijp best dat dat in zo'n omgeving moeilijker is dan in een overwegend blanke Vinexwijk, maar het is ook zo dat een overheid niet zo heel veel meer kan doen, althans, als je een mate van privacy en vrije wil wilt waarborgen. Iedereen moet in bepaalde fases van zijn leven cruciale beslissingen nemen. Als iemand consequent tegendraads kiest en liever de straat opgaat dan zijn huiswerk te doen, dan blijft er uiteindelijk weinig anders voor je over dan het leven op de straat. Een overheid kan je dan toch moeilijk opsluiten op je kamer en dwingen te studeren. Natuurlijk zijn er grijstinten en zijn er allerlei stimuleringsmaatregelen e.d. wel degelijk mogelijk, maar uiteindelijk is doorslaggevend dat mensen als individu durven te kiezen voor en investeren in hun eigen toekomst.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  woensdag 23 september 2009 @ 23:24:12 #105
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_73056211
Die negert !
Deathlift or Die.
pi_73056256
Al dat achterstallig onderhoud in A'dam (wat zeg ik? in heel NL) Zou al lang opgelost kunnen zijn als deze quasi-stoere straathangers allemaal tegelijk werden opgepakt, en werden ingezet voor dwangarbeid. Niet willen? Dan ook geen uitkering, huur/zorgtoeslag, of weet ik wat niet meer. Lui, crimineel, uitvretend, op de zak terend volk.
pi_73056429
"iz een KAT! Een KAT is belangrijker dan een MENS nu TOCH???"

"Je hebt de tijd om op te staan"

pi_73056494
Ik ben het eens met die brullende neger.
-
pi_73056548
Alle mensen die het eens zijn met de woeste neger... Wat de fuck zegt ie nou eigenlijk? Dat het veiliger moet op straat....eh duh?

Het feit dat hij het uitschreeuwt zorgt ervoor dat het oprechter is ofzo?
pi_73056600
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:11 schreef qonmann het volgende:
Op Nova nu aandacht dus.

Die neger ...
Nova was allang voorbij en daar was het ook geen item. Bedoel je misschien Pauw & Witteman?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2009 23:34:19 ]
pi_73056742
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:32 schreef Halve_Maen het volgende:
Alle mensen die het eens zijn met de woeste neger... Wat de fuck zegt ie nou eigenlijk? Dat het veiliger moet op straat....eh duh?

Het feit dat hij het uitschreeuwt zorgt ervoor dat het oprechter is ofzo?
Dat die stadsdeelbestuurster er nu komt voor een mooi praatje voor de tv maar dat ze er normaal gesproken nooit is en waarschijnlijk weer helemaal niks gaat uitvoeren.

Als je geen complete mongool bent kan je dat ook wel verstaan.
-
  woensdag 23 september 2009 @ 23:43:22 #112
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_73056940
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:47 schreef 3keernix het volgende:

[..]

je zei neger
Oeh.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_73056970
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dat die stadsdeelbestuurster er nu komt voor een mooi praatje voor de tv maar dat ze er normaal gesproken nooit is en waarschijnlijk weer helemaal niks gaat uitvoeren.

Als je geen complete mongool bent kan je dat ook wel verstaan.
Ja, weer lekker allemaal. De overheid de schuld geven voor een idioot die een rapper neerknalt....

Als je kranten gelezen hebt weet je dat in het algemeen de Bijlmer inwoners zich veiliger voelen dan vroeger en dat er een stijgende lijn aanwezig is ondanks dit incident.

Maar goed hij moet aan zn rapcarrière denken natuurlijk
pi_73057010
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Nova was allang voorbij en daar was het ook geen item. Bedoel je misschien Pauw & Witteman?
P&W inderdaad, Job Cohen zit er
pi_73057108
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:46 schreef Salsaneck het volgende:
Fucking apen hebben mijn geboorteplaats verneukt. Dat ze elkaar maar mogen afmaken.
let eens op je taal knul
pi_73057139
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ja, weer lekker allemaal. De overheid de schuld geven voor een idioot die een rapper neerknalt....

Als je kranten gelezen hebt weet je dat in het algemeen de Bijlmer inwoners zich veiliger voelen dan vroeger en dat er een stijgende lijn aanwezig is ondanks dit incident.

Maar goed hij moet aan zn rapcarrière denken natuurlijk
Het ging niet over die rapper alleen.
-
pi_73057320
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:48 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Het ging niet over die rapper alleen.
Nou vertel, waar gaat het over. Over het feit dat de overheid als een slijmjurk aankomt rennen om weer wat populariteit te vergaren? Alsof dat iets nieuws is.

We moeten die knaap op zn woord geloven dat die vrouw niet in de Bijlmer woont... Dat zij een baan heeft lijkt me een goed excuus om niet de hele tijd in de buurt rond te hangen. Wellicht als hij haar voorbeeld zou nemen dat de buurt er een stukje veiliger uit zou zien.
pi_73057451
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:54 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Nou vertel, waar gaat het over. Over het feit dat de overheid als een slijmjurk aankomt rennen om weer wat populariteit te vergaren? Alsof dat iets nieuws is.
Het is ook niks nieuws dat China de Tibetanen onderdrukt, mag je daar ook niks over zeggen?
quote:
We moeten die knaap op zn woord geloven dat die vrouw niet in de Bijlmer woont... Dat zij een baan heeft lijkt me een goed excuus om niet de hele tijd in de buurt rond te hangen. Wellicht als hij haar voorbeeld zou nemen dat de buurt er een stukje veiliger uit zou zien.
Ok.
-
pi_73057637
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:58 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Het is ook niks nieuws dat China de Tibetanen onderdrukt, mag je daar ook niks over zeggen?
[..]

Ok.
De bijlmer wordt zeker niet onderdrukt, heb je gezien hoe gruwelijk veel er geïnvesteerd wordt...Natuurlijk mag er kritiek komen, wel met een dosis realiteit.

Ze kwam omdat mensen graag hebben dat er een nieuws item komt dat zegt dat het allemaal onder controle is na het incident... niks mis mee.
pi_73057712
Vroeger toen ze nog op paarden reden had je ook boze negers maar daar gingen ze ipv er bang voor te zijn er zo mee om

Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_73057729
De bijlmer aka de hoptillen

HOPPIE BOYS
pi_73057769
En de biijlmer is nog een stuk minder erg dan Slotervaart

Marokkanen staan nog ver boven negers als het om onbeleefdheid en criminaliteit gaat
pi_73057800
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef Personan het volgende:
De bijlmer aka de hoptillen

HOPPIE BOYS
Nee, da's een ander stuk Bijlmer. Volgens mij heeft de politie daar inmiddels wel ingegrepen.
pi_73057871
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Je komt uit Afrika?
Ik zie ineens een bende woeste Gorilla's hem en zn stam de jungle uit pesten
pi_73058071
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:03 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

De bijlmer wordt zeker niet onderdrukt, heb je gezien hoe gruwelijk veel er geïnvesteerd wordt...Natuurlijk mag er kritiek komen, wel met een dosis realiteit.
Dat zeg ik ook niet faalbaas.
-
pi_73058138
Wat een gelul van die gozer zeg, de gemeente heeft niet voor niets die hele klote buurt gerenoveerd en de flats vervangen voor laagbouw. Allemaal om te zorgen dat er meer sociale controle komt en om de buurt onaantrekkelijk te maken voor nep-gangsters en ander tuig. ( En natuurlijk om de buurt gekleurder te krijgen ) Want je bent natuurlijk niet `cool` als je met je `pipa` in een net buurtje met mooie aangeharkte tuintjes en spelende kinderen hangt.

Het enige wat er nu moet gebeuren is 20 jaar gevangenisstraf voor het rondlopen met een `pipa` en het ontplooien van gangactiviteiten. Justitie is nog steeds veel te sufgerukt en te soft voor dit soort figuren.
pi_73058148
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:20 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet faalbaas.
Je vergelijkt het met Tibet malloot. Iets waar je overigens totaal geen verstand van hebt anders zou je wel geweten hebben dat de Tibetanen een dictator willen aanstellen tot leider (die zichzelf ziet als God en weer slaven wilt invoeren), maar dat is een discussie waar ik nu ff geen zin in heb
pi_73058157
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:23 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Je vergelijkt het met Tibet malloot. Iets waar je overigens totaal geen verstand van hebt anders zou je wel geweten hebben dat de Tibetanen een dictator willen aanstellen tot leider (die zichzelf ziet als God en weer slaven wilt invoeren), maar dat is een discussie waar ik nu ff geen zin in heb
Ik vergelijk het niet met Tibet.
-
pi_73058227
quote:
Op donderdag 24 september 2009 00:22 schreef Twin1983 het volgende:
Wat een gelul van die gozer zeg, de gemeente heeft niet voor niets die hele klote buurt gerenoveerd en de flats vervangen voor laagbouw. Allemaal om te zorgen dat er meer sociale controle komt en om de buurt onaantrekkelijk te maken voor nep-gangsters en ander tuig. ( En natuurlijk om de buurt gekleurder te krijgen ) Want je bent natuurlijk niet `cool` als je met je `pipa` in een net buurtje met mooie aangeharkte tuintjes en spelende kinderen hangt.

Het enige wat er nu moet gebeuren is 20 jaar gevangenisstraf voor het rondlopen met een `pipa` en het ontplooien van gangactiviteiten. Justitie is nog steeds veel te sufgerukt en te soft voor dit soort figuren.
Maakt er een rap song over homey

pi_73058542
quote:
Op woensdag 23 september 2009 23:45 schreef qonmann het volgende:

[..]

P&W inderdaad, Job Cohen zit er
Aha, staat inmiddels op uitzendinggemist, heb het eventjes gekeken.

Goed dat er nu aandacht voor is. Maar precies zoals ik al had verwacht, verzandt de discussie al gauw in de Islam-kwestie, terwijl alle schietpartijen en dooien in Zuidoost niks met de Islam te maken hebben.

Je zou bijna zeggen dat als je het probleem niet op de Islam kan schuiven, dat het dan te moeilijk is om na te denken waar de oorzaak van de problemen ligt, en men dan maar over een ander onderwerp zoals de Diamantbuurt ofzo begint, waar je wél zo lekker kort door de bocht kunt argumenteren.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2009 00:45:26 ]
  donderdag 24 september 2009 @ 01:00:33 #131
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_73058917
Ik begrijp de neger niet. Hij praat een beetje raar.
#FreeHat
pi_73059014
quote:
Op donderdag 24 september 2009 01:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik begrijp de neger niet. Hij praat een beetje raar.
Negeriaans is een taal die de meesten niet begrijpen.
Derevaun Seraun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')