Hij reed in een Mercedes bouwvakkers busje, zonder stickers.. Hij geeft waarschijnlijk niet veel om wat lakschade, maar ik rij in een leaseauto dus moet het laten reparen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Hij heeft ook schade, dus wellicht dat je nog een keer de politie kunt bellen met de vraag of ze niet toevallig al langs z'n huis zijn geweest.
Ik las dat het waarborgfonds een eigen risico van 250 euro heeft, mijn eigen eigen risico is 135 dus dan schiet ik daar niet veel mee op. Getuigen heb ik niet omdat ik zijn kenteken niet gelijk op kon schrijven en dus achter hem aan ben gegaan..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kijk eens op www.waarborgfonds.nl. Stel dat ze die gast niet te pakken krijgen, kun je het in elk geval daar proberen. Hopelijk heb je getuigen. Zo niet, misschien kun je een oproepje voor getuigen plaatsen op internet.
Ik heb zelf ooit 3000 euro van het waarborgfonds gekregen nadat ik door een vrachtwagen de vangrail in gedrukt was (hij had me niet geraakt). Vrachtwagen was doorgereden (het is maar de vraag of hij het überhaupt gemerkt heeft). Niet geschoten is altijd mis!
Dat is best link als je 160 rijdt op een drukke 5 baans snelwegquote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef r3gi3boy het volgende:
Waarom heb je hem niet ingehaald en tot stoppen gedwongen?
Joh, da's weer zo'n held achter zijn toetsenbord. Je zou wel gek zijn om iemand tot stoppen te dwingen. Laat dat de politie maar uitvechten, jij hebt veel slimmer gehandeld.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is best link als je 160 rijdt op een drukke 5 baans snelweg
Sorry ik moet het vragen... Wel handsfree hoop ik?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:03 schreef DeLeider het volgende:
Hello,
Ik ben deze avond aangereden op de A9. bij het invoegen voor de baan naar A4 voegde iemand op het laatst in en schampte mijn linker zijkant van rond de voorwielen tot mijn bumper. De schade valt allemaal wel mee maar kost me toch wel mijn eigen risico. Ik ben achter die kerel aangereden terwijl ik de politie aan de telefoon had, maar die hadden geen wagens beschikbaar en we waren inmiddels van de snelweg af. Zijn kenteken heb ik uiteraard doorgegeven en ik heb een nummer van het opgenomen gesprek met de politie. Hierna ben ik maar gestopt en naar huis gereden, morgen kan ik aangifte doen bij het politiebureau. Mijn vraag is of er nog wat met die bestuurder gebeurt als ik aangifte ga doen? Ik heb geen getuigen omdat ik achter hem aangereden ben dus ik weet ook niet of de verzekering het dekt. Weet iemand dit?
Alvast bedankt
Een eventuele uitkering van het WBF zorgt ervoor dat je schadevrije jaren in tact blijven. Dat kan bij een overstap van lease naar eigen auto best wel schelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik las dat het waarborgfonds een eigen risico van 250 euro heeft, mijn eigen eigen risico is 135 dus dan schiet ik daar niet veel mee op. Getuigen heb ik niet omdat ik zijn kenteken niet gelijk op kon schrijven en dus achter hem aan ben gegaan..
Ja die verzekering is dus mijn eigen risico van 135 euro. Maar goed, morgen zoiezo aangifte doen en de rest op mijn werk regelen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hmm... leaseauto. Kun je dit niet via de verzekering van je werkgever laten lopen? Of in elk geval het verhalen (eventueel bij het wbf) door je werkgever laten uitvoeren?
Maar als ze de dader niet te pakken krijgen ben je bij een all-risk verzekering altijd je eigen risico kwijt en de meeste bedrijven laten hun werknemers het eigen risico zelf betalen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hmm... leaseauto. Kun je dit niet via de verzekering van je werkgever laten lopen? Of in elk geval het verhalen (eventueel bij het wbf) door je werkgever laten uitvoeren?
Okay dat is nog best goed. Ik heb bijna 3 jaar mijn rijbewijs dus dan zal het wel niet veel schelen, maar dat zal ik eens opzoeken.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een eventuele uitkering van het WBF zorgt ervoor dat je schadevrije jaren in tact blijven. Dat kan bij een overstap van lease naar eigen auto best wel schelen.
Ik neem aan dat hij ook schade zal hebben dus gecombineerd met jouw verklaring hoef je je niet druk te maken...quote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik las dat het waarborgfonds een eigen risico van 250 euro heeft, mijn eigen eigen risico is 135 dus dan schiet ik daar niet veel mee op. Getuigen heb ik niet omdat ik zijn kenteken niet gelijk op kon schrijven en dus achter hem aan ben gegaan..
En dat is dus waar ik een beetje bang voor ben. Morgen aangifte doen en het op mn werk regelen en het beste er van hopen..quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef dddour het volgende:
net zo lang achter hem aan rijden tot jouw of zijn tank leeg is. nu heb je geen schijn van kans meer. zijn woord tegen het jouwe enzo. hij zet die bus de komende maand gewoon bij een vriend neer, dat zou ik doen
Nou, wees er maar trots op, dat dat uberhaupt in je opkomtquote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef dddour het volgende:
hij zet die bus de komende maand gewoon bij een vriend neer, dat zou ik doen
Politie heeft het kenteken.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef dddour het volgende:
net zo lang achter hem aan rijden tot jouw of zijn tank leeg is. nu heb je geen schijn van kans meer. zijn woord tegen het jouwe enzo. hij zet die bus de komende maand gewoon bij een vriend neer, dat zou ik doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |