Verrassend.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik voel me altijd zwaar gehandicapt
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Pakspul het volgende:
Het is een feit dat mongooltjes meer moeite hebben met simpele taken
mee eensquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Roscovitch het volgende:
Ik vind het niet heel irritant maar mijn nagels voelen dan altijd anders aan dan die van mijn linkerhand. Kutgevoel
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, wat is dat toch klote. Ik voel me altijd zwaar gehandicapt als ik met links de nagels van mijn rechterhand probeer te knippen. Het werkt gewoon niet helemaal zoals het zou moeten. Kut dingen.
En kut Trekpleister die de knippers niet meer op voorraad heeft.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Open je eigen topic, pikkel.
Ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver, wat is dat toch klote. Ik voel me altijd zwaar gehandicapt als ik met links de nagels van mijn rechterhand probeer te knippen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Pakspul het volgende:
Priceless, had de fipo moeten zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 19:30 schreef Pakspul het volgende:
Nagelknipperquote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken een heggeschaar
Echte mannen breken hun nagels af van het werk!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:55 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken een heggeschaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |