Ik ben geen marokkaan!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef Bootje84 het volgende:
Hoax.. Marokkanen stelen, die kopen niet..
Als je em bij de mediamarkt hebt gewoon ermee teruggaan en zeggen dat hij het niet goed doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef Sala-adin het volgende:
En dat is koop nooit maar dan nooit een MAC! Wat een tering bestuur systeem en de beperktheid dat je hebt als het op software aankomt. Ik ben gewoon in de winkel omgeluld terwijl ik een sony vaio wou kopen ben ik met een macbook pro naar huis gegaan. Sindsdien heb ik mijzelf tal van keren ingehouden om dat ding naar buiten te tyfen.
En weet je wat het ergst is van allemaal? Ik koop hem voor 1149 en zie ik hem in een V&D folder voor 899
Kut mac
Kut Steve Jobs
V&D
Moslim dan.. Een pot nat.quote:
Draaikont?quote:
quote:
+een notequote:Op woensdag 23 september 2009 18:55 schreef Suikerwafel het volgende:
Jouw eigen bash editen als mod.
Zo stom als de achterkant van een varken??quote:
V&D verkoopt toch ook helemaal geen Mac?quote:
Snow Leopard is de nieuwe versie. Standaard staat er nog Leopard op, zit cd met Snow Leopard bij. En je kan altijd XP er bij installeren mbv Boot Camp.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je geen Leopard of hoe heet die nieuwste versie?
Daarmee kan je dualbooten met XP. Installeer je gewoon Windows.
Die folder van het Prijzencircus moet je bekijken en dan helemaal achterop staat een oude macbook versie (tien ze nog geen pro heetten) in de aanbiedingquote:
Wow, die is vet grappig zegquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef On het volgende:
Met je eigen Mac kan je wel cheeseburgertjes eten wanneer je er zin in hebt.
Ja dat was wat ik bedoelde. Bootcamp.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Snow Leopard is de nieuwe versie. Standaard staat er nog Leopard op, zit cd met Snow Leopard bij. En je kan altijd XP er bij installeren mbv Boot Camp.
Eindelijk een goed adviesquote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef Sala-adin het volgende:
En dat is koop nooit maar dan nooit een MAC! Wat een tering bestuur systeem en de beperktheid dat je hebt als het op software aankomt. Ik ben gewoon in de winkel omgeluld terwijl ik een sony vaio wou kopen ben ik met een macbook pro naar huis gegaan. Sindsdien heb ik mijzelf tal van keren ingehouden om dat ding naar buiten te tyfen.
En weet je wat het ergst is van allemaal? Ik koop hem voor 1149 en zie ik hem in een V&D folder voor 899
Kut mac
Kut Steve Jobs
V&D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |