Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Natural_nuclear_fission_reactorquote:natural nuclear fission reactor is a uranium deposit where analysis of isotope ratios has shown that self-sustaining nuclear chain reactions have occurred. The existence of this phenomenon was discovered in 1972 by French physicist Francis Perrin. The conditions under which a natural nuclear reactor could exist were predicted in 1956 by P. Kuroda.[1] The conditions found at Oklo were very similar to what was predicted.
At the only known location, three ore deposits at Oklo in Gabon, sixteen sites have been discovered at which self-sustaining nuclear fission reactions took place approximately 2 billion years ago, and ran for a few hundred thousand years, averaging 100 kW of power output during that time.[2][3]
Je ziet de kruising in schotland, neem ik aan? Daar staat de noordelijke stonehenge als het goed is.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:48 schreef Ticker het volgende:
Kun je wat meer uitleg geven over hoe deze grid systemen visueel tot stand zijn gekomen?
Hoe wordt bepaalt dat er een grid systeem bevindt op die plekken?
Ik zie dat het gebied zich rond de evenaar bevindt.
En die gebieden daarboven? Ik kan me namelijk voorstellen dat StoneHenge ook zo'n 'spot' is.
Dit is hetzelfde verhaal als de Ley lines, oftewel de oorsprong hiervan.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:18 schreef Ticker het volgende:
Ja dat van Schotland zie ik inderdaad.
Zat eigenlijk naar je tweede kaartje te staren toen ik het schreef dus, mijn fout.
Het aarde/Buckybal concept ken ik, maar ik begrijp de patroons verandering eigenlijk niet goed.
Het Buckybal kaartje is qua lijnen weer veel groter en breder van elkaar dan die van de eerste post.
Erg interessant, ik ben zelf bekend met lay lines, ik denk dat dit redelijk hetzelfde concept is!
Zou tof zijn. Het is een erg groot onderwerp, waarvan ik denk dat het een leuk onderdeel kan worden van TRU. Er is namelijk erg veel af te verklaren met dit verhaal.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:23 schreef Ticker het volgende:
Hmm heb de laatste tijd weinig tijd, maar ik zal eens proberen wat meer me erin te verdiepen.
Maar op die onderste tekeningen liggen de punten heel ergens anders dan op die afbeelding erboven.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:09 schreef mediaconsument het volgende:
Plaatje van google earth nog trouwens:
[ afbeelding ]
En een leuk voorbeel van Afrika mbt. the tree of life:
[ afbeelding ]
Een goede opmerking, die meteen aangeeft welk nevendoel ik met dit topic wil bereiken. Er zijn een aantal aanknopingspunten, deze zijn op het eerste plaatje in dit topic aangegeven. Echter deze punten hebben verschillende waarden, en er zijn ook verschillende lijnen.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar op die onderste tekeningen liggen de punten heel ergens anders dan op die afbeelding erboven.
Er blijkt door de oude culturen kennis te zijn over dit grid systeem.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:27 schreef Handschoen het volgende:
Ik denk dat als je het grid zou verschuiven, je ook wel op de 'nieuwe' punten bijzonderheden tegen zal komen...
Ik heb nog steeds niet iets concreets gevonden in je verhaal behalve een hoop links, plaaatjes en tekst over lijnen over de aarde. Maar wat wil je er nou mee zeggen, bereiken oid? Zoek je een betekenis of iets van energie om hieruit te halen? Ik zie sowieso al veel plaatjes die allemaal lijnen hebben, maar die wel van elkaar verschillen. Zijn deze dan wel of niet aan elkaar gelinkt, zoek je naar iets groters?
Ik probeer niet te trollen, maar ik heb in verschillende topics nu al dit soort plaatjes voorbij zien komen, maar ik zoek nog steeds naar het stukje wat verer gaat als: "ok, en nu...?"
De levensboom waar de maya's het ook over hadden?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:09 schreef mediaconsument het volgende:
En een leuk voorbeel van Afrika mbt. the tree of life:
[ afbeelding ]
Zelfde gevoel hier. Blijkbaar zijn er groepen die de aarde ingedeeld heeft en op die delen zijn ooit in de geschiedenis iets gebeurt?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:27 schreef Handschoen het volgende:
Ik probeer niet te trollen, maar ik heb in verschillende topics nu al dit soort plaatjes voorbij zien komen, maar ik zoek nog steeds naar het stukje wat verer gaat als: "ok, en nu...?"
Je kent megalitische structuren als pyramides en andere gebouwen/ruines waarvan gedacht word dat het bijna onmogelijk door mensenhanden gemaakt kan zijn. Deze structuren worden voornamelijk teruggevonden op kruisingen binnen deze grid. Het frappante is dan ook dat zowel de Eiffeltoren en een Stonehenge in het noorden van Schotland, ook op belangrijke kruisingen te vinden zijn. Maar dat is niet alles.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:35 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zelfde gevoel hier. Blijkbaar zijn er groepen die de aarde ingedeeld heeft en op die delen zijn ooit in de geschiedenis iets gebeurt?
Samenvatting en point? (Of moeten we wachten op het volgende dan brown boek?)
Ik hoop met dit topic dan ook meer te weten te komen over dit onderwerp. Het verhaal is dan ook te groot om dmv het lezen van een kleine tekst te snappen. Daarom dat ik ook het topic zo bomvol informatie heb gezet. Het is een leuk onderzoek, en ik ben benieuwd waar we uitkomen.quote:Megaliths Around the World: Built to the Same Geometric Plan
Megalith: Large stone monument.
1. Giza, the Great Pyramid
3. Tyumen oil field, USSR
4. Lake Baikal, USSR, many unique plants and animals
9. Hudson Bay, present location of north magnetic pole
11. Northern British Isles, Maes Howe, Ring of Brodgar, Callanish
12. Mohenjo Daro-Rama Empire culture
13. Pyramids in Xian, China, the largest in the world
14. Southern Japan Dragon's Triangle, great seismic activity
16. Hamakulia, nearby lies Hawaii, scene of high volcanic and earthquake activity
17. The sophisticated canal civilization of Cibola
18. Bimini, the site of huge man-made walls underwater, discovered in 1969, the date that
Edgar Cayce had predicted that evidence of Atlantis would be discovered
20. Algerian megalithic ruin
21. Megaliths at Axum, the Coptic Christian center in Ethiopia
25. Bangkok and Angkor Wat
26. Sarawak, Borneo, site of ancient megalithic structures
28. Pohnpei Island, Micronesia, site of the megalithic city of Nan Madol
35. Lima, Peru, boundary of the Nazca Plate, Pisco, the Candlestick of the Andes & the
Nazca Lines
40. Gabon, West Africa, natural atomic reactor in operation about 1.7 million years ago
41. Zimbabwe with its ancient mines & structures
44. The Maralinga Atomic Test Site, which also has megalithic ruins
47. Easter Island and its megaliths
62. German underground Antarctic base?
En de tree of life die in de Kaballah genoemt word. In de oude Egyptische cultuur zullen ze er ook wel een naam voor hebben. De nijl mond bijvoorbeeld uit bij wederom een belangrijke kruising.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
De levensboom waar de maya's het ook over hadden?![]()
En misschien om deze ook te noemen hier? Fire the grid 2 - 29 juli 0:19 (NL tijd)
Hoe verklaar je die oorlogen dan aan de hand van die kruisingen?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:28 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
-
- In dit plaatje is mij opgevallen dat Nederland gebieden bezit/bezat die in de buurt van wederom belangrijke kruisingen te vinden zijn, en dat de oorlogen in Afghanistan, Korea, Vietnam etc. ook om deze reden verklaard kunnen worden.
Ik hoop met dit topic dan ook meer te weten te komen over dit onderwerp. Het verhaal is dan ook te groot
Tot op heden durf ik nog niet verder te komen dan een wilde gok dat je hiermee controle kunt krijgen over zwaartekracht. Dit ondersteund door de theorie van die piloot uit het filmpje dat ik postte. Dat tijd afhankelijk is van zwaartekracht. Ik hoop hier met deze topics meer duidelijkheid over te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe verklaar je die oorlogen dan aan de hand van die kruisingen?
bron: http://books.google.nl/books?id=IFikVd65GeMC&pg=PA77&lpg=PA77&dq=earth+grid+wars&source=bl&ots=yiDqio8Smx&sig=jMfDe2r3pPIK3XdUYomc2n8Cr6g&hl=nl&ei=H12pSrrLOsf5-AachbXFBg&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=1#v=snippet&q=who%20is%20winning%20the&f=falsequote:The "three florida's" (Florida, Korea and Vietnam) are still critical Earth Grid points after two bloody wars (see diagram 13 (dit is het plaatje wat ik al eerder liet zien)). The "boost shock-point" to this triangle is Libya.
The Carribean Plate has more recently seen a triangulation attempt that ended in military invasion. The Carribean Plate shock-wave was to have been Cuba-Grenada-Nicaragua. The next try in this general area is absolute control of the Chilean Earth Grid point. The Union of South-Africa's grid point is critically necessary for control of both Europa and Australia. The Phillipines position on the major fault/plate system is pivotal to control of both Australia and Japan in the Pacific Basin. The Soviets already have secured and activated the site in Afghanistan.
Now, read again about the targeted countries in the daily newspapers and figure out who is currently winning the Earth Grid wars.
Dan denk ik dat dat toeval is, want er staan ook megalitische bouwwerken niet binnen een grid.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tot op heden durf ik nog niet verder te komen dan een wilde gok dat je hiermee controle kunt krijgen over zwaartekracht. Dit ondersteund door de theorie van die piloot uit het filmpje dat ik postte. Dat tijd afhankelijk is van zwaartekracht. Ik hoop hier met deze topics meer duidelijkheid over te kunnen krijgen.
In principe zou je dan ook alles kunnen als je als mens dit raster en dus zwaartekracht begrijpt volgens mij. Telepathie, telekinese, levitatie, noem maar op.
Wat vind jij dan van het feit dat talloze megalitische bouwwerken binnen deze grid vallen?
Voorbeelden?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan denk ik dat dat toeval is, want er staan ook megalitische bouwwerken niet binnen een grid.
Dat leg ik uit in mijn vorige post. Lees het topic nog maar eens rustig door wil ik anders zeggen. En als je iets niet begrijpt, dan helpt google je snel een stuk verder.quote:Maar wat heeft zwaartekracht te maken met oorlogen, kun je dat uitlegen? Ik begrijp dat oprecht niet, maar ben wel benieuwd nu hoe jij denkt dat het in elkaar steekt.
Ook maar een linkje dan:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Voorbeelden?
[..]
Dat leg ik uit in mijn vorige post. Lees het topic nog maar eens rustig door wil ik anders zeggen. En als je iets niet begrijpt, dan helpt google je snel een stuk verder.
Die staan dus allemaal op plaatsen binnen de grid. Installeer google earth met een goed raster, zoals ik al eerder aangaf en loop het na. Je zult opkijken.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook maar een linkje dan:
http://www.leylijnen.com/megalieten.htm
Dat soort bouwwerken staan dus overal over de hele wereld. Bijvoorbeeld het Paaseiland, dat is toch ook te vergelijken met pyramides? De bouwwerken van de Inca's. Onze hunebedden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |