http://www.nu.nl/algemeen(...)tie-trekt-wapen.htmlquote:DRIEBERGEN - Twee leden van de spoorwegpolitie hebben in de nacht van dinsdag op woensdag in Alkmaar hun dienstwapen moeten trekken om zich een tiental jongeren van het lijf te houden.
Dat gebeurde in het NS-station van de stad na afloop van de voetbalwedstrijd AZ-Jong Ajax. Het Korps Landelijke Politiediensten KLPD maakte dat woensdag bekend.
Supporters van thuisclub AZ en Jong Ajax zochten elkaar na de wedstrijd op bij het station. Tientallen jongeren keerden zich tegen de politie, die met vijf mensen aanwezig was.
Trend..quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Clairvaux het volgende:
Spoorwegpolitie trekt wapen
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)tie-trekt-wapen.html
Het wordt een trent, dienstwapen pakken.
Mensen die zich voetbalsupporter noemen en gaan rellen.
( Lijkt VBL wel)
Je kent het verschil tussen conducteur en politie?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef error_404 het volgende:
Hebben die lui een wapen dan?
"Pas op, of ik knip een gaatje in je!"
Nou voel ik me aangesproken maar bedoelde het zoals jij het zegt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef mrSPLIFFY het volgende:
jezus mensen met een grote muil van "ze trekken weer eens een wapen" moeten zelf eens een nachtje meelopen... dan piep je wel anders...
Tja, het blijft voetbaltuig, of het nou op internet zit of in de trein.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:22 schreef Clairvaux het volgende:
Mensen die zich voetbalsupporter noemen en gaan rellen.
( Lijkt VBL wel)
oww gelukkig maar.....quote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Nou voel ik me aangesproken maar bedoelde het zoals jij het zegt.
Zoveel verschil zit daar niet tussen hoor, conducteurs zijn vaak "stoerder" dan de spoorwegpolitie....quote:Op woensdag 23 september 2009 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Je kent het verschil tussen conducteur en politie?
ben bang dat het alleen niet lang meer duurt...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef waht het volgende:
Prachtig hoe het trekken van het wapen door een politie-agent een nieuwswaardig feit is in Nederland.
Zegt veel over onze samenleving (in positieve zin).
Spoorwegpolitie behoort al jaren gewoon tot het KLPD, de vergelijk met een conducteur gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit daar niet tussen hoor, conducteurs zijn vaak "stoerder" dan de spoorwegpolitie....
nou tot in zoverre dat t allebei opsporings ambtenaren zijn ( meestal...)quote:Op woensdag 23 september 2009 18:00 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Spoorwegpolitie behoort al jaren gewoon tot het KLPD, de vergelijk met een conducteur gaat
in de verste verte niet op.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef waht het volgende:
Prachtig hoe het trekken van het wapen door een politie-agent een nieuwswaardig feit is in Nederland.
Zegt veel over onze samenleving (in positieve zin).
Eensch.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jammer dat ze de wapens alleen getrokken hebben en niet afgevuurd.
Dat zou zulke voetbaltokkies een goed signaal afgeven, dunkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |