Als er maar geen beats in zitten vind ik het prettigstquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:49 schreef Michielos het volgende:
guess what. Om mijn goede bedoelingen toonbaar te maken (sceptisch zijn wil niet zeggen dat mijn bedoelingen slecht zijn), zal ik ook gaan mediteren op 29 juli 0:19 uur.Heb zojuist de site doorgekeken om te zien wat er van me verwacht wordt.
welke muziek raden jullie overigens aan (heb ik niet gelezen), ikzelf luister veel Enigma, ik vraag me af of dit geschikt is![]()
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
Leuk![]()
Maar dan mediteer ik zo diep dat ik slaap
Aardige kans dat het bij mij ook het geval is hoor maar zo niet dan lijkt het me best cool en mocht ik in slaap vallen heb ik alleen maar beter contact met metafysieke wereld natuurlijk enkel weet ik er dan niets meer vanaf maar okquote:Op maandag 27 juli 2009 08:36 schreef Bastard het volgende:
Leuk![]()
Maar dan mediteer ik zo diep dat ik slaap
Dan ga jij de straat opruimen als je dat zinniger vind .quote:Op maandag 27 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Goed initiatief, al denk ik dat als iedereen ipv een uurtje mediteren buiten een uurtje de straat opruimt we er netto meer van zullen merken
Ligt er ook maar net aan. Al zal een tijdelijke dip van geweld niet echt opvallen helaas als er niet naar gekeken wordt.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:27 schreef _Led_ het volgende:
Goed initiatief, al denk ik dat als iedereen ipv een uurtje mediteren buiten een uurtje de straat opruimt we er netto meer van zullen merken
quote:There is an independent body of experimental evidence supporting the idea
that large groups of meditators practicing a single type of meditation
(Transcendental Meditation and advanced meditation practices) at a synchronized
time have been found to decrease violence, crimes, car accidents, hospital
admissions, alcohol consumption (Dillbeck, Landrith, & Orme-Johnson, 198 1;
Hagelin et al., 1999), war casualties (Orme-Johnson, et al., 1988), and improve
the stock market performance (Cavanaugh, Orme-Johnson, & Gelderloos,
1989). A time lag or carryover effect that diminishes over months has been
measured in studies evaluating the effect of group meditation on societal
indexes (Dillbeck, 1990; Dillbeck et al., 1987; Hagelin et al., 1999; Orme-
Johnson et al., 1988). The effects of these group meditations appear to involve
a distance factor, with the effect being greater in the vicinity of the meditation
groups (Hagelin et al., 1999). Similarly, RNG research has shown potential
distance effects with peak effects closer to the source of large global events as
measured by hemispheres, continents, country and region (Radin, 2001), but
further research is necessary because distance effects in research involving
intention typically have not been found when experimenting with individual
subjects (Radin, 1997; Jahn and Dunne, 1987). The use of both local RNGs as
well as distant RNGs with meditation groups would be necessary to conduct
a systematic study of the role of distance.
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?quote:Op maandag 27 juli 2009 15:42 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan ga jij de straat opruimen als je dat zinniger vind .
We hebben inderdaad ook schoonmakers nodig dus have fun.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?
Hoezo vinnig ? ik zeg toch dat als hij dat zinniger vind hij dat dan toch moet doen ipv een uur mediteren , tjonge .quote:Op maandag 27 juli 2009 15:47 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Niet zo vinnig, ook de straat opruimen is goed voor het wereldbeeld. Ieder zijn steentje, toch?
Ik mediteer dan liever, of neem een uurtje gemoedsrust. Contrary to popular believe bij sommigen ben ik wel spiritueel ingesteldquote:Op maandag 27 juli 2009 15:48 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben inderdaad ook schoonmakers nodig dus have fun..
Beter dan een schone stoep dusquote:Op maandag 27 juli 2009 15:46 schreef jogy het volgende:
alhoewel
[..]
http://www.scientificexploration.org/journal/jse_21_2_mason.pdf
De meditatie werkt nu alquote:Op maandag 27 juli 2009 15:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter dan een schone stoep dus
Ik geloof ook wel dat het daadwerkelijk iets kan bewerkstelligen als we met zn allen die goede vibe de wereld insturen. Moeder aarde en zijn bewoners kan het goed gebruiken.
Het retro-casuale effect van de meditaite werkt inderdaad briljant.quote:Op maandag 27 juli 2009 15:58 schreef Summers het volgende:
[..]
De meditatie werkt nu alspontaan bieden mensen aan de straat een uur lang op te ruimen .
Precies, ik ben jou, jij bent mij en we zijn allemaal bewuste energie die elkaar subjectief ervaren binnen deze illusionaire constructie van niet bestaande materie.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef Dragorius het volgende:
Gezien de snaar-theorie is dat ook te verklaren, er is geen verleden/heden/toekomst, alles is 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |