Verder dan Egypte kom ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Alleen Zuid afrika over 8 maanden en dan heb ik wel genoeg afrika gezien
Mag ik je aanrakenquote:
Goed gedaan leerling, zo val je op met je postquote:
Ik heb de bovenkant gehad zeg maar (Tunesie, Egypte , Marokko, libiequote:Op donderdag 24 september 2009 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Verder dan Egypte kom ik ook niet
Kom je Lapo huntenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed gedaan leerling, zo val je op met je post
hihiquote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
wil je daarmee stoppen?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:32 schreef Paul het volgende:
[..]
Is ons geheimpjequote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
hihi![]()
Murp mag niet zien dat ik leerling ben he
Leuk rijtje, ik hou het eerst bij Egypte, volgend jaar of zo maar eens in een ander land kijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb de bovenkant gehad zeg maar (Tunesie, Egypte , Marokko, libieen Algerije)
Het midden willen we niet zien
En zuid is mooi heb ik gehoord
Oke,quote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:35 schreef Lonker het volgende:
[..]
Oke,
Mensen zeggen dat jij een slechte invloed op me hebt
''Mensen''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet vaak meer te vinden hierquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef Desunoto het volgende:
Degene die de lapo heeft krijgt een knuffel van mij.Gelukkig je spoiler ik werd al bangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee lapo hunten is lamequote:Op donderdag 24 september 2009 21:38 schreef Trevland het volgende:
gaan jullie hier ook de lapo proberen te halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |