abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2009 @ 17:16:41 #126
271589 fristl
onder de elf bepaalt zelf
pi_73104505
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik heb deze 'n tijd terug aangeschaft. Leuk modelletje en nog geen 15,-. Laat de mensen in je omgeving raden wat 't ding moet kosten en ze slaan "stijl" achterover

In 't donker is 'ie wat onoverzichtelijk, maar zolang je 'm omhebt blijft 'ie lopen.

Ben alleen nu op zoek en in onderhandeling over 'n OE-Boot, alleen dat wil niet echt vlotten. Via TradeTang wordt 't met EMS verstuurd, daar ben ik niet blij mee (buiten 't feit dat ik niet weet of ik wel via TT wil bestellen) en Rachel van DP is me te zakelijk even. Hetzelfde horloge is bij haar (TaoBao) ruim 30 dollar duurder
Bleef hij ook goed dan?
mooi klokje btw
pi_73104577
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:16 schreef fristl het volgende:

[..]

Bleef hij ook goed dan?
mooi klokje btw
Ik doe dat ding niet vaak om, aangezien ik in de zorg werk en sierraden dus uit den boze zijn. Ik moest 'm dus wel elke keer op de juiste tijd zetten. Maar als ik dan 'n dag gelopen heb met dat ding, dan loopt 'ie zo'n 3 dagen door. Volgens mij blijft de tijd wel goed bij de tijd
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_73104945
Mn 3 iphone usb kabeltjes zijn shipped bij DX
nu duurt t nog zon dag of 14 toch?
pi_73104972
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 17:36 schreef mug89 het volgende:
Mn 3 iphone usb kabeltjes zijn shipped bij DX
nu duurt t nog zon dag of 14 toch?

5-14 dagen ongeveer
pi_73105165
aha.. t kan dus ook al een stuk eerder..

heb alweer een lijstje klaar om te bestellen als deze gelukt is ik had dit veel eerder moeten ontdekken..

heb tijdje geleden een camera lenskap gekocht voor ong 20 euro, staat ie bij DX voor 8 dollar... zo jammer
pi_73105544
Geen goedkope USb sticks? Een 2gb kost op DX 6 euro terwijl je een 4gb hier al voor 5 euro koopt bij MM
pi_73105621
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:02 schreef Cahir het volgende:
Geen goedkope USb sticks? Een 2gb kost op DX 6 euro terwijl je een 4gb hier al voor 5 euro koopt bij MM
4GB voor 5 euro? Welke MM is dat?
pi_73105749
Rotterdam
pi_73106027
Ze werken daar ook niet in het weekend toch?
pi_73106159
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938

Deze binnen, past niet. Alle schakels uit het bandje geschroefd en het maximum onder de sluiting verzet, maar dan nog te groot...
Heb hem maar weggegeven...

Verder was ie heeeeel erg mooi. Mooi bandje en schitterend klokje. Fliplock sluiting met duikersextension.
  vrijdag 25 september 2009 @ 18:46:51 #136
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73106696
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717
Eerst had ik er een met een metalen band, deze brak na een tijdje af, dus maar een nieuwe gekocht, de prijs is echt niks! Krijg er veel complimenten over, mensen die denken dat dit horloge hartstikke duur is.
quote:
Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef PedroN het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik dat lariekoek vind?
Waarom zou de Douane UITGAANDE post controleren, dat doen ze dus nergens. Hooguit zullen ze misschien beter letten op inkomende post maar uitgaande zeker niet. Ik heb nog nooit gehoord dat uitgaande post door de douane onderschept is.

EDIT: sorry verkeerde post gequot moest die natuurlijk zijn waar Granaatappel (de originele post van Area78) op reageerde.
Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.
pi_73107617
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:46 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Je moet even doorzoeken op dat linkje van Eric_Cantona, je hebt vele verschillende bandjes en uur-plaat kleuren, ik heb deze: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16717
Eerst had ik er een met een metalen band, deze brak na een tijdje af, dus maar een nieuwe gekocht, de prijs is echt niks! Krijg er veel complimenten over, mensen die denken dat dit horloge hartstikke duur is.
[..]

Vorig jaar deden ze dat ook hoor, met feestdagen en vooral met Olympische Spelen toen gingen er geen messen etc. de deur uit.
Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:28:38 #138
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73107952
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef zlakto het volgende:
Ik ben opzoek naar een automatisch horloge waarbij je het uurwerk van de voorkant in kan kijken. Zijn er hier mensen die eerder zo'n horloge besteld hebben, en daar een mening over hebben?>
Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?
Want zoals je het stelt; genoeg keus in ieder geval, er zit goed spul tussen, en ook een hoop rotzooi. Het delen van ervaringen gaat al wat gemakkelijker als je e.e.a. wat specifieker aangeeft namelijk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  vrijdag 25 september 2009 @ 19:33:15 #139
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73108084
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:17 schreef Qaox het volgende:

[..]

Werden ze alleen tegengehouden, of ook echt kapoetgemacht/ vernietigd?
Alleen tegengehouden.
pi_73108366
Ik vind het trouwens onzin dat bedrijven gedurende een week sluiten wegens vakantie. Een goed bedrijf regelt dat gewoon. Ik kan geen reden bedenken waarom de douane extra steekproeven zou nemen.
Daarnaast schiet niemand in China er iets mee op, wat interesseert het hun toch als een Nederlander een mes heeft wat hier illegaal is.

Daarnaast moeten ze ook niet te veel geld gaan spenderen om inkomende messen te onderscheppen. Het enige gevaar achter een mes is de persoon die hem heeft. Als je iemand ermee kwaad wil doen werkt een vleesmes van de blokker net zo goed.
pi_73108371
die horloges zien er netjes uit alleen jammer dat ik een vrij dunne pols heb, dus die ene is voor mij veel te groot als ik t zo zie.. aan de andere kant 'is dat nu wel de mode' :p
pi_73108719
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 18:27 schreef veda het volgende:
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21938

Deze binnen, past niet. Alle schakels uit het bandje geschroefd en het maximum onder de sluiting verzet, maar dan nog te groot...
Heb hem maar weggegeven...

Verder was ie heeeeel erg mooi. Mooi bandje en schitterend klokje. Fliplock sluiting met duikersextension.
Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.
pi_73109108
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:54 schreef zlakto het volgende:

[..]

Je kan toch wat schakels uit de band verwijderen. Buiten dat kan je bandjes voor 2 euro ofzo op de markt wel korter laten maken.
Het bandje loopt schuin af. Als je er dus meer schakels uit gaat zitten breken oid. dan klopt het niet meer. Daar doet de markt ook niks aan hoor. En wat schakels kon ik verwijderen ja (3 van de 11(?)), maar dat waren er niet voldoende (moesten nog 1 a 2 meer uit).
pi_73109968
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
pi_73110041
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:33 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

Alleen tegengehouden.
En daarna doorgelaten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 25 september 2009 @ 20:39:16 #146
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_73110110
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:43 schreef mug89 het volgende:
die horloges zien er netjes uit alleen jammer dat ik een vrij dunne pols heb, dus die ene is voor mij veel te groot als ik t zo zie.. aan de andere kant 'is dat nu wel de mode' :p
Ik heb ook een dunne pols, en valt echt niet op, het is mode ja.
Dit is een filmpje van het horloge om mijn pols. Hij lijkt echt kolossaal van dichtbij, maar anders zie je er niks van. Maat van mij heeft een dikke U-Boat en ook een dunne pols, ja dat is wel oversized he.

quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Ze maken toch feitelijk verlies als ze iets van $1,50 gratis uit Hong Kong gaan verzenden naar de hele wereld?
Regering subsidieert de bedrijven om export te bevorderen.
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:36 schreef Qaox het volgende:

[..]

En daarna doorgelaten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, maar het kan ook gewoon zijn dat ze het direct doorlaten. Kleine kans natuurlijk.
pi_73110481
A, thanks voor het filmpje misschien toch maar is bestellen dan.. ziet er wel erg vet (en duur) uit

is het deze?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
pi_73111106
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 19:28 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar (bij welke site) je hem wilt bestellen, of het een imitatie moet zijn van een bekender merk, of dat het gewoon een merkloos ding mag zijn... M.a.w, wat wil je precies?
Want zoals je het stelt; genoeg keus in ieder geval, er zit goed spul tussen, en ook een hoop rotzooi. Het delen van ervaringen gaat al wat gemakkelijker als je e.e.a. wat specifieker aangeeft namelijk.
Maakt mij eigenlijk weinig uit. Vind die LK dingen van dealextreme wel erg mooi, denk dat ik er zo een bestel.
http://www.dppurchase.com/detail.dp/sku.21802 vind deze ook wel aardig, maar daar kan je veel minder in het uurwerk kijken
pi_73111334
Ik heb zo een Omeja maar die werkt echt kut. Ziet er prima uit, maar het opladen middels beweging werkt niet goed. Je moet echt goed swingen wil hij werken. Dus niet te doen.
  vrijdag 25 september 2009 @ 21:20:21 #150
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73111389
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 20:34 schreef Dynd het volgende:
Nee, ze maken zelfs op iets van $1,30 nog $0,40 winst, alleen moet je dan de arbeidskosten daar nog vanaf halen (in China is het uurloon 1 euro ofzo, dus valt het mee )
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')