Voel me vereerdquote:
ik krijg m niet volquote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn wat een kutklus om je pmbox leeg te maken
jezus wat een mooie kat, hoe heet ie?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Lonker het volgende:
Zie hier :
[ afbeelding ]
en deze:
http://img117.imageshack.us/i/lux006c.jpg/
En de lerares hield van katten dus ze werd niet boos over me huiswerk, hihi
damn wat een mooie katquote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Lonker het volgende:
Zie hier :
[ afbeelding ]
en deze:
Ik zat op 72%quote:
Alles aanvinken, verwijderenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef Lonker het volgende:
Zie hier :
[ afbeelding ]
en deze:
Zou je denken hequote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alles aanvinken, verwijderen![]()
ok de 2de foto kijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:18 schreef murp het volgende:
[..]
jezus wat een mooie kat, hoe heet ie?
Heb ik een tijd geleden nog gedaan en heb nu 2% gebruiktquote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga 26 november naar Egyptequote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Lonker het volgende:
[..]
ok de 2de foto kijkenkrijg hem niet geupload hier
Hij heet Luxor,, vernoemd naar de stad in Egypte.
Waren we 3 jaar geleden geweest en weekje daarna kregen we hem
Problem solvedquote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
3. Berichten verwijderen
3.1. Hoe kan ik alle berichten uit mijn inbox snel verwijderen?
De eenvoudigste manier om berichten van meerdere inbox pagina's in één keer te verwijderen, is door via de Instellingen je pagina-grootte op 500 of meer in te stellen. Na het verwijderen kan je de pagina-grootte weer op een meer hanteerbare waarde zetten.
<< Aha
quote:De Italiaanse verkeerspolitie heeft deze week een bijzondere automobilist opgepakt. De man had namelijk een complete dierentuin in de kofferbak van zijn auto.
De Fiat Multipla werd in het Italiaanse Bari van de weg geplukt voor een routinecontrole. Bij het openen van de kofferbak van het vehikel troffen de agenten een complete verzameling dieren aan. Binnen bleken zich maar liefst 216 parkieten, 300 witte muizen, 150 hamsters, 30 Japanse eekhoorns, zes kameleons en meer dan 1.000 moerasschildpadden te bevinden.
De politie heeft de hele handel in beslaggenomen en de dieren over verschillende dierentuinen verspreid. De recherche is aan het onderzoeken of de man banden heeft met een netwerk van smokkelaars van zeldzame diersoorten.
"Hij zei dat hij van plan was de schildpadden te verkopen voor twintig euro per stuk. Dit zou hem een fortuin hebben opgeleverd", aldus een politieman. "Het staat buiten kijf dat die arme dieren enorm hebben geleden in die kleine ruimte."
Enkele foto's van de volgeladen Multipla zijn hier te zien
Ik ben in Luxor geweest in mei ( 3jaar geleden) ,, 42 gradenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga 26 november naar Egypte![]()
Ja.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:58 schreef justmattie het volgende:
Is dat Amorphis ook weer zo'n vage rockmetal bandje ?
Vorig jaar ben ik ook geweest, toen naar Hurghada, ook 42 graden sick warmquote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik ben in Luxor geweest in mei ( 3jaar geleden) ,, 42 graden![]()
Waar ga je ?
Ken ze niet, misschien maar goed ookquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik ook geweest, toen naar Hurghada, ook 42 graden sick warm
Nu gaan we naar eeeeeeehmm Makadi Bay
gquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |